2022
Saturování potřeb dítěte předškolního věku v mateřské škole a jeho úskalí v digitální době jako východisko primární prevence rizikového chování
KOCOURKOVÁ, Vladimíra a Kamil JANIŠZákladní údaje
Originální název
Saturování potřeb dítěte předškolního věku v mateřské škole a jeho úskalí v digitální době jako východisko primární prevence rizikového chování
Název česky
Saturování potřeb dítěte předškolního věku v mateřské škole a jeho úskalí v digitální době jako východisko primární prevence rizikového chování
Název anglicky
Saturating the needs of the preschool child in kindergarten and its pitfalls in the digital age as a basis for primary prevention of risky behaviour
Autoři
KOCOURKOVÁ, Vladimíra (203 Česká republika, garant, domácí) a Kamil JANIŠ (203 Česká republika)
Vydání
Media 4u Magazine, Praha, Media 4u Magazine, 2022, 1214-9187
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/47813059:19510/22:A0000429
Organizační jednotka
Fakulta veřejných politik v Opavě
Klíčová slova česky
potřeby; předškolní věk; mateřská škola; pedagog; digitální média
Klíčová slova anglicky
needs; preschool age; kindergarten; teacher; digital media
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 5. 4. 2024 15:26, Ing. Lucie Chmelařová
V originále
Saturaci primárních i sekundárních potřeb dětí předškolního věku pedagogy mateřských škol, vnímáme jako předpoklad úspěšné primární prevence rizikového chování dětí do budoucna. Příspěvek se zamýšlí nad vnímáním potřeb dítěte v kontextu digitálních médií z pohledu pedagogů mateřských škol a nároků na ně kladených.
Anglicky
We perceive the saturation of the primary and secondary needs of preschool children by kindergarten teachers as a prerequisite for successful primary prevention of children's risky behavior in the future. The contribution reflects on the perception of the child's needs in the context of digital media from the point of view of kindergarten teachers and the demands placed on them.