W 2022

Film v počítačových hrách

BRUNCLÍK, Aleš a Monika HORSÁKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Film v počítačových hrách

Název česky

Film v počítačových hrách

Název anglicky

Movie in computer games

Autoři

BRUNCLÍK, Aleš (203 Česká republika, garant, domácí) a Monika HORSÁKOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

2022

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Uspořádání workshopu

Obor

60405 Studies on Film, Radio and Television

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/47813059:19240/22:A0001119

Organizační jednotka

Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě

Klíčová slova česky

hra; film; obsah; vizualita

Klíčová slova anglicky

game; film; content; visuality

Štítky

Změněno: 1. 2. 2024 20:19, Mgr. Monika Horsáková, Ph.D.

Anotace

V originále

Workshop byl primárně určen studentům Filozoficko-přírodovědné fakulty, konkrétně studentům bakalářských a navazujících studijních programů Multimediální techniky a Audiovizuální tvorba. Byl ale otevřen ale i pro další zájemce, kteří měli možnost se na něj přihlásit. Studenti byli lektorem seznámeni s teoretickými i praktickými aspekty uplatnění filmových postupů a filmových prvků v počítačových hrách, a to jak z hlediska tvorby jejich obsahu, tak z hlediska vizuality. Nabyté poznatky pak měli možnost si vyzkoušet v rámci analytického bloku.

Anglicky

The workshop was primarily intended for students of the Faculty of Arts and Sciences, specifically for students of the Bachelor's and Master's degree programmes in Multimedia Techniques and Audiovisual Production. However, it was also open to other interested students who had the opportunity to apply. Students were introduced by the lecturer to the theoretical and practical aspects of the application of film techniques and film elements in computer games, both in terms of content creation and visuality. They then had the opportunity to test the acquired knowledge in the analytical block.