Your selection contains 108 outcomes. Edit selection.
Filter publications

    2024

    1. ZEZULKOVÁ, Eva. Biščo Kastelová, A.: Diagnostika v špeciálnopedagogickom poradenstve. 2024.
    2. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ and Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 11 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 11 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)). 2024.
    3. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ and Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 12 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 12 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)). 2024.
    4. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ and Denisa JANKŮ. Kulatý stůl VII_Rozvoj kompetencí studentů v oblasti diagnostiky speciálních vzdělávacích potřeb žáků (Round table VII_Development of students' competences in the field of diagnosis of pupils' special educational needs). 2024.
    5. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ and Marta KOLAŘÍKOVÁ. Metodická doporučení pro činnost platformy k posílení inkluze a postavení Romů ve společnosti (Methodological recommendations for the work of the Platform to strengthen inclusion and the position of Roma in society). první. FVP SU v Opavě: FVP, Slezská univerzita v Opavě, 2024, 45 pp. Metodická doporučení.
    6. VIKTORIN, Jan. Specific learning disabilities. Online. In Troop-Gordon, W., Neblett Jr. E. W. (Eds.). Encyclopedia of Adolescence. Second edition. New York: Elsevier, 2024, p. 575-585. Risk, Resilience, and Well-being. Vol. 3. ISBN 978-0-323-95820-2. Available from: https://dx.doi.org/10.1016/B978-0-323-96023-6.00066-X.

    2023

    1. ZEZULKOVÁ, Eva and Helena ŘÍHOVÁ. Analysis of a case study of a pupil from a socially disadvantaged environment. In Eva Zezulková and Kateřina Janků eds. CURRENT QUESTIONS OF SPECIAL EDUCATION Parental resilience and support in raising children with special needs. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě, 2023, p. 65-77. First edition. ISBN 978-80-7510-568-4.
    2. CABANOVÁ, Vlasta, Marta KOLAŘÍKOVÁ and Elzbieta NAPORA. Certain predictors of coping with stress in adolescents. Health psychology report. 2023, vol. 11, No 1, p. 48-58. ISSN 2353-4184. Available from: https://dx.doi.org/10.5114/hpr/152330.
    3. NAPORA, Elzbieta, Joanna RZEPKA and Vlasta CABANOVÁ. COMMUNICATION WITH PEERS AMONG POLISH AND CZECH YOUTH IN RESEARCH ON SOCIAL RELATIONS. Zeszyty Naukowe Akademii Górnośląskiej. Katowice, 2023, No 7, p. 89-98. ISSN 2956-6673. Available from: https://dx.doi.org/10.53259/2023.7.08.
    4. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ, Yveta ODSTRČILÍKOVÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Jan VIKTORIN, Kristína PAPAJOVÁ, Petra VOLNÁ, Kristína TKÁČOVÁ, Terézia HARČARÍKOVÁ, Ľudmila MAJERNÍKOVÁ, Andrea OBROČNÍKOVÁ, Hana RYŠLAVÁ, Zuzana PALOUNKOVÁ, Helena ŘÍHOVÁ, Markéta HEINZOVÁ, Beata ZAJĘCKA, Daniel TOPINKA, Jakub JANAS, Alexandra HONOVÁ, Aida URREA-MONCLÚS and M. Àngels BALSELLS BAILÓN. CURRENT QUESTIONS OF SPECIAL EDUCATION : PARENTAL RESILIENCE AND SUPPORT IN RAISING CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě, 2023, 158 pp. ISBN 978-80-7510-567-7.
    5. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ and Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 10 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 10 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)). 2023.
    6. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ and Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 7 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 7 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)). 2023.
    7. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ and Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 8 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 8 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)). 2023.
    8. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ and Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 9 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 9 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)). 2023.
    9. ZEZULKOVÁ, Eva. Expertní posudek k udělení akreditace oborů habilitačního a jmenovacího řízení Pedagogika a Speciální pedagogika pro uskutečňování Pedagogickou fakultou Masarykovy univerzity. 2023.
    10. JANKŮ, Kateřina, Agnieszka SMROKOWSKA-REICHMANN, Ramona RIBES CASTELLS, María JOSÉ CID RODRIGUEZ, Eduardo BLANCO, Eva JANKŮ, Jarmila PIPEKOVÁ and Jan VIKTORIN. Implementation of Snoezelen - MSE in the Czech republic, Poland and Catalonia. Opava: Faculty of Public Policies, Silesian University in Opava, 2023, 298 pp. 1. ISBN 978-80-7510-560-8.
