Informační systém SU

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2023

    1. KVÍČALA, Daniel a Martin KLEPEK. Predicting customer churn in e-commerce using logistic regression. Karvina: Silesian University in Opava. s. 106-115. ISBN 978-80-7510-554-7. 2023.
      Název česky: Predikce odchodovosti zákazníků v e-commerce pomocí logistické regrese
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: e-commerce, customer lifetime value, customer loyalty, logistic regression, retention

      Změnil: Ing. Daniel Kvíčala, Ph.D., učo 39337. Změněno: 20. 12. 2023 16:50.
    2. KLEPEK, Martin a Kateřina KANTOROVÁ. Social Media and Online Behaviour Among High School and University Students. Karviná: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná. s. 94-105, 264 s. ISBN 978-80-7510-554-7. 2023.
      URL
      angličtina. Česká republika.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D., učo 21606. Změněno: 7. 1. 2024 11:46.
    3. KOPECKÝ, Kamil a Martin KLEPEK. Umělá inteligence (AI) a strojového učení: Umělá inteligence na vysoké škole. 2023.
      Kamil Kopecký: Osobní stránky, na kterých najdete spoustu informací o tom, kdo jsem a co dělám.
      Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 30. 10. 2023 12:50.

    2022

    1. KUBALOVÁ, Radka a Martin KLEPEK. Brand Presence in Decision-Making Involving Decoys. MARKET-TRŽIŠTE. roč. 34, č. 1, s. 9-24. ISSN 0353-4790. doi:10.22598/mt/2022.34.1.9. 2022.
      URL
      RIV/47813059:19520/22:A0000318 Článek v odborném periodiku. angličtina. Chorvatsko.
      Kubalová, Radka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Klepek, Martin (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: attraction effect; brand; compromise effect; consumer choice; decision-making; decoy effect

      Změnila: Ing. Radka Kubalová, Ph.D., učo 39302. Změněno: 2. 8. 2022 10:06.
    2. KLEPEK, Martin a Daniel KVÍČALA. How do e-stores grow their market share? MARKETING INTELLIGENCE & PLANNING. roč. 40, č. 8, s. 945-957. ISSN 0263-4503. doi:10.1108/MIP-04-2022-0170. 2022.
      URL
      RIV/47813059:19520/22:A0000354 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Klepek, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) -- Kvíčala, Daniel (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Brand; Customer loyalty; Double jeopardy; E-commerce; E-store; Market share; Market penetration; Repeat buying; Retention; Triple jeopardy
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D., učo 21606. Změněno: 3. 3. 2023 14:05.
    3. KUBALOVÁ, Radka a Martin KLEPEK. JUDGEMENT BIAS AND CONSUMER WILLINGNESS TO PAY: EMPIRICAL STUDY. Acta academica karviniensia. Karviná: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, roč. 22, č. 1, s. 87-94. ISSN 2533-7610. 2022.
      URL
      RIV/47813059:19520/22:A0000315 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Kubalová, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Klepek, Martin (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: consumer behaviour; context; covid-19; insurance; irrationality; willingness to pay

      Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 11. 4. 2023 20:56.
    4. KLEPEK, Martin. Modelování chování zákazníka v prostředí e-commerce. 2022.
      Název česky: Modelování chování zákazníka v prostředí e-commerce
      Název anglicky: Modeling customer behavior in e-commerce
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: customer behavior, e-commerce, empirical generalization, loyalty, marketing, NBD Dirichlet model, repeat purchase
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Lucie Bínová, učo 16943. Změněno: 27. 2. 2023 12:30.

