Vámi zvolený výběr obsahuje 51 výsledků. Upravit výběr.
Filtrování publikací

    2024

    1. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 11 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2024.
      Název anglicky: Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 11 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)
      RIV/47813059:19510/24:A0000511 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Kolaříková, Marta (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: integration; socially excluded localities; Roma community; educational activities; field social worker; professional competences

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 26. 2. 2024 16:22.
    2. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 12 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2024.
      Název anglicky: Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 12 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)
      RIV: Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Kolaříková, Marta (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: integration; socially excluded localities; Roma community; educational activities; field social worker; professional competences

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 3. 5. 2024 12:00.
    3. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Denisa JANKŮ. Kulatý stůl VII_Rozvoj kompetencí studentů v oblasti diagnostiky speciálních vzdělávacích potřeb žáků. 2024.
      Název anglicky: Round table VII_Development of students' competences in the field of diagnosis of pupils' special educational needs
      RIV/47813059:19510/24:A0000513 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Janků, Denisa (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Reflection on collaboration; organisation and content of professional practice; tutoring and leisure activities for pupils with special educational needs; requirements for professional practice;

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 26. 2. 2024 16:43.
    4. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Metodická doporučení pro činnost platformy k posílení inkluze a postavení Romů ve společnosti. první. FVP SU v Opavě: FVP, Slezská univerzita v Opavě, 2024, 45 s. Metodická doporučení.
      Název anglicky: Methodological recommendations for the work of the Platform to strengthen inclusion and the position of Roma in society
      RIV: Výzkumná zpráva. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Kolaříková, Marta (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Platform; planning of the platform; implementation of the platform; evaluation of the results of the platform; interdepartmental cooperation; inclusion of Roma in society;

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 3. 5. 2024 11:50.

    2023

    1. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ, Yveta ODSTRČILÍKOVÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Jan VIKTORIN, Kristína PAPAJOVÁ, Petra VOLNÁ, Kristína TKÁČOVÁ, Terézia HARČARÍKOVÁ, Ľudmila MAJERNÍKOVÁ, Andrea OBROČNÍKOVÁ, Hana RYŠLAVÁ, Zuzana PALOUNKOVÁ, Helena ŘÍHOVÁ, Markéta HEINZOVÁ, Beata ZAJĘCKA, Daniel TOPINKA, Jakub JANAS, Alexandra HONOVÁ, Aida URREA-MONCLÚS a M. Àngels BALSELLS BAILÓN. CURRENT QUESTIONS OF SPECIAL EDUCATION : PARENTAL RESILIENCE AND SUPPORT IN RAISING CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě, 2023, 158 s. ISBN 978-80-7510-567-7.
      RIV/47813059:19510/23:A0000507 Odborná kniha. angličtina. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Odstrčilíková, Yveta (203 Česká republika, domácí) -- Pipeková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Viktorin, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Papajová, Kristína (203 Česká republika, domácí) -- Volná, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Tkáčová, Kristína (703 Slovensko) -- Harčaríková, Terézia (703 Slovensko) -- Majerníková, Ľudmila (703 Slovensko) -- Obročníková, Andrea (703 Slovensko) -- Ryšlavá, Hana (203 Česká republika) -- Palounková, Zuzana (203 Česká republika) -- Říhová, Helena (203 Česká republika) -- Heinzová, Markéta (203 Česká republika) -- Zajęcka, Beata (616 Polsko) -- Topinka, Daniel (203 Česká republika) -- Janas, Jakub (203 Česká republika) -- Honová, Alexandra (203 Česká republika) -- Urrea-Monclús, Aida (724 Španělsko) -- Balsells Bailón, M. Àngels (724 Španělsko)
      Klíčová slova anglicky: Parents’ resilience; social disadvantage;school failure; problem behaviour; risk behaviour; family-school cooperation; recidivists in prisons; education of pupils; school achievement and failure; family role in education

      Změnila: Ing. Lucie Chmelařová, učo 50152. Změněno: 5. 4. 2024 09:33.
    2. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 10 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2023.
      Název anglicky: Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 10 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)
      RIV/47813059:19510/23:A0000510 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Kolaříková, Marta (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: integration; socially excluded localities; Roma community; educational activities; field social worker; professional competences

