Skip to top bar
Skip to header
Skip to content
Skip to footer
IS SU
CS
>
Publications
>
Publication Records - Search
Publication Records - Search
Advanced search
Selected publication/outcome records
Terciární vzdělávání jako cesta k zaměstnanosti člověka s disabilitou (2019)
TEAM WORK AS TARGETED SUPPORT OF INCLUSION IN EDUCATION (2019)
THE FACTORS OF PEDAGOGICAL INTERVENTION IN PUPILS WITH RISK MANIFESTATIONS OF SCHOOL FAILURE (2019)
Nerovné cesty k rovným příležitostem v terciárním vzdělávání (2019)
Kompenzační a rehabilitační pomůcky ve speciálně pedagogické praxi: Distanční studijní text (2020)
Mentální postižení a PAS1: Distanční studijní text (2019)
Praktika z logopedie: Distanční studijní text (2019)
Resocializační pedagogika: Distanční studijní text (2019)
Symptomatické poruchy řeči: Distanční studijní text (2019)
DIRECT SUPPORT OF THE TEACHER IN THE CONTEXT OF PRIMARY PEDAGOGICAL INTERVENTION (2020)
THE PARTNERSHIP WITH PARENTS OF PUPILS IN INCLUSIVE EDUCATION (2020)
František Bakule – jeden z hlavních představitelů somatopedie v České republice (2020)
Vztah intaktního jedince k jeho sourozenci s Downovým syndromem (2020)
Využitie metód a princípov v neformálnom vzdelávaní žiakov s odlišnými životnými a kultúrnymi podmienkami na Slovensku (2020)
Perceptual Motor Skills in Children and Pupils with Mild Intellectual Disabilities (2020)
Teachers’ Awareness of the Development of Perceptual Motor Functions in Pupils with Mild Intellectual Disabilities at a Primary School in the Czech Republic (2020)
Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách (2020)
Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách (2020)
Přístupy a strategie ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základních školách hlavního vzdělávacího proudu (2020)
Přístupy a strategie ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základních školách hlavního vzdělávacího proudu (2020)
Praktický výzkum pro rozvoj územně samosprávného celku (2020)
Zdraví a nemoc. Práce s klienty ve zdravotnických zařízeních. (2020)
Cabanová, Mariana. Základy špeciálnej pedagogiky. Základy inkluzívnej praxe v predprimárnom a primárnom vzdelávaní. (2019)
Percepčně-motorické schopnosti u dětí a žáků s lehkým mentálním postižením (2021)
Podpůrná opatření uplatňovaná při vzdělávání žáků s odlišným kulturním prostředím a jinými životními podmínkami ve školách hlavního vzdělávacího proudu (2021)
Přístup učitelů české základní školy k rozvoji zrakové a sluchové percepce žáků s lehkým mentálním postižením (2021)
Diagnostické přístupy k problematice specificky narušeného vývoje řeči a jazyka (2019)
RESILIENCE OF PARENTS BRINGING UP CHIDREN WITH DISABILITIES (2021)
The Reading Process and Its Regularities in the Education of Pupils with Dyslexia (2020)
Approach to the Development of Perception-motor Functions in Pupils with Mild Intellectual Disabilities at Primary Schools (2021)
Sociální bariéry u žáků a studentů se specifickými poruchami učení (2021)
Postoje pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání žáků s chronickým onemocněním (2021)
Učitelé versus inkluzivní vzdělávání (2021)
Metodologie speciálněpedagogického výzkumu: Distanční studijní text (2021)
Snoezelen in Theory, Practice and Research (2020)
Creativity in Children and Pupils With Dyslexia (2021)
Positive Impact of the Snoezelen Concept on Children and Pupils with Health Disabilities (2021)
Poradenství a intervence u žáků se specifickými poruchami učení: Distanční studijní text (2022)
SENSORY PROFILE IN THE SNOEZELEN INTERVENTION (2022)
Volnočasové aktivity osob se zdravotním postižením (2021)
Etopedie (2021)
Kreativita u dětí a žáků s dyslexií (2022)
Reedukace specifických poruch učení: Distanční studijní text (2022)
A Practical Model for Primary Prevention of Risky Behaviour in Schools (2021)
Inkluzivní vzdělávání a speciálněpedagogická podpora žáků s lehkým mentálním postižením (2021)
THE PRIMARY PREVENTION OF RISK BEHAVIOUR OF PUPILS (2022)
COMPARISON OF KNOWLEDGE AND OPINIONS OF CZECH, POLISH AND CATALAN STUDENTS ABOUT THE USE OF SNOEZELEN IN HELPING PROFESSIONS (2022)
Psychopedie: Distanční studijní text (2022)
Terapie ve speciální pedagogice (2022)
Social Barriers of Pupils and Students with Specific Learning Disabilities (2022)
Speciálněpedagogická diagnostika: Distanční studijní text (2022)
KNOWN AND UNDERSTOOD? SNOEZELEN – MSE: A COMPARATIVE ANALYSIS OF STUDENTS´ KNOWLEDGE (2022)
Certain predictors of coping with stress in adolescents (2023)
Individualizované přístupy ke studentům se specifickými potřebami (distanční studijní text) (2022)
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 1 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (2021)
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 2 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (2021)
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 3 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (2022)
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 4 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (2022)
