J 2022

Saturování potřeb dítěte předškolního věku v mateřské škole a jeho úskalí v digitální době jako východisko primární prevence rizikového chování

KOCOURKOVÁ, Vladimíra a Kamil JANIŠ

Základní údaje

Originální název

Saturování potřeb dítěte předškolního věku v mateřské škole a jeho úskalí v digitální době jako východisko primární prevence rizikového chování

Název česky

Saturování potřeb dítěte předškolního věku v mateřské škole a jeho úskalí v digitální době jako východisko primární prevence rizikového chování

Název anglicky

Saturating the needs of the preschool child in kindergarten and its pitfalls in the digital age as a basis for primary prevention of risky behaviour

Autoři

KOCOURKOVÁ, Vladimíra (203 Česká republika, garant, domácí) a Kamil JANIŠ (203 Česká republika)

Vydání

Media 4u Magazine, Praha, Media 4u Magazine, 2022, 1214-9187

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/47813059:19510/22:A0000429

Organizační jednotka

Fakulta veřejných politik v Opavě

Klíčová slova česky

potřeby; předškolní věk; mateřská škola; pedagog; digitální média

Klíčová slova anglicky

needs; preschool age; kindergarten; teacher; digital media

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 5. 4. 2024 15:26, Ing. Lucie Chmelařová

Anotace

V originále

Saturaci primárních i sekundárních potřeb dětí předškolního věku pedagogy mateřských škol, vnímáme jako předpoklad úspěšné primární prevence rizikového chování dětí do budoucna. Příspěvek se zamýšlí nad vnímáním potřeb dítěte v kontextu digitálních médií z pohledu pedagogů mateřských škol a nároků na ně kladených.

Anglicky

We perceive the saturation of the primary and secondary needs of preschool children by kindergarten teachers as a prerequisite for successful primary prevention of children's risky behavior in the future. The contribution reflects on the perception of the child's needs in the context of digital media from the point of view of kindergarten teachers and the demands placed on them.