    11. ZEZULKOVÁ, Eva and Kateřina JANKŮ. Kulatý stůl V_Formy spolupráce Ústavu speciální pedagogiky FVP SU s aplikační sférou v rámci rezortu MŠMT. (Round table V_Forms of cooperation of the Institute of Special Education FVP SU with the application sphere within the Ministry of Education.). 2023.
    12. ZEZULKOVÁ, Eva and Kateřina JANKŮ. Kulatý stůl VI_Koordinace spolupráce Ústavu speciální pedagogiky FVP SU se školami a školskými zařízeními (Round table V_Coordination of the cooperation of the Institute of Special Education FVP SU with schools and school facilities). 2023.
    13. ZEZULKOVÁ, Eva. Logopedie. Distanční studijní text. FVP SU v Opavě, 2023.
    14. JANKŮ, Kateřina and Eva JANKŮ. Methodological support for the use of Snoezelen in the education of special elementary schools pupils. 1st ed. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, 2023, 49 pp.
    15. ZEZULKOVÁ, Eva. Mgr. Iva Žáková Diagnostika jazykových schopností u dětí s vývojovou dysfázií. 2023.
    16. CABANOVÁ, Vlasta, Elżbieta KORNACKA-SKWARA, Vladimíra KOCOURKOVÁ, Elżbieta NAPORA and Julita KIELIŃSKA. Obraz rodziny w międzykulturowych badaniach porównawczych studentów polskich i czeskich wykonanych Testem Rysunku Rodziny. (Family image in cross-cultural comparative study of Polish and Czech students performed with the Family Drawing Test.). In Kaźmierczak, M., Lewandowska-Walter, A. Rodzina w cyklu życia – rozwój, zmiana, kryzysy. Warszawa: Wydawnictwo Liberi Libri, 2023, p. 265-289. ISBN 978-83-63487-63-8. Available from: https://dx.doi.org/10.47943/lib.9788363487638.
    17. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ, Jarmila PIPEKOVÁ and Jan VIKTORIN. Selected Aspects of Elementary Schools' Approaches to the Primary Prevention of Pupils' Risky Behavior. Online. In IATED. INTED2023 Proceedings 17th International Technology, Education and Development Conference Valencia, Spain. 6-8 March, 2023. Valencia, Spain: IATED, 2023, p. 1651-1657. ISBN 978-84-09-49026-4. Available from: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2023.0464.
    18. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ, Jarmila PIPEKOVÁ and Jan VIKTORIN. Selected Aspects of Elementary Schools' Approaches to the Primary Prevention of Pupils' Risky Behavior. In INTED2023: 17th annual International Technology, Education and Development Conference. 2023.
    19. JANKŮ, Kateřina. Snoezelen – multisensory environment from the view of Special education. 2023.
    20. JANKŮ, Kateřina. Snoezelen - multismyslové prostředí (Snoezelen - multisensory environment). 2023.
    21. HARČARÍKOVÁ, Terézia, Zuzana IVANOVÁ, Kristína TKÁČOVÁ, Eva ZEZULKOVÁ and Kateřina JANKŮ. SUBJECTIVE ASSESSMENT OF COGNITIVE ABILITIES IN THE CONTEXT OF QUALITY OF LIFE IN INDIVIDUALS WITH CURED ONCOLOGICAL DISEASE FROM THE POINT OF VIEW OF SPECIAL PEDAGOGY. Online. In IATED. INTED2023 Proceedings 17th International Technology, Education and Development Conference Valencia, Spain. 6-8 March, 2023. Valencia, Spain: IATED, 2023, p. 1938-1946. ISBN 978-84-09-49026-4. Available from: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2023.0548.
    22. HARČARÍKOVÁ, Terézia, Zuzana IVANOVÁ, Kristína TKÁČOVÁ, Eva ZEZULKOVÁ and Kateřina JANKŮ. SUBJECTIVE ASSESSMENT OF COGNITIVE ABILITIES IN THE CONTEXT OF QUALITY OF LIFE IN INDIVIDUALS WITH CURED ONCOLOGICAL DISEASE FROM THE POINT OF VIEW OF SPECIAL PEDAGOGY. In INTED2023: 17th annual International Technology, Education and Development Conference. 2023.