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 5 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (2022)
Evaluace přípravy a procesu realizace programů primární prevence (PRCH-IP_0035/2022, č. j.: MSMT-9369/2022-2) (2022)
Vzdělávání žáků s projevy školní neúspěšnosti a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (2021)
Kulatý stůl II na téma Partnerství a spolupráce při realizaci odborných praxí (2022)
Kulatý stůl III_Reflexe spolupráce ZŠ a VŠ při upevňování odborných kompetencí speciálních pedagogů v rámci odborných praxí pedagogů (2022)
Inkluzívna diagnostika a stimulácia 3-4 ročných detí predškolského veku/ Inclusive diagnosis and stimulation of 3-4 year old preschool children (2022)
Downův syndrom: Distanční studijní text (2022)
Postavení intaktního sourozence v rodině s jedincem s Downovým syndromem (2022)
Sluchová percepce Poznatky teorie a praxe (2022)
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 6 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (2022)
Support of the Snoezelen Concept and its Integration into tertiary Education (2022)
Multismyslové koncepty ve speciální pedagogice (2022)
Aktivizační činnosti a terapie ve speciální pedagogice (2022)
Worskhop k tématu Snoezelen (2022)
Support of the Snoezelen Concept and its Integration into University Education (2022)
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 7 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (2023)
Mgr. Iva Žáková Diagnostika jazykových schopností u dětí s vývojovou dysfázií (2023)
Expertní posudek k udělení akreditace oborů habilitačního a jmenovacího řízení Pedagogika a Speciální pedagogika pro uskutečňování Pedagogickou fakultou Masarykovy univerzity. (2023)
Mezinárodní konference Proměny rodiny XI Výzvy 21. století pro pomáhající profese (2022)
Logopedická prevence. Distanční studijní text. (2022)
Kulatý stůl IV_Mezirezortní partnerství a spolupráce při upevňování odborných kompetencí speciálních pedagogů v rámci odborných praxí. (2022)
Kulatý stůl V_Formy spolupráce Ústavu speciální pedagogiky FVP SU s aplikační sférou v rámci rezortu MŠMT. (2023)
Logopedie. Distanční studijní text. (2023)
Workshop ke Snoezelenu (2023)
Selected Aspects of Elementary Schools' Approaches to the Primary Prevention of Pupils' Risky Behavior (2023)
SUBJECTIVE ASSESSMENT OF COGNITIVE ABILITIES IN THE CONTEXT OF QUALITY OF LIFE IN INDIVIDUALS WITH CURED ONCOLOGICAL DISEASE FROM THE POINT OF VIEW OF SPECIAL PEDAGOGY (2023)
Selected Aspects of Elementary Schools' Approaches to the Primary Prevention of Pupils' Risky Behavior (2023)
SUBJECTIVE ASSESSMENT OF COGNITIVE ABILITIES IN THE CONTEXT OF QUALITY OF LIFE IN INDIVIDUALS WITH CURED ONCOLOGICAL DISEASE FROM THE POINT OF VIEW OF SPECIAL PEDAGOGY (2023)
Pupils' View on Socio-Pathological Phenomena (2022)
Praktika ve speciálně pedagogické diagnostice. Distanční studijní text, (2022)
Implementation of Snoezelen - MSE in the Czech republic, Poland and Catalonia (2023)
Methodological support for the use of Snoezelen in the education of special elementary schools pupils (2023)
Snoezelen - multismyslové prostředí (2023)
The Influence of J.A. Comenius’ Ideology on the Development of Slovak Pedagogy (2023)
Obraz rodziny w międzykulturowych badaniach porównawczych studentów polskich i czeskich wykonanych Testem Rysunku Rodziny. (2023)
The point of an intact sibling in the family of an individual with Down syndrome (2023)
Analysis of a case study of a pupil from a socially disadvantaged environment (2023)
Snoezelen – multisensory environment from the view of Special education (2023)
Specific learning disabilities (2024)
CURRENT QUESTIONS OF SPECIAL EDUCATION : PARENTAL RESILIENCE AND SUPPORT IN RAISING CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS (2023)
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 8 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (2023)
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 9 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (2023)
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 10 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (2023)
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 11 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (2024)
Kulatý stůl VI_Koordinace spolupráce Ústavu speciální pedagogiky FVP SU se školami a školskými zařízeními (2023)
Kulatý stůl VII_Rozvoj kompetencí studentů v oblasti diagnostiky speciálních vzdělávacích potřeb žáků (2024)
Biščo Kastelová, A.: Diagnostika v špeciálnopedagogickom poradenstve (2024)
COMMUNICATION WITH PEERS AMONG POLISH AND CZECH YOUTH IN RESEARCH ON SOCIAL RELATIONS (2023)
Metodická doporučení pro činnost platformy k posílení inkluze a postavení Romů ve společnosti (2024)
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 12 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (2024)
Remove all the items
Operations on the selected outcomes
Export and print
List of selected records
Other applications
Publications
Information System