B 2023

Customer Behaviour in eCommerce. Case Studies from the Online Grocery Market

ZAPLETALOVÁ, Šárka, Halina STARZYCZNÁ, Radka BAUEROVÁ, Ondřej MIKŠÍK, Daniel KVÍČALA et. al.

Základní údaje

Originální název

Customer Behaviour in eCommerce. Case Studies from the Online Grocery Market

Autoři

ZAPLETALOVÁ, Šárka (203 Česká republika, garant, domácí), Halina STARZYCZNÁ (203 Česká republika, domácí), Radka BAUEROVÁ (203 Česká republika, domácí), Ondřej MIKŠÍK (203 Česká republika, domácí), Daniel KVÍČALA (203 Česká republika, domácí) a Lucie VAVRUŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Cham, 108 s. SpringerBriefs in Business, 2023

Nakladatel

Springer

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50204 Business and management

Stát vydavatele

Švýcarsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Odkazy

URL

Kód RIV

RIV/47813059:19520/23:A0000379

Organizační jednotka

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

ISBN

978-3-031-23573-3

DOI

http://dx.doi.org/10.1007/978-3-031-23574-0

Klíčová slova anglicky

eCommerce; Online Market; Digital Business; eBusiness; Digitalization; Online Groceries

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 7. 3. 2023 09:48, Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.

Anotace

V originále

The publication presents the results of the project, which dealt with the issue of consumer behaviour in online markets. Consumer behaviour has been studied in the context of the strategy of business firms and also in the context of loyalty and the impact on customer loyalty.
Zobrazeno: 21. 10. 2024 07:20