W 2023

Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 8 (Norské fondy LP-HROVA1A-005)

ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 8 (Norské fondy LP-HROVA1A-005)

Název anglicky

Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 8 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)

Autoři

ZEZULKOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí), Kateřina JANKŮ (203 Česká republika, domácí) a Marta KOLAŘÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

2023

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Uspořádání workshopu

Obor

50302 Education, special

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/47813059:19510/23:A0000508

Organizační jednotka

Fakulta veřejných politik v Opavě

Klíčová slova anglicky

integration; socially excluded localities; Roma community; educational activities; field social worker; professional competences
Změněno: 26. 2. 2024 16:04, doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.

Anotace

V originále

Účastníci setkání prezentovali průběh realizace vzdělávacích aktivit u svých cílových skupin a v této souvislosti živě diskutovali o svých rozmanitých zkušenostech a příkladech dobré i negativní praxe. Facilitátory byli vyzváni k popisu sdělovaných příkladů a vyvození závěrů pro plánování dalších aktivizačních a vzdělávacích činností za účelem podpory inkluzivních tendencí v regionu. Jako nejvíce problémová se jeví motivace cílové skupiny ke vzdělávání zvláště v úzké souvislosti s nevyřešenými podmínkami bydlení.

Anglicky

The participants of the meeting presented the course of implementation of educational activities for their target groups and in this context lively discussed their various experiences and examples of good and bad practice. Facilitators were invited to describe the communicated examples and draw conclusions for planning further activation and educational activities in order to support inclusive tendencies in the region. The target group's motivation for education appears to be the most problematic, especially in close connection with unresolved housing conditions.