    23. CABANOVÁ, Vlasta. The Influence of J.A. Comenius’ Ideology on the Development of Slovak Pedagogy. Biuletyn Historii Wychowania. Poznan: PRESSto, 2023, vol. 2021, No 45, p. 47-60. ISSN 1233-2224. Available from: https://dx.doi.org/10.14746/bhw.2021.45.3.
    24. PIPEKOVÁ, Jarmila and Jan VIKTORIN. The point of an intact sibling in the family of an individual with Down syndrome. Online. In Zezulková, E., Janků, K. (eds.). Current Questions of Special Education: Parental Resilience and Support in Raising Children with Special Needs. 1. vydání. Opava: Silesian University, 2023, p. 15-32. ISBN 978-80-7510-567-7.

    2022

    1. JANKŮ, Kateřina. Aktivizační činnosti a terapie ve speciální pedagogice. 2022.
    2. JANKŮ, Kateřina. COMPARISON OF KNOWLEDGE AND OPINIONS OF CZECH, POLISH AND CATALAN STUDENTS ABOUT THE USE OF SNOEZELEN IN HELPING PROFESSIONS. Online. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. Sborník INTED2022 16. ročník mezinárodní konference o technologiích, vzdělávání a rozvoji. Valencie: INTED 2022, 2022, p. 874-881. ISBN 978-84-09-37758-9. Available from: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2022.0286.
    3. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ and Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 3 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 3 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)). 2022.
    4. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ and Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 4 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 4 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)). 2022.
    5. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ and Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 5 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 5 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)). 2022.
    6. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ and Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 6 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 6 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)). 2022.
    7. VIKTORIN, Jan. Downův syndrom: Distanční studijní text (Down syndrome: Distance study text). 1. vyd. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, 2022, 101 pp.
    8. ZEZULKOVÁ, Eva. Evaluace přípravy a procesu realizace programů primární prevence (PRCH-IP_0035/2022, č. j.: MSMT-9369/2022-2) (Evaluation of the preparation and implementation process of primary prevention programmes). 2022.
    9. ZEZULKOVÁ, Eva. Individualizované přístupy ke studentům se specifickými potřebami (distanční studijní text). Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2022, 99 pp.
    10. ZEZULKOVÁ, Eva. Inkluzívna diagnostika a stimulácia 3-4 ročných detí predškolského veku/ Inclusive diagnosis and stimulation of 3-4 year old preschool children. 2022.
    11. JANKŮ, Kateřina, Agniezska SMROKOWSKA-REICHMANN and Ramona RIBES CASTELLS. KNOWN AND UNDERSTOOD? SNOEZELEN – MSE: A COMPARATIVE ANALYSIS OF STUDENTS´ KNOWLEDGE. Online. In Luis Gómez Chova, University of Valencia, Spain Agustín López Martínez, University of Barcelona, Spain Joanna Lees, CEU Cardinal Herrera University, Spain. EDULEARN22 Proceeding. Palma, Mallorca, SPAIN: IATED Academy, 2022, p. 1581-1588. ISBN 978-84-09-42484-9. Available from: https://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2022.0418.
    12. VIKTORIN, Jan. Kreativita u dětí a žáků s dyslexií (Creativity in Children and Students with Dyslexia). Štúdie zo špeciálnej pedagogiky. Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity, 2022, vol. 11, No 1, p. 89-101. ISSN 2585-7363.
    13. ZEZULKOVÁ, Eva and Kateřina JANKŮ. Kulatý stůl II na téma Partnerství a spolupráce při realizaci odborných praxí (Round Table II on Partnership and Cooperation in the Implementation of Professional Practices). 2022.
    14. ZEZULKOVÁ, Eva and Kateřina JANKŮ. Kulatý stůl III_Reflexe spolupráce ZŠ a VŠ při upevňování odborných kompetencí speciálních pedagogů v rámci odborných praxí pedagogů (Round table III_Reflection of cooperation between primary schools and universities in strengthening professional competences of special educators in the framework of professional practice of teachers). 2022.
