Vámi zvolený výběr obsahuje 51 výsledků. Upravit výběr.
Filtrování publikací

    2024

    1. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 11 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2024.
    2. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 12 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2024.
    3. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Denisa JANKŮ. Kulatý stůl VII_Rozvoj kompetencí studentů v oblasti diagnostiky speciálních vzdělávacích potřeb žáků. 2024.
    4. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Metodická doporučení pro činnost platformy k posílení inkluze a postavení Romů ve společnosti. první. FVP SU v Opavě: FVP, Slezská univerzita v Opavě, 2024, 45 s. Metodická doporučení.

    2023

    1. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ, Yveta ODSTRČILÍKOVÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Jan VIKTORIN, Kristína PAPAJOVÁ, Petra VOLNÁ, Kristína TKÁČOVÁ, Terézia HARČARÍKOVÁ, Ľudmila MAJERNÍKOVÁ, Andrea OBROČNÍKOVÁ, Hana RYŠLAVÁ, Zuzana PALOUNKOVÁ, Helena ŘÍHOVÁ, Markéta HEINZOVÁ, Beata ZAJĘCKA, Daniel TOPINKA, Jakub JANAS, Alexandra HONOVÁ, Aida URREA-MONCLÚS a M. Àngels BALSELLS BAILÓN. CURRENT QUESTIONS OF SPECIAL EDUCATION : PARENTAL RESILIENCE AND SUPPORT IN RAISING CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě, 2023, 158 s. ISBN 978-80-7510-567-7.
    2. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 10 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2023.
    3. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 7 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2023.
    4. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 8 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2023.
    5. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 9 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2023.
    6. JANKŮ, Kateřina, Agnieszka SMROKOWSKA-REICHMANN, Ramona RIBES CASTELLS, María JOSÉ CID RODRIGUEZ, Eduardo BLANCO, Eva JANKŮ, Jarmila PIPEKOVÁ, Jan VIKTORIN, Veronika ŠENKOVÁ a Eva ZEZULKOVÁ. Implementation of Snoezelen - MSE in the Czech republic, Poland and Catalonia. Bartnik, Renata; Jaśkiewicz, Paula; Martín, Laura Cárdenas; Żmudzińska, Urszula. Opava: Faculty of Public Policies, Silesian University in Opava, 2023, 298 s. 1. ISBN 978-80-7510-560-8.
    7. ZEZULKOVÁ, Eva a Kateřina JANKŮ. Kulatý stůl V_Formy spolupráce Ústavu speciální pedagogiky FVP SU s aplikační sférou v rámci rezortu MŠMT. 2023.
    8. ZEZULKOVÁ, Eva a Kateřina JANKŮ. Kulatý stůl VI_Koordinace spolupráce Ústavu speciální pedagogiky FVP SU se školami a školskými zařízeními. 2023.
    9. JANKŮ, Kateřina a Eva JANKŮ. Methodological support for the use of Snoezelen in the education of special elementary schools pupils. 1. vyd. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, 2023, 49 s.
    10. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ, Jarmila PIPEKOVÁ a Jan VIKTORIN. Selected Aspects of Elementary Schools' Approaches to the Primary Prevention of Pupils' Risky Behavior. Online. In IATED. INTED2023 Proceedings 17th International Technology, Education and Development Conference Valencia, Spain. 6-8 March, 2023. Valencia, Spain: IATED, 2023, s. 1651-1657. ISBN 978-84-09-49026-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2023.0464.
    11. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ, Jarmila PIPEKOVÁ a Jan VIKTORIN. Selected Aspects of Elementary Schools' Approaches to the Primary Prevention of Pupils' Risky Behavior. In INTED2023: 17th annual International Technology, Education and Development Conference. 2023.
    12. JANKŮ, Kateřina. Snoezelen – multisensory environment from the view of Special education. 2023.
    13. JANKŮ, Kateřina. Snoezelen - multismyslové prostředí. 2023.
    14. HARČARÍKOVÁ, Terézia, Zuzana IVANOVÁ, Kristína TKÁČOVÁ, Eva ZEZULKOVÁ a Kateřina JANKŮ. SUBJECTIVE ASSESSMENT OF COGNITIVE ABILITIES IN THE CONTEXT OF QUALITY OF LIFE IN INDIVIDUALS WITH CURED ONCOLOGICAL DISEASE FROM THE POINT OF VIEW OF SPECIAL PEDAGOGY. Online. In IATED. INTED2023 Proceedings 17th International Technology, Education and Development Conference Valencia, Spain. 6-8 March, 2023. Valencia, Spain: IATED, 2023, s. 1938-1946. ISBN 978-84-09-49026-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2023.0548.
    15. HARČARÍKOVÁ, Terézia, Zuzana IVANOVÁ, Kristína TKÁČOVÁ, Eva ZEZULKOVÁ a Kateřina JANKŮ. SUBJECTIVE ASSESSMENT OF COGNITIVE ABILITIES IN THE CONTEXT OF QUALITY OF LIFE IN INDIVIDUALS WITH CURED ONCOLOGICAL DISEASE FROM THE POINT OF VIEW OF SPECIAL PEDAGOGY. In INTED2023: 17th annual International Technology, Education and Development Conference. 2023.

