J 2024

Product Innovation in a Hotel Restaurant: a Customer Research Case Study

PELLEŠOVÁ, Pavlína, Patrik KAJZAR, Miroslava KOSTKOVÁ a Klára VÁCLAVÍNKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Product Innovation in a Hotel Restaurant: a Customer Research Case Study

Autoři

PELLEŠOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant), Patrik KAJZAR (203 Česká republika, domácí), Miroslava KOSTKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Klára VÁCLAVÍNKOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

The Economy of Tourism and Entrepreneurship Scientific Journal, Bratislava, Katedra cestovného ruchu, Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2024, 1337-9313

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50204 Business and management

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Klíčová slova anglicky

case study; hotel; costumer; innovations

Štítky

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 6. 1. 2025 08:48, doc. Ing. Pavlína Pellešová, Ph.D.

Anotace

V originále

The aim of this paper is to present a case study of a hotel restaurant measured on product innovation. The methods used in the case study are questionnaire survey, observation and firm analysis. The main output is recommendations for innovations in the restaurant menu.