C
2016
Possibilities for early diagnosis of auditory discrimination in preschool children with impaired communication ability
ODSTRČILÍKOVÁ, Yveta
Základní údaje
Originální název
Possibilities for early diagnosis of auditory discrimination in preschool children with impaired communication ability
Vydání
Lublin, Terapia pedagogiczna dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi. Nowe oblicza terapii w pedagogice specjalnej, od s. 31-46, 16 s. 2016
Nakladatel
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Další údaje
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50302 Education, special
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Fakulta veřejných politik v Opavě
Klíčová slova česky
fonologické uvědomování; fonematické povědomí; stimulace sluchové percepce
Klíčová slova anglicky
phonological awareness; phonemic awareness; stimulation of auditory perception
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
V originále
The author's contribution in the book provides the results of research on the orientation examination of auditory perception in preschool children with loud and whispered speech in the context of monitoring words with high and low sounds. By comparison and analysis, she presents the results within the phonetic-phonological linguistic level of speech. Based on the data obtained, recommendations for school speech therapy practice were subsequently established.
Česky
Příspěvek autorky v knize poskytuje výsledky výzkumu orientačního vyšetření sluchové percepce u dětí předškolního věku hlasitou a šeptanou řečí v rámci sledování slov s vysokými a hlubokými hláskami. Komparací a analýzou prezentuje výsledky v rámci foneticko-fonologické jazykové roviny řeči. Na základě získaných dat byla následně stanovena doporučení pro školskou logopedickou praxi.
Zobrazeno: 10. 3. 2025 05:14