-
HOŠKOVÁ, Jaroslava. Cambridge English Exam C1 Advanced Preparation Handbook: Distance learning study materials. Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2025.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/88161/cs
-
PELLEŠOVÁ, Pavlína a Jakub VACHA. Gastronomy trends as a strategic factor in customer satisfaction management. Folia Geographica. Prešov: University of Prešov, Slovakia, 2023, roč. 65, č. 2, s. 5-30. ISSN 1336-6157.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/74545/cs
-
PELLEŠOVÁ, Pavlína a Jakub VACHA. ATTITUDES OF CUSTOMERS TO SELECTED GASTRONOMIC TRENDS. Online. In Ing. Martin Petříček, Ph.D. doc. Ing. Jan Hán, Ph.D. Ing. Barbora Komínková Ing. Radka Balakovská. 10th INTERNATIONAL CONFERENCE PROCEEDINGS CURRENT TRENDS IN SPA, HOSPITALITY AND TOURISM. Praha: Institute of Hospitality Management and Economics, 2022, s. 200-209. ISBN 978-80-87411-41-4.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/64305/cs
-
KAJZAR, Patrik a Klára VÁCLAVÍNKOVÁ. SELECTED TRENDS IN GASTRONOMY AS A CHALLENGE FOR ENTREPRENEURSHIP IN THE HOTEL INDUSTRY. Online. In 10th INTERNATIONAL CONFERENCE PROCEEDINGS_CURRENT TRENDS IN SPA, HOSPITALITY AND TOURISM. Praha: Institute of Hospitality Management and Economics, 2022, s. 112-124. ISBN 978-80-7632-076-5.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/62325/cs
-
PELLEŠOVÁ, Pavlína a Klára VÁCLAVÍNKOVÁ. The Impact of COVID-19 Pandemic on the Tourism Market in the Czech Republic. Central European Papers. Opava: Silesian University in Opava, Faculty of Public Policies in Opava, 2022, X, 2022/1, s. 79-88. ISSN 2336-3312.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/62141/cs
-
VÁCLAVÍNKOVÁ, Klára. Vliv pandemie COVID 19 na trendy v kulinářském cestovním ruchu.. Online. Karviná: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě, 2021, s. 221-229, 251 s. ISBN 978-80-7510-462-5.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/59201/cs
-
VACHA, Jakub. Relevantnosť strategického riadenia v malých a stredných podnikoch v odvetví „Food & Beverages Services“ – návrh plánu výskumu. Online. In 4th International Scientific Conference – Economics and Business Management in the 21st Century. VŠB – Technical University of Ostrava, 2019, s. 270-281. ISBN 978-80-248-4279-0.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/55522/cs
-
VACHA, Jakub. Viackriteriálne rozhodovanie v podniku s využitím doplnku DAME – „Decision Analysis Module for Excel“ – praktická aplikácia. In 4th International Scientific Conference – Economics and Business Management in the 21st Century. VŠB – Technical University of Ostrava, 2019, s. 282-294. ISBN 978-80-248-4279-0.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/55523/cs
-
JANÍK, Petr a Dagmar ZORKOVÁ. EXPERTNÍ SYSTÉM PRO VÝBĚR UBYTOVÁNÍ PRO SPECIFICKOU SKUPINU KLIENTŮ S VYUŽITÍM FUZZY LOGIKY. Studia turistica. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2018, roč. 9/2018, č. 3, s. 15-24. ISSN 1804-252X.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30235/cs
-
PELLEŠOVÁ, Pavlína a Jakub VACHA. Gastronomické trendy v súčasnosti v Moravsko-sliezskom kraji. Ekonomická revue cestovního ruchu Economic Review of Tourism. 2018, roč. 51, č. 3, s. 170-180. ISSN 0139-8660.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/55521/cs
-
VACHA, Jakub. Strategic Aspect In Evaluation Of Catering Establishments Level. In Sborník příspěvků 7. mezinárodní vědecké konference – aktuální trendy lázeňství, hotelnictví a turismu. Karviná: SU OPF, 2018, s. 107-117. ISBN 978-80-7510-280-5.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/55524/cs
-
JANÍK, Petr a Dagmar ZORKOVÁ. Couchsurfing jako nástroj poznání regionu. In 6. Mezinárodní vědecká konference Aktuální trendy lázeňství, hotelnictví a turismu, Regiony a jejich charakter, Sborník konference. 1. vyd. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2017, s. 36-44. ISBN 978-80-7510-228-7.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29792/cs
-
