Informační systém SU

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2024

    1. STOKLASA, Michal a Veronika KOPŘIVOVÁ. E-marketing: Distanční studijní opora. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2024.
      Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 13. 2. 2024 22:21.

    2023

    1. STOKLASA, Michal. Marketingový výzkum: Distanční studijní text. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2023. ISBN 978-80-7510-575-2.

      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 7. 2. 2024 13:39.

    2022

    1. STOKLASA, Michal a Kateřina MATUŠÍNSKÁ. Consumer Perception of Regional Brands in Czechia in 2021. Scientific Papers of the University of Pardubice - Series D. 2022, roč. 30, č. 1, s. 1-12. ISSN 1804-8048. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.46585/sp30011359.
      Odkaz na článek
      Název anglicky: Consumer Perception of Regional Brands in Czechia in 2021
      RIV/47813059:19520/22:A0000306 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Stoklasa, Michal (203 Česká republika, garant, domácí) -- Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Consumer Behaviour; Regional Brand; Regional Brand Characteristics; Brand Model; Brand Awareness; Customer Characteristics

      Změnil: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D., učo 20807. Změněno: 28. 11. 2022 08:53.
    2. MATUŠÍNSKÁ, Kateřina a Michal STOKLASA. The appeals and level of involvement influencing purchasing decision. Management & Marketing. Challenges for the Knowledge Society. De Gruyter Poland, 2022, roč. 17, č. 3, s. 234-254. ISSN 1842-0206. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.2478/mmcks-2022-0013.
      URL
      Název anglicky: The appeals and level of involvement influencing purchasing decision
      RIV/47813059:19520/22:A0000332 Článek v odborném periodiku. angličtina. Polsko.
      Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Foote-Cone-Belding (FCB) model;emotion;rationality;involvement theory;purchasing decision process;marketing
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D., učo 21353. Změněno: 18. 11. 2022 14:43.
    3. BAUEROVÁ, Radka, Tereza IKÁŠOVÁ, Veronika KOPŘIVOVÁ, Tomáš PRAŽÁK a Michal STOKLASA. What Cognitive Biases Attack Potential Customers in User Reviews the Most? Acta academica karviniensia. Karviná: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2022, roč. 22, č. 1, s. 5-21. ISSN 1212-415X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.25142/aak.2022.001.
      Odkaz na webovou stránku, ze které je dostupný plný text článku
      Název anglicky: What Cognitive Biases Attack Potential Customers in User Reviews the Most?
      RIV/47813059:19520/22:A0000346 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Bauerová, Radka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Ikášová, Tereza (203 Česká republika, domácí) -- Kopřivová, Veronika (703 Slovensko, domácí) -- Pražák, Tomáš (203 Česká republika, domácí) -- Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: apophenia; authority bias; bandwagon effect; e-shops; negativity effect; online reviews; processing difficulty effect; story bias
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Radka Bauerová, Ph.D., učo 32908. Změněno: 30. 12. 2022 14:39.

    2021

    1. MATUŠÍNSKÁ, Kateřina a Michal STOKLASA. Advertising Strategy according to the Concept of the FCB Model in the Conditions of the Various Generations. E & M EKONOMIE A MANAGEMENT. LIBEREC 1: TECHNICAL UNIV LIBEREC, 2021, roč. 24, č. 4, s. 189-205. ISSN 1212-3609. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.15240/tul/001/2021-4-012.
      URL
      RIV/47813059:19520/21:A0000235 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Advertising;emotional and rational appeal; FCB grid; involvement theory; marketing communication
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D., učo 21353. Změněno: 7. 1. 2022 10:49.

    2020

    1. STARZYCZNÁ, Halina a Michal STOKLASA. Mezinárodní marketing: Distanční studijní text. Karviná: Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2020.
      Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 26. 11. 2020 20:52.
    2. STOKLASA, Michal a Eva PITRUNOVÁ. Understanding Regional Product Characteristics and Consumers Purchasing them in the Czech Republic. ACTA UNIVERSITATIS AGRICULTURAE ET SILVICULTURAE MENDELIANAE BRUNENSIS. 2020, roč. 68, č. 1, s. 243-253. ISSN 2464-8310. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.11118/actaun202068010243.
      odkaz na článek
      RIV/47813059:19520/20:A0000141 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Stoklasa, Michal (203 Česká republika, garant, domácí) -- Pitrunová, Eva (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: regional brand; regional product; regional product characteristics; purchasing behaviour; regional product availability; Kruskal-Wallis test; Czech Republic
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D., učo 20807. Změněno: 1. 9. 2020 13:25.

