2024
Product Innovation in a Hotel Restaurant: a Customer Research Case Study
PELLEŠOVÁ, Pavlína, Patrik KAJZAR, Miroslava KOSTKOVÁ a Klára VÁCLAVÍNKOVÁZákladní údaje
Originální název
Product Innovation in a Hotel Restaurant: a Customer Research Case Study
Autoři
PELLEŠOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant), Patrik KAJZAR (203 Česká republika, domácí), Miroslava KOSTKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Klára VÁCLAVÍNKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
The Economy of Tourism and Entrepreneurship Scientific Journal, Bratislava, Katedra cestovného ruchu, Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2024, 1337-9313
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50204 Business and management
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Klíčová slova anglicky
case study; hotel; costumer; innovations
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 6. 1. 2025 08:48, doc. Ing. Pavlína Pellešová, Ph.D.
Anotace
V originále
The aim of this paper is to present a case study of a hotel restaurant measured on product innovation. The methods used in the case study are questionnaire survey, observation and firm analysis. The main output is recommendations for innovations in the restaurant menu.