    2022

    1. JANKŮ, Kateřina. Aktivizační činnosti a terapie ve speciální pedagogice. 2022.
    2. JANKŮ, Kateřina. COMPARISON OF KNOWLEDGE AND OPINIONS OF CZECH, POLISH AND CATALAN STUDENTS ABOUT THE USE OF SNOEZELEN IN HELPING PROFESSIONS. Online. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. Sborník INTED2022 16. ročník mezinárodní konference o technologiích, vzdělávání a rozvoji. Valencie: INTED 2022, 2022, s. 874-881. ISBN 978-84-09-37758-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2022.0286.
    3. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 3 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2022.
    4. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 4 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2022.
    5. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 5 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2022.
    6. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 6 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2022.
    7. JANKŮ, Kateřina, Agniezska SMROKOWSKA-REICHMANN a Ramona RIBES CASTELLS. KNOWN AND UNDERSTOOD? SNOEZELEN – MSE: A COMPARATIVE ANALYSIS OF STUDENTS´ KNOWLEDGE. Online. In Luis Gómez Chova, University of Valencia, Spain Agustín López Martínez, University of Barcelona, Spain Joanna Lees, CEU Cardinal Herrera University, Spain. EDULEARN22 Proceeding. Palma, Mallorca, SPAIN: IATED Academy, 2022, s. 1581-1588. ISBN 978-84-09-42484-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2022.0418.
    8. ZEZULKOVÁ, Eva a Kateřina JANKŮ. Kulatý stůl II na téma Partnerství a spolupráce při realizaci odborných praxí. 2022.
    9. ZEZULKOVÁ, Eva a Kateřina JANKŮ. Kulatý stůl III_Reflexe spolupráce ZŠ a VŠ při upevňování odborných kompetencí speciálních pedagogů v rámci odborných praxí pedagogů. 2022.
    10. ZEZULKOVÁ, Eva a Kateřina JANKŮ. Kulatý stůl IV_Mezirezortní partnerství a spolupráce při upevňování odborných kompetencí speciálních pedagogů v rámci odborných praxí. 2022.
    11. JANKŮ, Kateřina. Multismyslové koncepty ve speciální pedagogice. 2022.
    12. JOSÉ CID RODRIGUEZ, María, Ramona RIBES CASTELLS a Kateřina JANKŮ. SENSORY PROFILE IN THE SNOEZELEN INTERVENTION. Social Pathology and Prevention. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, Slezská univerzita v Opavě, 2022, roč. 21, 7(1), s. 35-49. ISSN 2464-5877. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.25142/spp.2021.007.
    13. JANKŮ, Kateřina. Support of the Snoezelen Concept and its Integration into tertiary Education. In SNOEZELEN, l’Art des communications sensorielles. Charleroi, Belgique, 2022. 2022.
    14. JANKŮ, Kateřina. Support of the Snoezelen Concept and its Integration into University Education. 2022.
    15. JANKŮ, Kateřina. Terapie ve speciální pedagogice. Opava: FVP Opava, 2022, 90 s.
    16. ZEZULKOVÁ, Eva a Kateřina JANKŮ. THE PRIMARY PREVENTION OF RISK BEHAVIOUR OF PUPILS. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. Sborník INTED2022 16. ročník mezinárodní konference o technologiích, vzdělávání a rozvoji. Valencie: Akademie IATED, 2022, s. 486-492. ISBN 978-84-09-37758-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2022.