    15. ZEZULKOVÁ, Eva and Kateřina JANKŮ. Kulatý stůl IV_Mezirezortní partnerství a spolupráce při upevňování odborných kompetencí speciálních pedagogů v rámci odborných praxí. (Round Table IV_Interdepartmental partnership and cooperation in strengthening the professional competences of special educators in professional practice.). 2022.
    16. ZEZULKOVÁ, Eva. Logopedická prevence. Distanční studijní text.. Online. FVP, Slezská univerzita v Opavě, 2022.
    17. ZEZULKOVÁ, Eva. Mezinárodní konference Proměny rodiny XI Výzvy 21. století pro pomáhající profese. 2022.
    18. VIKTORIN, Jan. Poradenství a intervence u žáků se specifickými poruchami učení: Distanční studijní text (Counseling and intervention for pupils with specific learning disabilities: Distance study text). 1. vyd. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, 2022, 118 pp.
    19. PIPEKOVÁ, Jarmila and Jan VIKTORIN. Postavení intaktního sourozence v rodině s jedincem s Downovým syndromem. In Proměny rodiny XI. Výzvy 21. století pro pomáhající profese. 2022.
    20. ZEZULKOVÁ, Eva. Praktika ve speciálně pedagogické diagnostice. Distanční studijní text,. Online. FVP, Slezská univerzita v Opavě, 2022.
    21. PIPEKOVÁ, Jarmila and Jan VIKTORIN. Psychopedie: Distanční studijní text (Psychopedia: Distance study text). 1. vyd. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, 2022, 97 pp.
    22. FAJMONOVÁ, Tereza and Jan VIKTORIN. Pupils' View on Socio-Pathological Phenomena. Social Pathology and Prevention. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, Slezská univerzita v Opavě, 2022, vol. 8, No 1, p. 31-55. ISSN 2464-5877.
    23. VIKTORIN, Jan. Reedukace specifických poruch učení: Distanční studijní text (Reeducation of specific learning disabilities: Distance study text). 1. vyd. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, 2022, 112 pp.
    24. JOSÉ CID RODRIGUEZ, María, Ramona RIBES CASTELLS and Kateřina JANKŮ. SENSORY PROFILE IN THE SNOEZELEN INTERVENTION (Sensory Profile in the Snoezelen Intervention). Social Pathology and Prevention. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, Slezská univerzita v Opavě, 2022, vol. 21, 7(1), p. 35-49. ISSN 2464-5877. Available from: https://dx.doi.org/10.25142/spp.2021.007.
    25. ODSTRČILÍKOVÁ, Yveta, Kristína PAPAJOVÁ and Petra VOLNÁ. Sluchová percepce Poznatky teorie a praxe (Auditory perception Knowledge of theory and practice). 1st ed. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik, 2022, 190 pp. ISBN 978-80-7510-490-8.
    26. VIKTORIN, Jan. Social Barriers of Pupils and Students with Specific Learning Disabilities. Multidisciplinary Journal of School Education. Krakow: Jesuit University Ignatianum in Krakow, Abat Oliba CEU University in Barcelona, 2022, vol. 11, No 1, p. 171-188. ISSN 2543-7585.
    27. VIKTORIN, Jan. Speciálněpedagogická diagnostika: Distanční studijní text (Special pedagogical diagnostics: Distance study text). 1. vyd. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, 2022, 113 pp.
    28. JANKŮ, Kateřina. Support of the Snoezelen Concept and its Integration into tertiary Education. In SNOEZELEN, l’Art des communications sensorielles. Charleroi, Belgique, 2022. 2022.
    29. JANKŮ, Kateřina. Support of the Snoezelen Concept and its Integration into University Education (Support of the Snoezelen Concept and its Integration into University Education.). 2022.
    30. JANKŮ, Kateřina. Terapie ve speciální pedagogice. Opava: FVP Opava, 2022, 90 pp.
    31. ZEZULKOVÁ, Eva and Kateřina JANKŮ. THE PRIMARY PREVENTION OF RISK BEHAVIOUR OF PUPILS. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. Sborník INTED2022 16. ročník mezinárodní konference o technologiích, vzdělávání a rozvoji. Valencie: Akademie IATED, 2022, p. 486-492. ISBN 978-84-09-37758-9. Available from: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2022.

    2021

    1. ZEZULKOVÁ, Eva. A Practical Model for Primary Prevention of Risky Behaviour in Schools. Social Pathology and Prevention. Opava: FVP SU, 2021, vol. 7, No 1, p. 91-92. ISSN 2464-5877.