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 26. 2. 2024 16:16.
    3. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 7 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2023.
      Název anglicky: Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 7 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)
      RIV/47813059:19510/23:A0000465 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Kolaříková, Marta (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: integration; socially excluded localities; Roma community; educational activities; field social worker; professional competences

      Změnila: Ing. Lucie Chmelařová, učo 50152. Změněno: 5. 4. 2024 10:45.
    4. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 8 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2023.
      Název anglicky: Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 8 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)
      RIV/47813059:19510/23:A0000508 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Kolaříková, Marta (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: integration; socially excluded localities; Roma community; educational activities; field social worker; professional competences

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 26. 2. 2024 16:04.
    5. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 9 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2023.
      Název anglicky: Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 9 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)
      RIV/47813059:19510/23:A0000509 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Kolaříková, Marta (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: integration; socially excluded localities; Roma community; educational activities; field social worker; professional competences

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 26. 2. 2024 16:10.
    6. JANKŮ, Kateřina, Agnieszka SMROKOWSKA-REICHMANN, Ramona RIBES CASTELLS a María JOSÉ CID RODRIGUEZ. Implementation of Snoezelen - MSE in the Czech republic, Poland and Catalonia. Opava: Faculty of Public Policies, Silesian University in Opava, 2023, 298 s. 1. ISBN 978-80-7510-560-8.
      RIV/47813059:19510/23:A0000481 Odborná kniha. angličtina. Česká republika.
      Janků, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Smrokowska-Reichmann, Agnieszka (616 Polsko) -- Ribes Castells, Ramona (724 Španělsko) -- José Cid Rodriguez, María (724 Španělsko)
      Klíčová slova anglicky: Multisensory environment; Snoezelen; priciples of Snoezelen; therapeutical method; supportive method; special education; psychology; occupational therapy

      Změnila: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D., učo 51962. Změněno: 20. 11. 2024 12:27.
    7. ZEZULKOVÁ, Eva a Kateřina JANKŮ. Kulatý stůl V_Formy spolupráce Ústavu speciální pedagogiky FVP SU s aplikační sférou v rámci rezortu MŠMT. 2023.
      Název anglicky: Round table V_Forms of cooperation of the Institute of Special Education FVP SU with the application sphere within the Ministry of Education.
      RIV/47813059:19510/23:A0000466 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Reflection on collaboration; organisation and content of professional practice; tutoring and leisure activities for pupils with special educational needs; requirements for professional practice;

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 3. 3. 2023 19:55.
    8. ZEZULKOVÁ, Eva a Kateřina JANKŮ. Kulatý stůl VI_Koordinace spolupráce Ústavu speciální pedagogiky FVP SU se školami a školskými zařízeními. 2023.
      Název anglicky: Round table V_Coordination of the cooperation of the Institute of Special Education FVP SU with schools and school facilities
      RIV/47813059:19510/23:A0000512 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Reflection on collaboration; organisation and content of professional practice; tutoring and leisure activities for pupils with special educational needs; requirements for professional practice;

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 26. 2. 2024 16:33.
    9. JANKŮ, Kateřina a Eva JANKŮ. Methodological support for the use of Snoezelen in the education of special elementary schools pupils. 1. vyd. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, 2023, 49 s.
      Název česky: Metodická podpora pro využití Snoezelenu ve vzdělávání žáků základní školy speciální
      Název anglicky: Methodological support for the use of Snoezelen in the education of special elementary schools pupils

      Změnila: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D., učo 51962. Změněno: 13. 9. 2023 09:42.
    10. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ, Jarmila PIPEKOVÁ a Jan VIKTORIN. Selected Aspects of Elementary Schools' Approaches to the Primary Prevention of Pupils' Risky Behavior. Online. In IATED. INTED2023 Proceedings 17th International Technology, Education and Development Conference Valencia, Spain. 6-8 March, 2023. Valencia, Spain: IATED, 2023, s. 1651-1657. ISBN 978-84-09-49026-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2023.0464.
      URL
      Název anglicky: Selected Aspects of Elementary Schools' Approaches to the Primary Prevention of Pupils' Risky Behavior
      RIV/47813059:19510/23:A0000470 Stať ve sborníku. angličtina. Španělsko.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Pipeková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Viktorin, Jan (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: primary prevention; risky behaviour; primary schools; pupils; preventive programs; school counselling offices

