J
		
		2024
			
	    
Product Innovation in a Hotel Restaurant: a Customer Research Case Study
	    PELLEŠOVÁ, Pavlína; Patrik KAJZAR; Miroslava KOSTKOVÁ a Klára VÁCLAVÍNKOVÁ
	
	
	
	    
	
     
 
	
	Základní údaje
	
		Originální název
		Product Innovation in a Hotel Restaurant: a Customer Research Case Study
	 
			
				Vydání
				 The Economy of Tourism and Entrepreneurship Scientific Journal, Bratislava, Katedra cestovného ruchu, Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2024, 1337-9313
			 
		
Další údaje
		
	
		
			Typ výsledku
			Článek v odborném periodiku
		 
	
		
			Obor
			50204 Business and management
		 
	
		
			Stát vydavatele
			Slovensko
		 
	
		
			Utajení
			není předmětem státního či obchodního tajemství
		 
	
			
		
		
			Kód RIV
			RIV/47813059:19520/24:A0000499
		 
	
			
				Organizační jednotka
				Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
			 
		
		
			Klíčová slova anglicky
			case study; hotel; costumer; innovations
		 
			Příznaky
			Mezinárodní význam, Recenzováno
		 
			
			
				
					V originále
					The aim of this paper is to present a case study of a hotel restaurant measured on product innovation. The methods used in the case study are questionnaire survey, observation and firm analysis. The main output is recommendations for innovations in the restaurant menu.
				  
				Zobrazeno: 31. 10. 2025 10:12