    2019

    1. MATUŠÍNSKÁ, Kateřina, Martin KLEPEK, Halina STARZYCZNÁ, Michal STOKLASA, Radka BAUEROVÁ, Veronika BRACINÍKOVÁ, Adéla LANGEROVÁ a Radka KUBALOVÁ. Akceptace technologie z pohledu marketingových nástrojů. 1. vydání. Praha: Professional Publishing s.r.o., 2019, 152 s. ISBN 978-80-88260-36-3.
      Název anglicky: Technology acceptance in the context of marketing tools
      RIV/47813059:19520/19:A0000032 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Klepek, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- Stoklasa, Michal (703 Slovensko, domácí) -- Bauerová, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Braciníková, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Langerová, Adéla (203 Česká republika, domácí) -- Kubalová, Radka (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: CRM; generation; SME; WPDCA method; Millennials; online shopping; TAM model; brand
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D., učo 21353. Změněno: 13. 12. 2019 17:51.
    2. STOKLASA, Michal. Influence of technology on regional brands in Czechia. Engineering Management in Production and Services. Kleosin, Polsko: Bialystok University of Technology, 2019, roč. 11, č. 4, s. 92-102, 117 s. ISSN 2543-912X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.2478/emj-2019-0036.
      odkaz na článek
      RIV/47813059:19520/19:A0000085 Článek v odborném periodiku. angličtina. Polsko.
      Stoklasa, Michal (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: regional brands; regional product; Kruskal-Wallis test; technology
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Petra Skoumalová, učo 50554. Změněno: 21. 4. 2020 11:29.
    3. MATUŠÍNSKÁ, Kateřina, Martin KLEPEK a Michal STOKLASA. Marketing in Theory and Practice. Karviná: SU Opava, OPF Karviná, 2019, 183 s. ISBN 978-80-7510-341-3.
      Název anglicky: Marketing in Theory and Practice
      RIV/47813059:19520/19:A0000029 Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích). angličtina. Česká republika.
      Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Klepek, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: marketing mix; marketing concept; marketing research; marketing environment; strategy and plan; consumer behaviour; business market; STP
      Recenzováno: ano

      Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 7. 5. 2020 12:36.
    4. MATUŠÍNSKÁ, Kateřina a Michal STOKLASA. Marketingová komunikace: Distanční studijní text. 3. vyd. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2019, 247 s.
      Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 26. 9. 2023 12:51.
    5. STOKLASA, Michal a Martin KLEPEK. Mediální marketing: Distanční studijní text. Karviná, 2019, 131 s. ISBN 978-80-7510-368-0.
      Název česky: Mediální marketing: Distanční studijní text
      čeština.
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Petra Višnická, učo 54899. Změněno: 16. 3. 2020 13:39.
    6. MATUŠÍNSKÁ, Kateřina a Michal STOKLASA. The State of Strategic Marketing Application in Czech Small and Medium-Sized Enterprises. Scientific Annals of Economics and Business. 2019, roč. 66, č. 2, s. 193-212. ISSN 2501-1960. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.2478/saeb-2019-00122019-0012.
      URL
      Název anglicky: The State of Strategic Marketing Application in Czech Small and Medium-Sized Enterprises
      RIV/47813059:19520/19:A0000031 Článek v odborném periodiku. angličtina. Rumunsko.
      Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: small and medium-sized enterprises; strategic marketing; strategy; marketing research
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 7. 5. 2020 12:20.

    2018

    1. HEINZ, Krystyna, Lubomír NENIČKA a Michal STOKLASA. Innovation of the Entrepreneurial Education on the European Level. In Proceedings of 18th International Conference Economic Policy in the European Union Member Countries. Karviná: OPF SU, 2018, s. 135-139, 7 s. ISBN 978-80-7510-289-8.
      Název anglicky: Innovation of the Entrepreneurial Education on the European Level
      RIV/47813059:19520/18:00011146 Stať ve sborníku. angličtina.
      Heinz, Krystyna (203 Česká republika, domácí) -- Nenička, Lubomír (203 Česká republika, domácí) -- Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: entrepreneurial education; international project; teaching methods; evaluation; self-reflective diary

      Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 21. 11. 2019 15:04.