      Změnila: Ing. Lucie Chmelařová, učo 50152. Změněno: 5. 4. 2024 10:53.
    11. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ, Jarmila PIPEKOVÁ a Jan VIKTORIN. Selected Aspects of Elementary Schools' Approaches to the Primary Prevention of Pupils' Risky Behavior. In INTED2023: 17th annual International Technology, Education and Development Conference. 2023.
      URL
      Název česky: Vybrané aspekty přístupů základních škol k primární prevenci rizikového chování žáků
      Název anglicky: Selected Aspects of Elementary Schools' Approaches to the Primary Prevention of Pupils' Risky Behavior
      angličtina. Španělsko.
      Klíčová slova anglicky: primary prevention; risky behaviour; primary schools; pupils; preventive programs; school counselling offices
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 27. 2. 2024 12:16.
    12. JANKŮ, Kateřina. Snoezelen – multisensory environment from the view of Special education. 2023.
      Změnila: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D., učo 51962. Změněno: 24. 1. 2024 09:12.
    13. JANKŮ, Kateřina. Snoezelen - multismyslové prostředí. 2023.
      Název anglicky: Snoezelen - multisensory environment
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: multisensory environment; Snoezelen; stimulation; relaxation
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D., učo 51962. Změněno: 27. 2. 2024 11:24.
    14. HARČARÍKOVÁ, Terézia, Zuzana IVANOVÁ, Kristína TKÁČOVÁ, Eva ZEZULKOVÁ a Kateřina JANKŮ. SUBJECTIVE ASSESSMENT OF COGNITIVE ABILITIES IN THE CONTEXT OF QUALITY OF LIFE IN INDIVIDUALS WITH CURED ONCOLOGICAL DISEASE FROM THE POINT OF VIEW OF SPECIAL PEDAGOGY. Online. In IATED. INTED2023 Proceedings 17th International Technology, Education and Development Conference Valencia, Spain. 6-8 March, 2023. Valencia, Spain: IATED, 2023, s. 1938-1946. ISBN 978-84-09-49026-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2023.0548.
      URL
      Název česky: Subjektívne hodnotenie kognitívnych schopností v kontexte kvality života u jednotlivcov s vyliečeným onkologickým ochorením z pohľadu špeciálnej pedagogiky
      Název anglicky: SUBJECTIVE ASSESSMENT OF COGNITIVE ABILITIES IN THE CONTEXT OF QUALITY OF LIFE IN INDIVIDUALS WITH CURED ONCOLOGICAL DISEASE FROM THE POINT OF VIEW OF SPECIAL PEDAGOGY
      RIV/47813059:19510/23:A0000471 Stať ve sborníku. angličtina. Španělsko.
      Harčaríková, Terézia (703 Slovensko, garant) -- Ivanová, Zuzana (703 Slovensko) -- Tkáčová, Kristína (703 Slovensko) -- Zezulková, Eva (203 Česká republika, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: An individual with a cured oncological disease; cognitive abilities; quality of life; Pedagogy of the physically disabled; ill and health impairment

