KVÍČALA, Daniel a Martin KLEPEK. Predicting customer churn in e-commerce using logistic regression. Karvina: Silesian University in Opava, 2023, s. 106-115. ISBN 978-80-7510-554-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Predicting customer churn in e-commerce using logistic regression
Název česky Predikce odchodovosti zákazníků v e-commerce pomocí logistické regrese
Autoři KVÍČALA, Daniel a Martin KLEPEK.
Vydání Karvina, od s. 106-115, 10 s. 2023.
Nakladatel Silesian University in Opava
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN 978-80-7510-554-7
Klíčová slova česky e-commerce, celoživotní hodnota zákazníků, zákaznická loajalita, logistická regrese, retence
Klíčová slova anglicky e-commerce, customer lifetime value, customer loyalty, logistic regression, retention
Změnil Změnil: Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D., učo 39337. Změněno: 20. 12. 2023 16:50.
VytisknoutZobrazeno: 26. 7. 2024 00:26