    2017

    1. STOKLASA, Michal a Halina STARZYCZNÁ. Consumer Ethnocentrism of Moravian-Silesian Region: comparison of CETSCALE research 2013/17. In XX. Mezinárodní kolokvium o regionálních vědách sborník příspěvků. Neuveden: Neuveden, 2017, s. 590-597, 7 s. ISBN 978-80-210-8586-2.
      Název anglicky: Consumer Ethnocentrism of Moravian-Silesian Region: comparison of CETSCALE research 2013/17
      RIV/47813059:19520/17:00010832 Stať ve sborníku. angličtina.
      Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Consumer ethnocentrism; CETSCALE; demographic factors; foreign products; regional products.

      Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:57.
    2. STOKLASA, Michal a Filip ŠTROCH. METHODS FOR CREATING PERSONALIZED MARKETING. Online. In Conference Proceedings from International Scientific Conference 7th - 8th November 2017. Smolenice: Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, Slovakia, 2017, s. 434-439. ISBN 978-80-8105-918-6.
      Název anglicky: METHODS FOR CREATING PERSONALIZED MARKETING
      RIV/47813059:19520/17:00011022 Stať ve sborníku. angličtina.
      Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí) -- Štroch, Filip (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: A/B testing; B2B; Content marketing; Marketing automation; Personalization

      Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:58.
    3. STARZYCZNÁ, Halina, Pavlína PELLEŠOVÁ a Michal STOKLASA. The Comparison of Customer Relationship Management (Crm) in Czech Small and Medium Enterprises According to Selected Characteristics in the Years 2015, 2010 and 2005. ACTA UNIVERSITATIS AGRICULTURAE ET SILVICULTURAE MENDELIANAE BRUNENSIS. 2017, roč. 65, č. 5, s. 1767-1777. ISSN 2464-8310.
      URL
      Název anglicky: The Comparison of Customer Relationship Management (Crm) in Czech Small and Medium Enterprises According to Selected Characteristics in the Years 2015, 2010 and 2005
      RIV/47813059:19520/17:00010850 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- Pellešová, Pavlína (203 Česká republika, domácí) -- Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: relationship marketing; CRM concept; perception of CRM definition; customer contact; the results of CRM; small and medium enterprises (SMEs)

      Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:57.
    4. CHROMČÁKOVÁ, Adéla, Halina STARZYCZNÁ a Michal STOKLASA. THE LEVEL OF SELECTED CRM AREAS IN SMALL AND MEDIUM SIZED ENTERPRISES IN THE CZECH REPUBLIC. Forum Scientiae Oeconomia. 2017, roč. 5, č. 4, s. 59-70. ISSN 2300-5947.
      URL
      Název anglicky: THE LEVEL OF SELECTED CRM AREAS IN SMALL AND MEDIUM SIZED ENTERPRISES IN THE CZECH REPUBLIC
      RIV/47813059:19520/17:00010878 Článek v odborném periodiku. angličtina. Polsko.
      CHROMČÁKOVÁ, Adéla (203 Česká republika, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: CRM knowledge; level of contact; CRM processes; communication with customer

      Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:57.

    2016

    1. STOKLASA, Michal. E-marketing: Distanční studijní opora. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2016. ISBN 978-80-7510-208-9.

      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 13. 2. 2024 22:08.

    2014

    1. STOKLASA, Michal a Jan URBÁNEK. Mezinárodní marketing: pro prezenční formu studia. 2014. ISBN 978-80-7510-059-7.

      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 26. 11. 2020 20:17.

    2013

    1. STARZYCZNÁ, Halina, Michal STOKLASA, Miroslava HECZKOVÁ a Pavlína PELLEŠOVÁ. Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem. Karviná: SU OPF Karviná, 2013, 110 s. ISBN 978-80-7248-936-7.
      Název česky: Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem
      Název anglicky: Utilization of Customer Relationship Marketing in business of Small and Medium Enterprises
      RIV/47813059:19520/13:N0000009 Odborná kniha. čeština.
      Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí) -- Heczková, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Pellešová, Pavlína (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Relationship marketing; SME; model of 6 markets; consumer market; CRM; market of influencers

      Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:57.
Zobrazeno: 25. 11. 2024 22:35