      Změnila: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D., učo 51962. Změněno: 1. 6. 2023 13:30.
    15. HARČARÍKOVÁ, Terézia, Zuzana IVANOVÁ, Kristína TKÁČOVÁ, Eva ZEZULKOVÁ a Kateřina JANKŮ. SUBJECTIVE ASSESSMENT OF COGNITIVE ABILITIES IN THE CONTEXT OF QUALITY OF LIFE IN INDIVIDUALS WITH CURED ONCOLOGICAL DISEASE FROM THE POINT OF VIEW OF SPECIAL PEDAGOGY. In INTED2023: 17th annual International Technology, Education and Development Conference. 2023.
      URL
      Název česky: Subjektívne hodnotenie kognitívnych schopností v kontexte kvality života u jednotlivcov s vyliečeným onkologickým ochorením z pohľadu špeciálnej pedagogiky
      Název anglicky: SUBJECTIVE ASSESSMENT OF COGNITIVE ABILITIES IN THE CONTEXT OF QUALITY OF LIFE IN INDIVIDUALS WITH CURED ONCOLOGICAL DISEASE FROM THE POINT OF VIEW OF SPECIAL PEDAGOGY
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: An individual with a cured oncological disease; cognitive abilities; quality of life; Pedagogy of the physically disabled; ill and health impairment
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 26. 2. 2024 16:45.
    16. JANKŮ, Kateřina. Workshop ke Snoezelenu. 2023.
      Název anglicky: Snoezelen workshop
      RIV/47813059:19510/23:A0000467 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Janků, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Multisensory environment; theoretical and practical Snoezelen information; history of Snoezelen; principals of Snoezelen;application of Snoezelen

      Změnila: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D., učo 51962. Změněno: 14. 3. 2023 09:44.

    2022

    1. JANKŮ, Kateřina. Aktivizační činnosti a terapie ve speciální pedagogice. 2022.
      Změnila: Jana Tamfalová, učo 50913. Změněno: 14. 3. 2023 09:13.
    2. JANKŮ, Kateřina. COMPARISON OF KNOWLEDGE AND OPINIONS OF CZECH, POLISH AND CATALAN STUDENTS ABOUT THE USE OF SNOEZELEN IN HELPING PROFESSIONS. Online. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. Sborník INTED2022 16. ročník mezinárodní konference o technologiích, vzdělávání a rozvoji. Valencie: INTED 2022, 2022, s. 874-881. ISBN 978-84-09-37758-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2022.0286.
      URL
      RIV/47813059:19510/22:A0000361 Stať ve sborníku. angličtina. Španělsko.
      Janků, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: snoezelen; multisensory environment; students of helping professions; use of snoezelen; activation; relaxation;
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D., učo 51962. Změněno: 29. 3. 2022 19:44.
    3. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 3 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2022.
      URL
      Název anglicky: Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 3 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)
      RIV/47813059:19510/22:A0000390 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Kolaříková, Marta (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: social integration; Roma minority; education; community plans; strategic plans of cities and municipalities; evaluation reports; project monitoring indicators

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 3. 3. 2023 20:01.
    4. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 4 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2022.
      URL
      Název anglicky: Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 4 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)
      RIV/47813059:19510/22:A0000391 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Kolaříková, Marta (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: community planning; community social workers; field workers in social services; Roma community; social inclusion; school inclusion;

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 3. 3. 2023 20:03.
    5. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 5 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2022.
      URL
      Název anglicky: Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 5 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)
      RIV/47813059:19510/22:A0000392 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Kolaříková, Marta (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: educational activities; evaluation; support for early childhood development; education of parents on hygiene habits; training of field social workers

      Změnila: Jana Tamfalová, učo 50913. Změněno: 29. 3. 2023 13:51.
    6. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁ. Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 6 (Norské fondy LP-HROVA1A-005). 2022.
      URL
      Název anglicky: Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 6 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)
      RIV/47813059:19510/22:A0000413 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Kolaříková, Marta (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: educational activities; assistant activities; leisure activities; tutoring of pupils with special educational needs; case conferences; family conferences

