SALAT, Dominik. Seeking for a new entrepreneurial driver: A literature review. Online. In Michal Müller, Pavla Slavíčková. KNOWCON 2023 : Knowledge on Economics and Management. First Edition. Olomouc: Palacký University Olomouc, 2023, s. 178-184. ISBN 978-80-244-6390-2. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5507/ff.23.24463902.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Seeking for a new entrepreneurial driver: A literature review
Název česky Hledání nového podnikatelského faktoru: Přehled literatury
Autoři SALAT, Dominik (703 Slovensko, garant, domácí).
Vydání First Edition. Olomouc, KNOWCON 2023 : Knowledge on Economics and Management, od s. 178-184, 7 s. 2023.
Nakladatel Palacký University Olomouc
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/47813059:19520/23:A0000410
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN 978-80-244-6390-2
Doi http://dx.doi.org/10.5507/ff.23.24463902
Klíčová slova česky podnikání; podnikatelské chování; vnitřní faktory; typologie osobnosti
Klíčová slova anglicky entrepreneurship; entrepreneurial behaviour; internal factors; personality typology
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Dominik Salat, učo 45604. Změněno: 21. 12. 2023 12:02.
Anotace
Every entrepreneur has its own entrepreneurial behaviour. Therefore, during its business cycle, they try to actively influence its internal factors to its advantage. The success of these efforts is unclear and depends on the variety of circumstances. The aim of this paper is to present personality typology as a new driver through bibliographical sources. The practical point of this paper is to present a new non-negligible factor that affects all entrepreneurs and can contribute to the understanding of the issue of entrepreneurial behaviour. The contribution of this article is to reopen the discussion on this issue and to build on previous research that will be needed in the future.
Anotace česky
Každý podnikatel má své vlastní podnikatelské chování. Proto se během svého podnikatelského cyklu snaží aktivně ovlivňovat své vnitřní faktory ve svůj prospěch. Úspěšnost těchto snah je nejasná a závisí na nejrůznějších okolnostech. Cílem tohoto příspěvku je představit typologii osobnosti jako nového faktoru prostřednictvím bibliografických zdrojů. Praktickým smyslem tohoto článku je představit nový nezanedbatelný faktor, který ovlivňuje všechny podnikatele a může přispět k pochopení problematiky podnikatelského chování. Přínosem tohoto článku je znovuotevření diskuse o této problematice a navázání na dosavadní výzkum, který bude v budoucnu potřebný.
VytisknoutZobrazeno: 26. 7. 2024 00:24