J
		
		2024
			
	    
Přístup a hodnocení vzdělávacích nabídek v oblasti primární prevence rizikového chování dětí z pohledu pedagogů mateřských a základních škol v České republice
	    KOCOURKOVÁ, Vladimíra; Edita ONDŘEJOVÁ a Marta KOLAŘÍKOVÁ
	
	
	
	    
	
     
 
	
	Základní údaje
	
		Originální název
		Přístup a hodnocení vzdělávacích nabídek v oblasti primární prevence rizikového chování dětí z pohledu pedagogů mateřských a základních škol v České republice
	 
	
		Název česky
		Přístup a hodnocení vzdělávacích nabídek v oblasti primární prevence rizikového chování dětí z pohledu pedagogů mateřských a základních škol v České republice
	 
		
			Název anglicky
			Access and Evaluation of Educational Opportunities in the Field of Primary Prevention of Risky Behavior in Children from the Perspective of Preschool and Primary School Teachers in the Czech Republic
		 
			
				Vydání
				 Media4u Magazine, 2024, 1214-9187
			 
		
Další údaje
		
	
		
			Typ výsledku
			Článek v odborném periodiku
		 
	
		
			Obor
			50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
		 
	
		
			Stát vydavatele
			Česká republika
		 
	
		
			Utajení
			není předmětem státního či obchodního tajemství
		 
	
			
		
		
			Kód RIV
			RIV/47813059:19510/24:A0000534
		 
	
			
				Organizační jednotka
				Fakulta veřejných politik v Opavě
			 
		
		
			Klíčová slova česky
			primární prevence; pedagogové mateřských a základních škol; vzdělávací nabídky
		 
		
			Klíčová slova anglicky
			primary prevention; preschool and primary school teacher; educational opportunities
		 
			
			
				
					V originále
					Článek popisuje přístup pedagogů mateřských a základních škol ke vzdělávacím nabídkám v oblasti primární prevence rizikového chování. Prezentuje, jak pedagogové toto vzdělávání vnímají, jakou mu přikládají váhu, jaké mají možnosti, jak je využívají a hodnotí. Identifikuje klíčové oblasti ke zlepšení.
				 
				
					Anglicky
					The article describes the approach of preschool and elementary school teachers to educational offers in the area of primary prevention of risky behavior. It presents how teachers perceive this education, the importance they attach to it, what opportunities they have, and how they utilize and evaluate them. It identifies key areas for improvement.
				  
				Zobrazeno: 31. 10. 2025 10:11