      Změnila: Jana Tamfalová, učo 50913. Změněno: 30. 3. 2023 08:17.
    7. JANKŮ, Kateřina, Agniezska SMROKOWSKA-REICHMANN a Ramona RIBES CASTELLS. KNOWN AND UNDERSTOOD? SNOEZELEN – MSE: A COMPARATIVE ANALYSIS OF STUDENTS´ KNOWLEDGE. Online. In Luis Gómez Chova, University of Valencia, Spain Agustín López Martínez, University of Barcelona, Spain Joanna Lees, CEU Cardinal Herrera University, Spain. EDULEARN22 Proceeding. Palma, Mallorca, SPAIN: IATED Academy, 2022, s. 1581-1588. ISBN 978-84-09-42484-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2022.0418.
      URL
      Název anglicky: KNOWN AND UNDERSTOOD? SNOEZELEN – MSE: A COMPARATIVE ANALYSIS OF STUDENTS´ KNOWLEDGE
      RIV/47813059:19510/22:A0000380 Stať ve sborníku. angličtina. Španělsko.
      Janků, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Smrokowska-Reichmann, Agniezska (616 Polsko) -- Ribes Castells, Ramona (724 Španělsko)
      Klíčová slova anglicky: Snoezelen-Multisensory Environment (MSE); Snoezelen functions and strengths; Relaxation; Activation; Individual Personal Approach; Helping Professions
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D., učo 51962. Změněno: 19. 7. 2022 18:29.
    8. ZEZULKOVÁ, Eva a Kateřina JANKŮ. Kulatý stůl II na téma Partnerství a spolupráce při realizaci odborných praxí. 2022.
      Název anglicky: Round Table II on Partnership and Cooperation in the Implementation of Professional Practices
      RIV/47813059:19510/22:A0000396 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: forms of cooperation; primary schools; professional practice; inclusive education; support measures; equalizing educational opportunities; pupils with special educational needs;

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 3. 3. 2023 18:19.
    9. ZEZULKOVÁ, Eva a Kateřina JANKŮ. Kulatý stůl III_Reflexe spolupráce ZŠ a VŠ při upevňování odborných kompetencí speciálních pedagogů v rámci odborných praxí pedagogů. 2022.
      Název anglicky: Round table III_Reflection of cooperation between primary schools and universities in strengthening professional competences of special educators in the framework of professional practice of teachers
      RIV/47813059:19510/22:A0000397 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: curriculum; bachelor study programme Special Education; professional practice I; professional practice II;

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 3. 3. 2023 18:30.
    10. ZEZULKOVÁ, Eva a Kateřina JANKŮ. Kulatý stůl IV_Mezirezortní partnerství a spolupráce při upevňování odborných kompetencí speciálních pedagogů v rámci odborných praxí. 2022.
      Název anglicky: Round Table IV_Interdepartmental partnership and cooperation in strengthening the professional competences of special educators in professional practice.
      RIV/47813059:19510/22:A0000433 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Profile of the graduate of the Bachelor's degree programme in Special Education; professional practice; facilities of the Ministry of Labour and Social Affairs; persons with special needs across age categories;

      Změnila: Jana Tamfalová, učo 50913. Změněno: 30. 3. 2023 08:43.
    11. JANKŮ, Kateřina. Multismyslové koncepty ve speciální pedagogice. 2022.
      Změnila: Jana Tamfalová, učo 50913. Změněno: 14. 3. 2023 09:17.
    12. JOSÉ CID RODRIGUEZ, María, Ramona RIBES CASTELLS a Kateřina JANKŮ. SENSORY PROFILE IN THE SNOEZELEN INTERVENTION. Social Pathology and Prevention. Opava: Fakulta veřejných politik v Opavě, Slezská univerzita v Opavě, 2022, roč. 21, 7(1), s. 35-49. ISSN 2464-5877. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.25142/spp.2021.007.
      článek v časopise Social Pathology and Prevention
      Název anglicky: Sensory Profile in the Snoezelen Intervention
      RIV/47813059:19510/22:A0000346 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      José Cid Rodriguez, María (724 Španělsko, garant) -- Ribes Castells, Ramona (724 Španělsko) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Snoezelen; sensory profile; sensory assessment; sensations; sensory intervention

      Změnila: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D., učo 51962. Změněno: 29. 3. 2022 19:45.
    13. JANKŮ, Kateřina. Support of the Snoezelen Concept and its Integration into tertiary Education. In SNOEZELEN, l’Art des communications sensorielles. Charleroi, Belgique, 2022. 2022.