KAJZAR, Patrik a Klára VÁCLAVÍNKOVÁ. Evaluation of selected statistical indicators in balneological care in the Czech republic in 2002 - 2014. Online. In XX. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Brno: Brno: Masarykova univerzita, 2017, s. 759-766. ISBN 978-80-210-8587-9.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/35869/cs
-
ZORKOVÁ, Dagmar; Jana STUCHLÍKOVÁ a Pavol PLESNÍK. Gastronomické a ubytovací služby pro klienty se specifickými potřebami v Moravskoslezském kraji. In Doc. RNDr. Jiří Vaníček, CSc. Gastronomie a cestovní ruch. 1. vyd. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2017, s. 141-176. ISBN 978-80-7510-240-9.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/29833/cs
-
KAJZAR, Patrik a Klára VÁCLAVÍNKOVÁ. Impact of Occupancy in Collective Accommodation Establishments in the Czech Republic on the Selected Macroeconomic Variables in the years 2001-2015. Acta academica karviniensia. 2017, XVII, č. 1, s. 41 - 54. ISSN 1212-415X.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/35865/cs
-
KAJZAR, Patrik a Klára VÁCLAVÍNKOVÁ. KULINÁŘSKÝ CESTOVNÍ RUCH JAKO PODPORA ROZVOJE CESTOVNÍHO RUCHU V MORAVSKOSLEZSKÉM KRAJI. In Aktuální trendy lázeňství, hotelnictví a turismu. Regiony a jejich charakter. Opava: "Neuveden", 2017, s. 45-54. ISBN 978-80-7510-228-7.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/35868/cs
-
KAJZAR, Patrik; Klára VÁCLAVÍNKOVÁ a Lubomír SCHELLONG. THE PREREQUISITES FOR INDUSTRIAL TOURISM IN THE MORAVIAN-SILESIAN REGION. Studia Turistica. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2017, roč. 8, č. 3, s. 51-60. ISSN 1804-252X.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/35867/cs
-
VACHA, Jakub. Strategické plánovanie ako možný zdroj konkurenčnej výhody. Manažment v teórii a praxi: online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. 2016, roč. 12, č. 2, s. 27-37. ISSN 1336-7137.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/55525/cs
-
ZORKOVÁ, Dagmar a Jana STUCHLÍKOVÁ. Výzkum názorů vystavovatelů na problematiku výstavnictví v cestovním ruchu. In : 5. Mezinárodní vědecká konference, Aktuální trendy lázeňství, hotelnictví a turismu. 1. vyd. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, 2016, s. 278 - 279, 11 s. ISBN 978-80-7510-203-4.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/30086/cs
-
BOTLÍK, Josef; Milena BOTLÍKOVÁ; Miroslava KOSTKOVÁ a Alena ZEDKOVÁ. TRANSPORT INFRASTRUCTURE AND BUSINESS ACTIVITIES - GLOBALISATION CONSEQUENCES OF OPENING OF THE MORAVIAN-SILESIAN REGION. In Klieštik, T. GLOBALIZATION AND ITS SOCIO-ECONOMIC CONSEQUENCES, PTS I AND II. Zilina: UNIV ZILINA, FAC OPERATION & ECONOMICS TRANSPORT & COMMUNICATION, UNIVERITIZNA 1, ZILINA, 010 01, SLOVAKIA, 2015, s. 45 - 57. ISBN 978-80-8154-145-2.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/37085/cs
-
BERKA, Oldřich; Pavla SÝKOROVÁ a Emanuel ŠUSTEK. Historický vhled do podpory malého a středního podnikání. Karviná: SU OPF Karviná, 2014, 102 s. ISBN 978-80-7510-058-0.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/35847/cs
-
STUCHLÍKOVÁ, Jana a Dagmar ZORKOVÁ. Marketing v cestovním ruchu. In Aktuální trendy lázeňství, hotelnictví a turismu: Sborník recenzovaných příspěvků z konference projektu Modernizace výuky gastronomie, hotelnictví a turismu. Brno, 2014, s. 123 - 146. ISBN 978-80-263-0707-5.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/58863/cs
-
STOKLASA, Michal a Jan URBÁNEK. Mezinárodní marketing: pro prezenční formu studia. 2014. ISBN 978-80-7510-059-7.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/43161/cs
-
GABRYŠOVÁ, Marie; Pavla SÝKOROVÁ a Oldřich BERKA. Vybrané teoretické a empirické pohledy na inovace. Karviná: SU OPF Karviná, 2014, 108 s. ISBN 978-80-7510-049-8.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/35848/cs
-
STARZYCZNÁ, Halina; Michal STOKLASA; Miroslava HECZKOVÁ a Pavlína PELLEŠOVÁ. Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem. Karviná: SU OPF Karviná, 2013, 110 s. ISBN 978-80-7248-936-7.Podrobněji: https://is.slu.cz/publication/35846/cs