    2. VIKTORIN, Jan. Approach to the Development of Perception-motor Functions in Pupils with Mild Intellectual Disabilities at Primary Schools. In VIIIth International Conference Word in Education: Good Practices and Challenges Regarding the Fostering of Resilience in Schools. 2021.
    3. VIKTORIN, Jan. Creativity in Children and Pupils With Dyslexia. Multidisciplinary Journal of School Education. Krakow: Jesuit University Ignatianum in Krakow, Abat Oliba CEU University in Barcelona, 2021, vol. 10, No 2, p. 15-34. ISSN 2543-7585.
    4. ZEZULKOVÁ, Eva. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 1 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2021.
    5. ZEZULKOVÁ, Eva. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 2 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2021.
    6. VIKTORIN, Jan. Inkluzivní vzdělávání a speciálněpedagogická podpora žáků s lehkým mentálním postižením (Inclusive education and special pedagogical support for pupils with mild intellectual disabilities). 1. vyd. Opava: Slezská univerzita, 2021, 172 pp. ISBN 978-80-7510-489-2.
    7. VIKTORIN, Jan. Metodologie speciálněpedagogického výzkumu: Distanční studijní text (Methodology of special educational research: Distance study text). 1. vyd. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, 2021, 139 pp.
    8. DOSTALOVÁ, Eva and Jan VIKTORIN. Percepčně-motorické schopnosti u dětí a žáků s lehkým mentálním postižením (Perceptual-Motor Skills in Children and Pupils with Mild Intellectual Disabilities). Štúdie zo špeciálnej pedagogiky. Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity, 2021, vol. 10, No 1, p. 41-53. ISSN 2585-7363.
    9. DOSTALOVÁ, Eva and Jan VIKTORIN. Podpůrná opatření uplatňovaná při vzdělávání žáků s odlišným kulturním prostředím a jinými životními podmínkami ve školách hlavního vzdělávacího proudu (Supportive Measures Applied in Education of Pupils with Different Cultural Environment and Other Living Conditions in Mainstream Schools). Štúdie zo špeciálnej pedagogiky. Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity, 2021, vol. 10, No 1, p. 77-99. ISSN 2585-7363.
    10. PIPEKOVÁ, Jarmila and Jan VIKTORIN. Positive Impact of the Snoezelen Concept on Children and Pupils with Health Disabilities. Social Pathology and Prevention. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, Slezská univerzita v Opavě, 2021, vol. 7, No 1, p. 11-33. ISSN 2464-5877.
    11. DOSTALOVÁ, Eva and Jan VIKTORIN. Postoje pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání žáků s chronickým onemocněním (Teachers‘ Attitudes towards Inclusive Education of Pupils with Chronic Diseases). Štúdie zo špeciálnej pedagogiky. Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity, 2021, vol. 10, No 2, p. 66-86. ISSN 2585-7363.
    12. DOSTALOVÁ, Eva, Lucie LOOSOVÁ and Jan VIKTORIN. Přístup učitelů české základní školy k rozvoji zrakové a sluchové percepce žáků s lehkým mentálním postižením (Czech Primary School Teachers’ Attitudes towards Development of Visual and Auditory Perception of Pupils with Mild Intellectual Disabilities). Štúdie zo špeciálnej pedagogiky. Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity, 2021, vol. 10, No 1, p. 54-67. ISSN 2585-7363.
    13. ZEZULKOVÁ, Eva and Kateřina JANKŮ. RESILIENCE OF PARENTS BRINGING UP CHIDREN WITH DISABILITIES. Online. In INTED2021. INTED2021 Proceeding. Online conference: IATED, 2021, p. 1934-1944. ISBN 978-84-09-27666-0. Available from: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2021.0430.
    14. DOSTALOVÁ, Eva and Jan VIKTORIN. Sociální bariéry u žáků a studentů se specifickými poruchami učení (Social Barriers of Pupils and Students with Specific Learning Disabilities). Štúdie zo špeciálnej pedagogiky. Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity, 2021, vol. 10, No 2, p. 53-65. ISSN 2585-7363.
    15. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ and Yveta ODSTRČILÍKOVÁ. Učitelé versus inkluzivní vzdělávání (Teachers versus inclusive education). Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2021, 136 pp. 1. vydání. ISBN 978-80-7510-444-1.
