česky | in English
Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 13. 2. 2024 22:21.
Recenzováno: ano
Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 7. 2. 2024 13:39.
Název anglicky: Consumer Perception of Regional Brands in Czechia in 2021
RIV/47813059:19520/22:A0000306 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
Stoklasa, Michal (203 Česká republika, garant, domácí) -- Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Consumer Behaviour; Regional Brand; Regional Brand Characteristics; Brand Model; Brand Awareness; Customer Characteristics
Změnil: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D., učo 20807. Změněno: 28. 11. 2022 08:53.
Název anglicky: The appeals and level of involvement influencing purchasing decision
RIV/47813059:19520/22:A0000332 Článek v odborném periodiku. angličtina. Polsko.
Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Foote-Cone-Belding (FCB) model;emotion;rationality;involvement theory;purchasing decision process;marketing
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D., učo 21353. Změněno: 18. 11. 2022 14:43.
Název anglicky: What Cognitive Biases Attack Potential Customers in User Reviews the Most?
RIV/47813059:19520/22:A0000346 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
Bauerová, Radka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Ikášová, Tereza (203 Česká republika, domácí) -- Kopřivová, Veronika (703 Slovensko, domácí) -- Pražák, Tomáš (203 Česká republika, domácí) -- Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: apophenia; authority bias; bandwagon effect; e-shops; negativity effect; online reviews; processing difficulty effect; story bias
Recenzováno: ano
Změnila: Ing. Radka Bauerová, Ph.D., učo 32908. Změněno: 30. 12. 2022 14:39.
RIV/47813059:19520/21:A0000235 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Advertising;emotional and rational appeal; FCB grid; involvement theory; marketing communication
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D., učo 21353. Změněno: 7. 1. 2022 10:49.
Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 26. 11. 2020 20:52.
RIV/47813059:19520/20:A0000141 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
Stoklasa, Michal (203 Česká republika, garant, domácí) -- Pitrunová, Eva (203 Česká republika)
Klíčová slova anglicky: regional brand; regional product; regional product characteristics; purchasing behaviour; regional product availability; Kruskal-Wallis test; Czech Republic
Recenzováno: ano
Změnil: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D., učo 20807. Změněno: 1. 9. 2020 13:25.
Název anglicky: Technology acceptance in the context of marketing tools
RIV/47813059:19520/19:A0000032 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Klepek, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- Stoklasa, Michal (703 Slovensko, domácí) -- Bauerová, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Braciníková, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Langerová, Adéla (203 Česká republika, domácí) -- Kubalová, Radka (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: CRM; generation; SME; WPDCA method; Millennials; online shopping; TAM model; brand
Recenzováno: ano
Změnila: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D., učo 21353. Změněno: 13. 12. 2019 17:51.
RIV/47813059:19520/19:A0000085 Článek v odborném periodiku. angličtina. Polsko.
Stoklasa, Michal (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: regional brands; regional product; Kruskal-Wallis test; technology
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Ing. Petra Skoumalová, učo 50554. Změněno: 21. 4. 2020 11:29.
Název anglicky: Marketing in Theory and Practice
RIV/47813059:19520/19:A0000029 Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích). angličtina. Česká republika.
Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Klepek, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: marketing mix; marketing concept; marketing research; marketing environment; strategy and plan; consumer behaviour; business market; STP
Recenzováno: ano
Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 7. 5. 2020 12:36.
Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 26. 9. 2023 12:51.
Název česky: Mediální marketing: Distanční studijní text
čeština.
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Petra Višnická, učo 54899. Změněno: 16. 3. 2020 13:39.
Název anglicky: The State of Strategic Marketing Application in Czech Small and Medium-Sized Enterprises
RIV/47813059:19520/19:A0000031 Článek v odborném periodiku. angličtina. Rumunsko.
Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: small and medium-sized enterprises; strategic marketing; strategy; marketing research
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 7. 5. 2020 12:20.
Název anglicky: Innovation of the Entrepreneurial Education on the European Level
RIV/47813059:19520/18:00011146 Stať ve sborníku. angličtina.
Heinz, Krystyna (203 Česká republika, domácí) -- Nenička, Lubomír (203 Česká republika, domácí) -- Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: entrepreneurial education; international project; teaching methods; evaluation; self-reflective diary
Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 21. 11. 2019 15:04.
Název anglicky: Consumer Ethnocentrism of Moravian-Silesian Region: comparison of CETSCALE research 2013/17
RIV/47813059:19520/17:00010832 Stať ve sborníku. angličtina.
Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Consumer ethnocentrism; CETSCALE; demographic factors; foreign products; regional products.
Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:57.
Název anglicky: METHODS FOR CREATING PERSONALIZED MARKETING
RIV/47813059:19520/17:00011022 Stať ve sborníku. angličtina.
Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí) -- Štroch, Filip (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: A/B testing; B2B; Content marketing; Marketing automation; Personalization
Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:58.
Název anglicky: The Comparison of Customer Relationship Management (Crm) in Czech Small and Medium Enterprises According to Selected Characteristics in the Years 2015, 2010 and 2005
RIV/47813059:19520/17:00010850 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- Pellešová, Pavlína (203 Česká republika, domácí) -- Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: relationship marketing; CRM concept; perception of CRM definition; customer contact; the results of CRM; small and medium enterprises (SMEs)
Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:57.
Název anglicky: THE LEVEL OF SELECTED CRM AREAS IN SMALL AND MEDIUM SIZED ENTERPRISES IN THE CZECH REPUBLIC
RIV/47813059:19520/17:00010878 Článek v odborném periodiku. angličtina. Polsko.
CHROMČÁKOVÁ, Adéla (203 Česká republika, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: CRM knowledge; level of contact; CRM processes; communication with customer
Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:57.
Recenzováno: ano
Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 13. 2. 2024 22:08.
Recenzováno: ano
Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 26. 11. 2020 20:17.
Název česky: Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem
Název anglicky: Utilization of Customer Relationship Marketing in business of Small and Medium Enterprises
RIV/47813059:19520/13:N0000009 Odborná kniha. čeština.
Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí) -- Heczková, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Pellešová, Pavlína (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Relationship marketing; SME; model of 6 markets; consumer market; CRM; market of influencers
Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:57.