      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D., učo 51962. Změněno: 17. 1. 2023 12:09.
    14. JANKŮ, Kateřina. Support of the Snoezelen Concept and its Integration into University Education. 2022.
      Název anglicky: Support of the Snoezelen Concept and its Integration into University Education.
      RIV/47813059:19510/22:A0000427 Uspořádání konference. angličtina. Česká republika.
      Janků, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Multisensory environment; Snoezelen concept; theoretical and practical Snoezelen information; application of Snoezelen in practice

      Změnila: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D., učo 51962. Změněno: 14. 3. 2023 10:05.
    15. JANKŮ, Kateřina. Terapie ve speciální pedagogice. Opava: FVP Opava, 2022, 90 s.
      Změnila: Jana Tamfalová, učo 50913. Změněno: 14. 3. 2023 09:16.
    16. ZEZULKOVÁ, Eva a Kateřina JANKŮ. THE PRIMARY PREVENTION OF RISK BEHAVIOUR OF PUPILS. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. Sborník INTED2022 16. ročník mezinárodní konference o technologiích, vzdělávání a rozvoji. Valencie: Akademie IATED, 2022, s. 486-492. ISBN 978-84-09-37758-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2022.
      URL
      RIV/47813059:19510/22:A0000359 Stať ve sborníku. angličtina. Španělsko.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: Pupils with manifestations of risk behavior;primary prevention of risk behavior; social skills; inclusive education; pedagogical intervention; diagnostics.

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 22. 3. 2022 17:37.
    17. JANKŮ, Kateřina. Worskhop k tématu Snoezelen. 2022.
      Název anglicky: Snoezelen workshop
      RIV/47813059:19510/22:A0000426 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Janků, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Multisensory environment; theoretical and practical Snoezelen information; history of Snoezelen; principals of Snoezelen;application of Snoezelen

      Změnila: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D., učo 51962. Změněno: 14. 3. 2023 09:38.

    2021

    1. JANKŮ, Kateřina. Etopedie. 2021.
      Změnila: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D., učo 51962. Změněno: 25. 1. 2022 20:27.
    2. ZEZULKOVÁ, Eva a Kateřina JANKŮ. RESILIENCE OF PARENTS BRINGING UP CHIDREN WITH DISABILITIES. Online. In INTED2021. INTED2021 Proceeding. Online conference: IATED, 2021, s. 1934-1944. ISBN 978-84-09-27666-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2021.0430.
      URL
      RIV/47813059:19510/21:A0000275 Stať ve sborníku. angličtina.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Parents of children with disabilities; resilience; quality of life; counseling services and support; socialization; adaptation; coping; compensation

      Změnila: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D., učo 51962. Změněno: 29. 3. 2021 09:55.
    3. ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Yveta ODSTRČILÍKOVÁ. Učitelé versus inkluzivní vzdělávání. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2021, 136 s. 1. vydání. ISBN 978-80-7510-444-1.
      Název anglicky: Teachers versus inclusive education
      RIV/47813059:19510/21:A0000311 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: pupil with special educational needs; child with impaired communication skills; pedagogical intervention; pedagogical diagnosis;direct support; support measures; individual educational needs;individualized approach; educational strategy;

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 1. 9. 2021 13:00.
    4. JANKŮ, Kateřina. Volnočasové aktivity osob se zdravotním postižením. 2021.
      Změnila: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D., učo 51962. Změněno: 25. 1. 2022 20:26.

    2020

    1. ZEZULKOVÁ, Eva a Kateřina JANKŮ. DIRECT SUPPORT OF THE TEACHER IN THE CONTEXT OF PRIMARY PEDAGOGICAL INTERVENTION. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. Edulearn 2020 12th annual International Conference on Education and New Learning Technologies. Mallorca Spain: IATED Academy, 2020, s. 1189-1196. ISBN 978-84-09-17979-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2020.0398.
      URL
      RIV/47813059:19510/20:A0000235 Stať ve sborníku. angličtina. Španělsko.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Pedagogical intervention; direct support; individual educational needs; individualized approach; organization of class work; modification of teaching methods

