Detailed Information on Publication Record
2023
Kulatý stůl V_Formy spolupráce Ústavu speciální pedagogiky FVP SU s aplikační sférou v rámci rezortu MŠMT.
ZEZULKOVÁ, Eva and Kateřina JANKŮBasic information
Original name
Kulatý stůl V_Formy spolupráce Ústavu speciální pedagogiky FVP SU s aplikační sférou v rámci rezortu MŠMT.
Name (in English)
Round table V_Forms of cooperation of the Institute of Special Education FVP SU with the application sphere within the Ministry of Education.
Authors
ZEZULKOVÁ, Eva (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution) and Kateřina JANKŮ (203 Czech Republic, belonging to the institution)
Edition
2023
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Uspořádání workshopu
Field of Study
50302 Education, special
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/47813059:19510/23:A0000466
Organization unit
Faculty of Public Policies in Opava
Keywords in English
Reflection on collaboration; organisation and content of professional practice; tutoring and leisure activities for pupils with special educational needs; requirements for professional practice;
Změněno: 3/3/2023 19:55, doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
V originále
Hlavními tématy setkání byla reflexe spolupráce pedagogů vysoké školy s pedagogy základních škol při realizaci odborných praxí , upřesnění organizace a obsahu odborných praxí a projednání dalších možností a forem spolupráce souvisejících s doučováním a volnočasovými aktivitami žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Důraz byl kladen na informovanost studentů o povinnostech souvisejících s plněním zadaných požadavků na praxi.
In English
The main topics of the meeting were the reflection on the cooperation of the teachers of the university with the teachers of primary schools in the implementation of professional practice , specifying the organization and content of professional practice and discussing other possibilities and forms of cooperation related to tutoring and leisure activities of pupils with special educational needs. Emphasis was placed on informing students about the obligations related to the fulfilment of the assigned requirements for the practice.