2022
Information as a Strategic Factor of Business Development in Gastronomy.
BOTLÍKOVÁ, Milena a Josef BOTLÍKZákladní údaje
Originální název
Information as a Strategic Factor of Business Development in Gastronomy.
Název česky
Informace jako strategický faktor rozvoje podnikání v gastronomii.
Autoři
BOTLÍKOVÁ, Milena a Josef BOTLÍK
Vydání
10. vyd. Praha, 10th International Conference Proceedings Current Trends in Spa, Hospitality and Tourism. od s. 55-67, 13 s. 2022
Nakladatel
VŠHE Praha (UCP Praha)
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Organizační jednotka
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
ISBN
978-80-7632-076-5
Klíčová slova česky
Moravskoslezský kraj; dostupnost; restaurace; specifické skupiny; web
Klíčová slova anglicky
Moravian-Silesian region; accessibility; restaurants; specific groups; websites.
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Návaznosti
CZ.02.2.69/0.0/0.0/18_054/0014696, projekt VaV.
Změněno: 31. 12. 2022 10:43, Ing. Josef Botlík
Anotace
V originále
INFORMATION AS A STRATEGIC FACTOR OF BUSINESS DEVELOPMENT IN GASTRONOMY Milena Botlíková, Josef Botlík Abstract The Covid 19 pandemic led to the closure and reduction of the restaurant business. They had to adapt to the conditions and switch to the contactless form of services (delivery services, contactless payments, etc.) and offers through websites. Gastronomy business has thus become dependent on information accessibility in the Internet space. The article deals with information accessibility of gastronomic companies in MSK. The availability of information will be evaluated using software applications and will be based, for example, on the WCAG methodology.