      Změnila: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D., učo 51962. Změněno: 14. 2. 2022 20:36.
    2. JANKŮ, Kateřina. Kompenzační a rehabilitační pomůcky ve speciálně pedagogické praxi: Distanční studijní text. 1. vyd. 2020, 127 s.
      Název česky: Kompenzační a rehabilitační pomůcky ve speciálně pedagogické praxi: Distanční studijní text
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Petra Višnická, učo 54899. Změněno: 15. 4. 2020 13:32.
    3. JANKŮ, Kateřina. Praktický výzkum pro rozvoj územně samosprávného celku. Opava: SU v Opavě, FVP, 2020, 30 s.
      Změnila: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D., učo 51962. Změněno: 12. 2. 2021 08:22.
    4. ZEZULKOVÁ, Eva a Kateřina JANKŮ. THE PARTNERSHIP WITH PARENTS OF PUPILS IN INCLUSIVE EDUCATION. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. EDULEARN20 12th annual International Conference on Education and New Learning Technologies. Mallorca Spain: IATED Academy, 2020, s. 1180-1188. ISBN 978-84-09-17979-4.
      URL
      RIV/47813059:19510/20:A0000236 Stať ve sborníku. angličtina. Španělsko.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Inclusive education; initial education; school failure; counseling; school-family interaction; pedagogical intervention; supportive measures; homework
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D., učo 50964. Změněno: 3. 8. 2020 12:11.
    5. JANKŮ, Kateřina. Zdraví a nemoc. Práce s klienty ve zdravotnických zařízeních. Opava: SU v Opavě, FVP, 2020, 30 s.
      Změnila: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D., učo 51962. Změněno: 12. 2. 2021 08:21.

    2019

    1. JANKŮ, Kateřina. Cabanová, Mariana. Základy špeciálnej pedagogiky. Základy inkluzívnej praxe v predprimárnom a primárnom vzdelávaní. Bánska Bystrica: Belianum, 2019.

      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D., učo 51962. Změněno: 13. 4. 2021 09:04.
    2. JANKŮ, Kateřina. Mentální postižení a PAS1: Distanční studijní text. 1. vyd. Opava, 2019, 123 s.
      Název česky: Mentální postižení a PAS1: Distanční studijní text
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Petra Višnická, učo 54899. Změněno: 16. 4. 2020 09:50.
    3. JANKŮ, Kateřina. Resocializační pedagogika: Distanční studijní text. 1. vyd. Opava, 2019, 122 s.
      Název česky: Resocializační pedagogika: Distanční studijní text
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Petra Višnická, učo 54899. Změněno: 20. 4. 2020 15:34.
    4. ZEZULKOVÁ, Eva a Kateřina JANKŮ. TEAM WORK AS TARGETED SUPPORT OF INCLUSION IN EDUCATION. Online. In ICERI 2019 Proceedings. ICERI 2019, 12th International Conference of Education, Research and Innovation. 1. vyd. Seville, SPAIN: ICERI2019, 2019, s. 1803-1808. ISBN 978-84-09-14755-7. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/iceri.2019.0505.
      URL
      Název česky: Týmová spolupráce jako cílená podpora inkluzivního vzdělávání
      RIV/47813059:19510/19:A0000189 Stať ve sborníku. angličtina. Španělsko.
      Zezulková, Eva (203 Česká republika, domácí) -- Janků, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: School inclusion; pupil at risk of school failure; teamwork; extracurricular tutoring; school counseling center;
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D., učo 51962. Změněno: 14. 2. 2022 20:40.
    5. JANKŮ, Kateřina. Terciární vzdělávání jako cesta k zaměstnanosti člověka s disabilitou. Online. In Kaleja, M. Multidimenzionální proporcionalita studijní neúspěšnosti a její vybrané kontexty v terciárním vzdělávání. 1. vyd. Opava: Fakulta veřejných politik, Slezská univerzita v Opavě, 2019, s. 107-117. ISBN 978-80-7510-329-1.
      Název anglicky: Tertiary education as a way to employment of people with disability
      RIV/47813059:19510/19:A0000188 Stať ve sborníku. čeština. Česká republika.
      Janků, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Terciary education; disability; employment;
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D., učo 51962. Změněno: 12. 12. 2019 19:36.
Zobrazeno: 22. 11. 2024 11:37