Informační systém SU

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2019

    1. KALEJA, Martin. Civil Society mobilization in community awareness of inclusive educational outcomes. In DIRECTORATE GENERAL OF DEMOCRACY, Directorate of Anti-Discrimination Roma and Travellers Team, Council of Europe Dialogue with Roma and Traveller Civil Society, 8th Meeting in Strasbourgh 10th - 11the October 2019, Protecting the right of Roma and Traveller children to equal access to quality education. Fighting school segregation through inclusive education. 2019.
      Název anglicky: Civil Society mobilization in community awareness of inclusive educational outcomes
      angličtina. Francie.
      Klíčová slova anglicky: civil society; inclusive education; school segregation; Romani children, policy
      Druh účasti: vyžádaná přednáška
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., učo 49891. Změněno: 30. 12. 2020 11:53.
    2. KALEJA, Martin. Mezinárodní odborné sympozium Co, jak a proč ve vysokoškolském vzdělávání stále stojí v otázkách? 2019.
      web o sympoziu program
      Název česky: Mezinárodní odborné sympozium Co, jak a proč ve vysokoškolském vzdělávání stále stojí v otázkách?
      Název anglicky: International Special Symposium What, how and why do they still have questions in higher education?
      RIV/47813059:19510/19:A0000195 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Kaleja, Martin (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: higher education; student; university; questions
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., učo 49891. Změněno: 9. 3. 2020 01:11.
    3. NYKLOVÁ, Eva a Martin KALEJA. Přístupy pedagogů a asistentů pedagoga z perspektivy kvantitativně orientované sondy. Online. In Martin Kaleja, Eva Nyklová, Marie Vítková. Rodina, škola a přátelé na cestě ke kvalitnímu společnému vzdělávání. Recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodní vědecké a odborné konference. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě, 2019, s. 15 - 24. ISBN 978-80-7510-381-9.
      Online zde
      Název česky: Přístupy pedagogů a asistentů pedagoga z perspektivy kvantitativně orientované sondy.
      Název anglicky: Approaches of Teachers and Teachers' Assistants from the Perspective of a Quantitatively Oriented Probe.
      RIV/47813059:19510/19:A0000181 Stať ve sborníku. čeština. Česká republika.
      Nyklová, Eva (203 Česká republika, domácí) -- Kaleja, Martin (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Roma socially excluded pupil; pedagogical approach; engagement
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., učo 49891. Změněno: 20. 2. 2020 20:25.

    2015

    1. KALEJA, Martin, Eva ZEZULKOVÁ, Petr ADAMUS a Pavel MÜHLPACHR. Etnografie školy jako edukační realita současnosti. Vydání první. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě, 2015, 115 s. ISBN 978-80-7510-192-1.
      zde
      Název česky: Etnografie školy jako edukační realita současnosti
      Název anglicky: School Etnography as a reality of current education
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: school education; ethography; research; primary school
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., učo 49891. Změněno: 29. 7. 2020 19:50.
    2. ADAMUS, Petr, Petr FRANIOK, Martin KALEJA a Eva ZEZULKOVÁ. Vzdělávací strategie v edukaci vybraných skupin žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. 2015, 131 s. ISBN 978-80-7464-798-7.
      Změnil: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., učo 49891. Změněno: 20. 2. 2020 20:59.
Zobrazeno: 24. 11. 2024 08:55