k 2023

Role knihovny a čtenářství ve vzdělávání dětí základních škol v době COVID-19

FOLTISOVÁ, Anna a Jana BROŽOVSKÁ ONDERKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Role knihovny a čtenářství ve vzdělávání dětí základních škol v době COVID-19

Název anglicky

The role of the library and reading in the education of primary school children during the COVID-19 restrictions

Autoři

FOLTISOVÁ, Anna a Jana BROŽOVSKÁ ONDERKOVÁ

Vydání

Wokół Paula Ladewiga i jego Katechizmu biblioteki 3, 2023. 2023

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Polsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě

Klíčová slova česky

čtenářství, pandemie COVID-19, základní škola, digitální věk, čtenář, knihovna

Klíčová slova anglicky

readership, COVID-19 pandemic, upper primary school, digital age, pubescent reader, library

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno

Návaznosti

SGS/3/2023, projekt VaV.
Změněno: 11. 1. 2024 09:43, Mgr. Jana Brožovská Onderková, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se zaměřuje se na výzkum čtenářství dětí 6.-9. třídy základní školy v době, kdy byly z důvodů restrikcí souvisejících s pandemií COVID-19 omezeny možnosti výuky ve školách. Pomoc dětem v této době tedy poskytovaly zejména knihovny (školní a veřejná knihovna).

Anglicky

The paper focuses on research of the reading habits of primary school children in grades 6-9 at a time when school- based learning was limited due to the restrictions associated with the COVID-19 pandemic. Thus, libraries (school library and public library) were mainly responsible for helping children during this time.