J
		
		2024
			
	    
TRANSGENERAČNÍ UČENÍ VE FILOSOFII, V MODERNÍCH VĚDÁCH O ČLOVĚKU A V ŽIVOTĚ NAŠICH STUDENTŮ
	    SLOVÁČEK, Petr a Edita ONDŘEJOVÁ
	
	
	
	    
	
     
 
	
	Základní údaje
	
		Originální název
		TRANSGENERAČNÍ UČENÍ VE FILOSOFII, V MODERNÍCH VĚDÁCH O ČLOVĚKU A V ŽIVOTĚ NAŠICH STUDENTŮ
	 
	
		Název česky
		TRANSGENERAČNÍ UČENÍ VE FILOSOFII, V MODERNÍCH VĚDÁCH O ČLOVĚKU A V ŽIVOTĚ NAŠICH STUDENTŮ
	 
		
			Název anglicky
			TRANSGENERATIONAL LEARNING IN PHILOSOPHY, IN MODERN HUMAN SCIENCES, AND IN THE LIVES OF OUR STUDENTS
		 
			
				Vydání
				 Media4u Magazine, 2024, 1214-9187
			 
		
Další údaje
		
	
		
			Typ výsledku
			Článek v odborném periodiku
		 
	
		
			Obor
			60300 6.3 Philosophy, Ethics and Religion
		 
	
		
			Stát vydavatele
			Česká republika
		 
	
		
			Utajení
			není předmětem státního či obchodního tajemství
		 
	
			
		
		
			Kód RIV
			RIV/47813059:19510/24:A0000560
		 
	
			
				Organizační jednotka
				Fakulta veřejných politik v Opavě
			 
		
		
			Klíčová slova česky
			transgenerační učení; filozofie; moderní vědy; drama; spolupráce
		 
		
			Klíčová slova anglicky
			transgenerational learning; philosophy; modern sciences; drama; collaboration
		 
			
			
				
					V originále
					Autoři zkoumají transgenerační učení z pohledu dějin filosofie a moderních věd o člověku. Kontrastují přístupy Platóna a Aristotela k obsahům, nástrojům a cílům tohoto učení. Opírají se o poznatky neurověd, psychologie a antropologie, a empiricky zkoumají názory studentů na hodnocení a podmínky transgeneračního učení.
				 
				
					Anglicky
					The authors examine transgenerational learning from the perspective of the history of philosophy and modern human sciences. They contrast Plato's and Aristotle's approaches to the content, tools, and goals of this learning. They draw on insights from neuroscience, psychology, and anthropology, and empirically study students' views on the evaluation and conditions of transgenerational learning.
				  
				Zobrazeno: 31. 10. 2025 03:38