    16. ZEZULKOVÁ, Eva. Vzdělávání žáků s projevy školní neúspěšnosti a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. 2021.

    2020

    1. ZEZULKOVÁ, Eva and Kateřina JANKŮ. DIRECT SUPPORT OF THE TEACHER IN THE CONTEXT OF PRIMARY PEDAGOGICAL INTERVENTION. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. Edulearn 2020 12th annual International Conference on Education and New Learning Technologies. Mallorca Spain: IATED Academy, 2020, p. 1189-1196. ISBN 978-84-09-17979-4. Available from: https://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2020.0398.
    2. DOSTALOVÁ, Eva and Jan VIKTORIN. František Bakule – jeden z hlavních představitelů somatopedie v České republice (František Bakule – One of the Main Representatives of Somatopaedia in the Czech Republic). Štúdie zo špeciálnej pedagogiky. Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity, 2020, vol. 9, No 2, p. 138-151. ISSN 2585-7363.
    3. JANKŮ, Kateřina. Kompenzační a rehabilitační pomůcky ve speciálně pedagogické praxi: Distanční studijní text. 1st ed. 2020, 127 pp.
    4. LOOSOVÁ, Lucie and Jan VIKTORIN. Perceptual Motor Skills in Children and Pupils with Mild Intellectual Disabilities. Multidisciplinary Journal of School Education. Krakow: Jesuit University Ignatianum in Krakow, Abat Oliba CEU University in Barcelona, 2020, vol. 9, No 2, p. 79-95. ISSN 2543-7585.
    5. JANKŮ, Kateřina. Praktický výzkum pro rozvoj územně samosprávného celku. Opava: SU v Opavě, FVP, 2020, 30 pp.
    6. VIKTORIN, Jan. Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách (Approach to the Development of Perception-motor Functions in Pupils with Mild Intellectual Disabilities at Primary Schools). 1. vyd. Opava: Slezská univerzita, 2020, 137 pp. ISBN 978-80-7510-424-3.
    7. VIKTORIN, Jan. Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách (Approach to the Development of Perception-motor Functions in Pupils with Mild Intellectual Disabilities at Primary Schools). Online. 1. vyd. Opava: Slezská univerzita, 2020, 137 pp. ISBN 978-80-7510-425-0.
    8. DOSTALOVÁ, Eva and Jan VIKTORIN. Přístupy a strategie ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základních školách hlavního vzdělávacího proudu (Approaches and Strategies in the Education of Pupils with Specific Learning Disabilities in Mainstream Primary Schools). 1. vyd. Opava: Slezská univerzita, 2020, 106 pp. ISBN 978-80-7510-422-9.
    9. DOSTALOVÁ, Eva and Jan VIKTORIN. Přístupy a strategie ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základních školách hlavního vzdělávacího proudu (Approaches and Strategies in the Education of Pupils with Specific Learning Disabilities in Mainstream Primary Schools). Online. 1. vyd. Opava: Slezská univerzita, 2020, 106 pp. ISBN 978-80-7510-423-6.
    10. VIKTORIN, Jan. Snoezelen in Theory, Practice and Research. Social Pathology and Prevention. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, Slezská univerzita v Opavě, 2020, vol. 6, No 2, p. 57-58. ISSN 2464-5877.
    11. LOOSOVÁ, Lucie and Jan VIKTORIN. Teachers’ Awareness of the Development of Perceptual Motor Functions in Pupils with Mild Intellectual Disabilities at a Primary School in the Czech Republic. Multidisciplinary Journal of School Education. Krakow: Jesuit University Ignatianum in Krakow, Abat Oliba CEU University in Barcelona, 2020, vol. 9, No 2, p. 97-119. ISSN 2543-7585.
    12. ZEZULKOVÁ, Eva and Kateřina JANKŮ. THE PARTNERSHIP WITH PARENTS OF PUPILS IN INCLUSIVE EDUCATION. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. EDULEARN20 12th annual International Conference on Education and New Learning Technologies. Mallorca Spain: IATED Academy, 2020, p. 1180-1188. ISBN 978-84-09-17979-4.
    13. VIKTORIN, Jan. The Reading Process and Its Regularities in the Education of Pupils with Dyslexia. In VIIth International Conference Word in Education: Good Word, Bad Word, No Word. 2020.
