J 2024

Přístup a hodnocení vzdělávacích nabídek v oblasti primární prevence rizikového chování dětí z pohledu pedagogů mateřských a základních škol v České republice

KOCOURKOVÁ, Vladimíra, Edita ONDŘEJOVÁ a Marta KOLAŘÍKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Přístup a hodnocení vzdělávacích nabídek v oblasti primární prevence rizikového chování dětí z pohledu pedagogů mateřských a základních škol v České republice

Název česky

Přístup a hodnocení vzdělávacích nabídek v oblasti primární prevence rizikového chování dětí z pohledu pedagogů mateřských a základních škol v České republice

Název anglicky

Access and Evaluation of Educational Opportunities in the Field of Primary Prevention of Risky Behavior in Children from the Perspective of Preschool and Primary School Teachers in the Czech Republic

Vydání

Media4u Magazine, 2024, 1214-9187

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Fakulta veřejných politik v Opavě

Klíčová slova česky

primární prevence; pedagogové mateřských a základních škol; vzdělávací nabídky

Klíčová slova anglicky

primary prevention; preschool and primary school teacher; educational opportunities
Změněno: 22. 10. 2024 23:44, PhDr. Vladimíra Kocourková, Ph.D.

Anotace

V originále

Článek popisuje přístup pedagogů mateřských a základních škol ke vzdělávacím nabídkám v oblasti primární prevence rizikového chování. Prezentuje, jak pedagogové toto vzdělávání vnímají, jakou mu přikládají váhu, jaké mají možnosti, jak je využívají a hodnotí. Identifikuje klíčové oblasti ke zlepšení.

Anglicky

The article describes the approach of preschool and elementary school teachers to educational offers in the area of primary prevention of risky behavior. It presents how teachers perceive this education, the importance they attach to it, what opportunities they have, and how they utilize and evaluate them. It identifies key areas for improvement.