J
2024
Přístup a hodnocení vzdělávacích nabídek v oblasti primární prevence rizikového chování dětí z pohledu pedagogů mateřských a základních škol v České republice
KOCOURKOVÁ, Vladimíra, Edita ONDŘEJOVÁ a Marta KOLAŘÍKOVÁ
Základní údaje
Originální název
Přístup a hodnocení vzdělávacích nabídek v oblasti primární prevence rizikového chování dětí z pohledu pedagogů mateřských a základních škol v České republice
Název česky
Přístup a hodnocení vzdělávacích nabídek v oblasti primární prevence rizikového chování dětí z pohledu pedagogů mateřských a základních škol v České republice
Název anglicky
Access and Evaluation of Educational Opportunities in the Field of Primary Prevention of Risky Behavior in Children from the Perspective of Preschool and Primary School Teachers in the Czech Republic
Vydání
Media4u Magazine, 2024, 1214-9187
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Fakulta veřejných politik v Opavě
Klíčová slova česky
primární prevence; pedagogové mateřských a základních škol; vzdělávací nabídky
Klíčová slova anglicky
primary prevention; preschool and primary school teacher; educational opportunities
V originále
Článek popisuje přístup pedagogů mateřských a základních škol ke vzdělávacím nabídkám v oblasti primární prevence rizikového chování. Prezentuje, jak pedagogové toto vzdělávání vnímají, jakou mu přikládají váhu, jaké mají možnosti, jak je využívají a hodnotí. Identifikuje klíčové oblasti ke zlepšení.
Anglicky
The article describes the approach of preschool and elementary school teachers to educational offers in the area of primary prevention of risky behavior. It presents how teachers perceive this education, the importance they attach to it, what opportunities they have, and how they utilize and evaluate them. It identifies key areas for improvement.
Zobrazeno: 24. 12. 2024 04:12