    14. DOSTALOVÁ, Eva, Soňa PAPŠOVÁ and Jan VIKTORIN. Využitie metód a princípov v neformálnom vzdelávaní žiakov s odlišnými životnými a kultúrnymi podmienkami na Slovensku (Relationship of the Intact Individual to his (her) Sibling with Down Syndrome). Štúdie zo špeciálnej pedagogiky. Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity, 2020, vol. 9, No 2, p. 39-57. ISSN 2585-7363.
    15. DOSTALOVÁ, Eva, Anna KRATOCHVÍLOVÁ and Jan VIKTORIN. Vztah intaktního jedince k jeho sourozenci s Downovým syndromem (Relationship of the Intact Individual to his (her) Sibling with Down Syndrome). Štúdie zo špeciálnej pedagogiky. Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity, 2020, vol. 9, No 2, p. 98-112. ISSN 2585-7363.
    16. JANKŮ, Kateřina. Zdraví a nemoc. Práce s klienty ve zdravotnických zařízeních. Opava: SU v Opavě, FVP, 2020, 30 pp.

    2019

    1. JANKŮ, Kateřina. Cabanová, Mariana. Základy špeciálnej pedagogiky. Základy inkluzívnej praxe v predprimárnom a primárnom vzdelávaní. Bánska Bystrica: Belianum, 2019.
    2. ZEZULKOVÁ, Eva. Diagnostické přístupy k problematice specificky narušeného vývoje řeči a jazyka. 2019.
    3. JANKŮ, Kateřina. Mentální postižení a PAS1: Distanční studijní text. 1st ed. Opava, 2019, 123 pp.
    4. ZEZULKOVÁ, Eva and Petr ADAMUS. Nerovné cesty k rovným příležitostem v terciárním vzdělávání (Unequal Roads to Equal Opportunities in Tertiary Education). Online. In Alena Jůvová, Tomáš Čech (eds.). Škola pro všechny aneb Interdisciplinarita ve školní edukaci a pedagogických vědách. Sborník České pedagogické společnosti. Univerzita Palackého v Olomouci: Česká pedagogická společnost, 2019, p. 55-64. ISBN 978-80-905245-9-0.
    5. ZEZULKOVÁ, Eva. Praktika z logopedie: Distanční studijní text. 1st ed. Opava, 2019, 121 pp.
    6. JANKŮ, Kateřina. Resocializační pedagogika: Distanční studijní text. 1st ed. Opava, 2019, 122 pp.
    7. ZEZULKOVÁ, Eva. Symptomatické poruchy řeči: Distanční studijní text. 1st ed. Opava, 2019, 124 pp.
    8. ZEZULKOVÁ, Eva and Kateřina JANKŮ. TEAM WORK AS TARGETED SUPPORT OF INCLUSION IN EDUCATION. Online. In ICERI 2019 Proceedings. ICERI 2019, 12th International Conference of Education, Research and Innovation. 1st ed. Seville, SPAIN: ICERI2019, 2019, p. 1803-1808. ISBN 978-84-09-14755-7. Available from: https://dx.doi.org/10.21125/iceri.2019.0505.
    9. JANKŮ, Kateřina. Terciární vzdělávání jako cesta k zaměstnanosti člověka s disabilitou (Tertiary education as a way to employment of people with disability). Online. In Kaleja, M. Multidimenzionální proporcionalita studijní neúspěšnosti a její vybrané kontexty v terciárním vzdělávání. 1st ed. Opava: Fakulta veřejných politik, Slezská univerzita v Opavě, 2019, p. 107-117. ISBN 978-80-7510-329-1.
    10. ZEZULKOVÁ, Eva. THE FACTORS OF PEDAGOGICAL INTERVENTION IN PUPILS WITH RISK MANIFESTATIONS OF SCHOOL FAILURE (The Factors of Pedagogical Intervention in Pupils with Risk Manifestations of School Failure). ICERI 2019, 12th International Conference of Education, Research and Innovation. Seville, SPAIN: ICERI2019, 2019, 1., 1., p. 4513-4519. ISSN 2340-1095. Available from: https://dx.doi.org/10.21125/iceri.2019.1125.
Display details
Displayed: 18/7/2024 14:34