2022
Film v počítačových hrách
BRUNCLÍK, Aleš a Monika HORSÁKOVÁZákladní údaje
Originální název
Film v počítačových hrách
Název česky
Film v počítačových hrách
Název anglicky
Movie in computer games
Autoři
BRUNCLÍK, Aleš (203 Česká republika, garant, domácí) a Monika HORSÁKOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
2022
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Uspořádání workshopu
Obor
60405 Studies on Film, Radio and Television
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/47813059:19240/22:A0001119
Organizační jednotka
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Klíčová slova česky
hra; film; obsah; vizualita
Klíčová slova anglicky
game; film; content; visuality
Štítky
Změněno: 1. 2. 2024 20:19, Mgr. Monika Horsáková, Ph.D.
V originále
Workshop byl primárně určen studentům Filozoficko-přírodovědné fakulty, konkrétně studentům bakalářských a navazujících studijních programů Multimediální techniky a Audiovizuální tvorba. Byl ale otevřen ale i pro další zájemce, kteří měli možnost se na něj přihlásit. Studenti byli lektorem seznámeni s teoretickými i praktickými aspekty uplatnění filmových postupů a filmových prvků v počítačových hrách, a to jak z hlediska tvorby jejich obsahu, tak z hlediska vizuality. Nabyté poznatky pak měli možnost si vyzkoušet v rámci analytického bloku.
Anglicky
The workshop was primarily intended for students of the Faculty of Arts and Sciences, specifically for students of the Bachelor's and Master's degree programmes in Multimedia Techniques and Audiovisual Production. However, it was also open to other interested students who had the opportunity to apply. Students were introduced by the lecturer to the theoretical and practical aspects of the application of film techniques and film elements in computer games, both in terms of content creation and visuality. They then had the opportunity to test the acquired knowledge in the analytical block.