    2021

    1. KLEPEK, Martin a Jana MAJEROVÁ. Buyer Persona: Usefulness of the Method in Social Media Advertising. In DUHÁČEK ŠEBESTOVÁ, J., ŠPERKA, R., SUCHÁNEK, P., ČEMERKOVÁ, Š., RYLKOVÁ, Ž., MATUŠÍNSKÁ, K., BAUEROVÁ, R., MAZUREK, J., DOLÁK, R. 3 rd International conference on Decision making for Small and Medium-Sized Enterprises DEMSME 2021. Karviná: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná. s. 275-282. ISBN 978-80-7510-456-4. 2021.
      URL
      RIV/47813059:19520/21:A0000297 Stať ve sborníku. angličtina. Česká republika.
      Klepek, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) -- Majerová, Jana (703 Slovensko)
      Klíčová slova anglicky: buyer persona; customer profile; marketing communication; marketing research; social media
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D., učo 21606. Změněno: 3. 3. 2023 14:44.
    2. SULPHEY, MM, AA ALANZI a Martin KLEPEK. DEVELOPMENT AND STANDARDIZATION OF A TOOL TO MEASURE KNOWLEDGE OF LABOUR LAWS AMONG EMPLOYEES. E & M EKONOMIE A MANAGEMENT. LIBEREC 1: TECHNICAL UNIV LIBEREC, roč. 24, č. 4, s. 86-104. ISSN 1212-3609. doi:10.15240/tul/001/2021-4-006. 2021.
      URL
      RIV/47813059:19520/21:A0000273 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Klepek, Martin (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Labour laws; employer-employee relations; Saudi Arabia; scale development; organizational justice
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D., učo 21606. Změněno: 28. 2. 2022 18:23.
    3. KLEPEK, Martin a Daniel KVÍČALA. HOW COVID19 CRISIS SHAKED CUSTOMER LOYALTY IN E-COMMERCE? In Marketing Identity. Marketing Identity. 8. vyd. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie. s. 248-256. ISSN 1339-5726. 2021.
      Název česky: Jak Covid-19 ovlivnil zákaznickou loajalitu v e-commerce?
      RIV/47813059:19520/21:A0000298 Stať ve sborníku. angličtina. Slovensko.
      Klepek, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) -- Kvíčala, Daniel (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Consumer Behaviour; E-Commerce; E-Shop; Loyalty; Online Consumer Behaviour; Pareto Rule;
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 11. 4. 2023 22:07.
    4. DUHÁČEK ŠEBESTOVÁ, Jarmila, Roman ŠPERKA a Martin KLEPEK. Migration and Integration at School Level: A Czech Preliminary Study. In Eva Kotlánová. Proceedings of International Conference Economic and Societal Challenges of the European Economy (Covid and Post-Covid Period). Karviná: Silesian University. s. 63-74. ISBN 978-80-7510-488-5. 2021.
      RIV/47813059:19520/21:A0000307 Stať ve sborníku. angličtina. Česká republika.
      Duháček Šebestová, Jarmila (203 Česká republika, garant, domácí) -- Šperka, Roman (703 Slovensko, domácí) -- Klepek, Martin (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Education;migration; integration process
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 11. 4. 2023 21:36.

    2020

    1. KUBALOVÁ, Radka a Martin KLEPEK. The Effect of Assymetrically Dominated Alternatives for Chosen Product Categories. Acta academica karviniensia. roč. 19, č. 4, s. 30-41. ISSN 1212-415X. doi:10.25142/aak.2019.023. 2020.
      URL
      RIV/47813059:19520/20:A0000158 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Kubalová, Radka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Klepek, Martin (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: consumer behaviour; consumer decision-making; decoy effect; marketing

      Změnila: Ing. Radka Kubalová, Ph.D., učo 39302. Změněno: 28. 12. 2020 12:16.
    2. KLEPEK, Martin a Radka BAUEROVÁ. Why do retail customers hesitate for shopping grocery online? Technological and Economic Development of Economy. roč. 26, č. 6, s. 1444-1462. ISSN 2029-4913. doi:10.3846/tede.2020.13970. 2020.
      URL
      RIV/47813059:19520/20:A0000165 Článek v odborném periodiku. angličtina. Litva.
      Klepek, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Bauerová, Radka (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: consumer behaviour; e-tail; e-commerce; marketing; online grocery shopping; online groceries; retail.

      Změnil: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D., učo 21606. Změněno: 6. 1. 2021 11:32.

    2019

    1. MATUŠÍNSKÁ, Kateřina, Martin KLEPEK, Halina STARZYCZNÁ, Michal STOKLASA, Radka BAUEROVÁ, Veronika BRACINÍKOVÁ, Adéla LANGEROVÁ a Radka KUBALOVÁ. Akceptace technologie z pohledu marketingových nástrojů. 1. vydání. Praha: Professional Publishing s.r.o. 152 s. ISBN 978-80-88260-36-3. 2019.
      Název anglicky: Technology acceptance in the context of marketing tools
      RIV/47813059:19520/19:A0000032 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Klepek, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Starzyczná, Halina (203 Česká republika, domácí) -- Stoklasa, Michal (703 Slovensko, domácí) -- Bauerová, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Braciníková, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Langerová, Adéla (203 Česká republika, domácí) -- Kubalová, Radka (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: CRM; generation; SME; WPDCA method; Millennials; online shopping; TAM model; brand
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D., učo 21353. Změněno: 13. 12. 2019 17:51.
    2. KLEPEK, Martin a Veronika BRACINÍKOVÁ. Design a správa webové stránky: Distanční studijní text. Karviná. 168 s. ISBN 978-80-7510-375-8. 2019.
      Název česky: Design a správa webové stránky: Distanční studijní text
      čeština.
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Petra Višnická, učo 54899. Změněno: 16. 3. 2020 13:28.
    3. MATUŠÍNSKÁ, Kateřina, Martin KLEPEK a Michal STOKLASA. Marketing in Theory and Practice. Karviná: SU Opava, OPF Karviná. 183 s. ISBN 978-80-7510-341-3. 2019.
      Název anglicky: Marketing in Theory and Practice
      RIV/47813059:19520/19:A0000029 Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích). angličtina. Česká republika.
      Matušínská, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Klepek, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Stoklasa, Michal (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: marketing mix; marketing concept; marketing research; marketing environment; strategy and plan; consumer behaviour; business market; STP
      Recenzováno: ano

      Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 7. 5. 2020 12:36.
    4. STOKLASA, Michal a Martin KLEPEK. Mediální marketing: Distanční studijní text. Karviná. 131 s. ISBN 978-80-7510-368-0. 2019.
      Název česky: Mediální marketing: Distanční studijní text
      čeština.
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Petra Višnická, učo 54899. Změněno: 16. 3. 2020 13:39.

    2018

    1. BAUEROVÁ, Radka a Martin KLEPEK. Technology acceptance as a determinant of online grocery shopping adoption. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. roč. 66, č. 3, s. 737-746. ISSN 1211-8516. doi:10.11118/actaun201866030737. 2018.
      Webová stránka s plným textem
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Online grocery shopping; technology acceptance model; consumer’s behaviour; structural equation modelling; consumer’s technology acceptance.
      Recenzováno: ano

      Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 12. 4. 2023 09:47.
    2. BAUEROVÁ, Radka a Martin KLEPEK. The Digitalization of a Grocery Shopping from a Generation Perspective. In L. CABYOVA, R. RYBANSKY and Z. BEZAKOVA,. Proceedings of the Annual International Scientific Conference Marketing Identity 2018: Digital Mirrors. Trnava: Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava. s. 243-255. ISBN 978-80-8105-985-8. 2018.
      Webový odkaz na sborník z konference
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Baby Boomers; Consumer Behaviour; Digitalization of Grocery Sales; Generation X; Generation Y; Generations; Online Grocery Shopping; Retail.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Radka Bauerová, Ph.D., učo 32908. Změněno: 9. 1. 2020 14:55.

    2017

    1. KLEPEK, Martin. FACEBOOK FAN PAGE ENGAGEMENT ANTECEDENTS AND CONSEQUENCES. In Conference Proceedings from International Scientific Conference 7th - 8th November 2017 Congress Hall of the Slovak Academy of Science Smolenice, Slovak Republic. Smolenice: Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, Slovakia. s. 310-319. ISBN 978-80-8105-918-6. 2017.
      Název anglicky: FACEBOOK FAN PAGE ENGAGEMENT ANTECEDENTS AND CONSEQUENCES
      RIV/47813059:19520/17:00011021 Stať ve sborníku. angličtina.
      Klepek, Martin (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Brand loyalty; Consumer engagement; Facebook; Social media; Social networks.

      Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:58.
    2. BAUEROVÁ, Radka a Martin KLEPEK. Factors Influencing Decision Making Process Between E-tail and Retail Purchasing Format. In Conference Proceedings from International Scientific Conference Marketing Identity 2017. Neuveden: Faculty of Mass Media Communication. s. 37-49. ISBN 978-80-8105-917-9. 2017.
      Název anglicky: Factors Influencing Decision Making Process Between E-tail and Retail Purchasing Format
      RIV/47813059:19520/17:00011019 Stať ve sborníku. angličtina.
      Bauerová, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Klepek, Martin (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Consumer behaviour; E-tail; Hedonic motive; Online customer; Online shopping; Retail; Situational factors; Technology literacy; Utilitarian motive

      Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:58.
    3. KLEPEK, Martin. Social Media Marketing in the Czech Republic: Systematic Literature Review of the Current Academic Research. In International conference on Decision making for Small and Medium-Sized Enterprises DEMSME 2017. Karviná: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná. s. 99-106. ISBN 978-80-7510-243-0. 2017.
      Název anglicky: Social Media Marketing in the Czech Republic: Systematic Literature Review of the Current Academic Research
      RIV/47813059:19520/17:00010886 Stať ve sborníku. angličtina.
      Klepek, Martin (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Communication; Literature review; Marketing; Social media; Social networks

      Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:57.
    4. KLEPEK, Martin. Systematic Analysis of the Current Academic Research on Social Media Marketing. Scientific Annals of Economics and Business. roč. 64, č. 2017, s. 15--27. ISSN 2501-1960. 2017.
      Název anglicky: Systematic Analysis of the Current Academic Research on Social Media Marketing
      RIV/47813059:19520/17:00010923 Článek v odborném periodiku. angličtina. Rumunsko.
      Klepek, Martin (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: communication; marketing; research gap; social media; social networks

      Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:58.
Zobrazeno: 29. 3. 2024 10:05