    2021

    1. ZEZULKOVÁ, Eva a Kateřina JANKŮ. RESILIENCE OF PARENTS BRINGING UP CHIDREN WITH DISABILITIES. Online. In INTED2021. INTED2021 Proceeding. Online conference: IATED, 2021, s. 1934-1944. ISBN 978-84-09-27666-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2021.0430.
    2. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Yveta ODSTRČILÍKOVÁ. Učitelé versus inkluzivní vzdělávání. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2021, 136 s. 1. vydání. ISBN 978-80-7510-444-1.
    3. JANKŮ, Kateřina. Volnočasové aktivity osob se zdravotním postižením. 2021.

    2020

    1. ZEZULKOVÁ, Eva a Kateřina JANKŮ. DIRECT SUPPORT OF THE TEACHER IN THE CONTEXT OF PRIMARY PEDAGOGICAL INTERVENTION. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. Edulearn 2020 12th annual International Conference on Education and New Learning Technologies. Mallorca Spain: IATED Academy, 2020, s. 1189-1196. ISBN 978-84-09-17979-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2020.0398.
    2. JANKŮ, Kateřina. Kompenzační a rehabilitační pomůcky ve speciálně pedagogické praxi: Distanční studijní text. 1. vyd. 2020, 127 s.
    3. JANKŮ, Kateřina. Praktický výzkum pro rozvoj územně samosprávného celku. Opava: SU v Opavě, FVP, 2020, 30 s.
    4. ZEZULKOVÁ, Eva a Kateřina JANKŮ. THE PARTNERSHIP WITH PARENTS OF PUPILS IN INCLUSIVE EDUCATION. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. EDULEARN20 12th annual International Conference on Education and New Learning Technologies. Mallorca Spain: IATED Academy, 2020, s. 1180-1188. ISBN 978-84-09-17979-4.
    5. JANKŮ, Kateřina. Zdraví a nemoc. Práce s klienty ve zdravotnických zařízeních. Opava: SU v Opavě, FVP, 2020, 30 s.

    2019

    1. JANKŮ, Kateřina. Cabanová, Mariana. Základy špeciálnej pedagogiky. Základy inkluzívnej praxe v predprimárnom a primárnom vzdelávaní. Bánska Bystrica: Belianum, 2019.
    2. JANKŮ, Kateřina. Mentální postižení a PAS1: Distanční studijní text. 1. vyd. Opava, 2019, 123 s.
    3. JANKŮ, Kateřina. Resocializační pedagogika: Distanční studijní text. 1. vyd. Opava, 2019, 122 s.
    4. ZEZULKOVÁ, Eva a Kateřina JANKŮ. TEAM WORK AS TARGETED SUPPORT OF INCLUSION IN EDUCATION. Online. In ICERI 2019 Proceedings. ICERI 2019, 12th International Conference of Education, Research and Innovation. 1. vyd. Seville, SPAIN: ICERI2019, 2019, s. 1803-1808. ISBN 978-84-09-14755-7. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/iceri.2019.0505.
    5. JANKŮ, Kateřina. Terciární vzdělávání jako cesta k zaměstnanosti člověka s disabilitou. Online. In Kaleja, M. Multidimenzionální proporcionalita studijní neúspěšnosti a její vybrané kontexty v terciárním vzdělávání. 1. vyd. Opava: Fakulta veřejných politik, Slezská univerzita v Opavě, 2019, s. 107-117. ISBN 978-80-7510-329-1.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 20. 11. 2024 01:32