Skip to top bar
Skip to header
Skip to content
Skip to footer
IS SU
CS
>
Publications
>
Publication Records - Search
Publication Records - Search
Advanced search
Selected publication/outcome records
Terciární vzdělávání jako cesta k zaměstnanosti člověka s disabilitou (2019)
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 12 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (2024)
Kompenzační a rehabilitační pomůcky ve speciálně pedagogické praxi: Distanční studijní text (2020)
Mentální postižení a PAS1: Distanční studijní text (2019)
Resocializační pedagogika: Distanční studijní text (2019)
DIRECT SUPPORT OF THE TEACHER IN THE CONTEXT OF PRIMARY PEDAGOGICAL INTERVENTION (2020)
THE PARTNERSHIP WITH PARENTS OF PUPILS IN INCLUSIVE EDUCATION (2020)
Praktický výzkum pro rozvoj územně samosprávného celku (2020)
Zdraví a nemoc. Práce s klienty ve zdravotnických zařízeních. (2020)
Cabanová, Mariana. Základy špeciálnej pedagogiky. Základy inkluzívnej praxe v predprimárnom a primárnom vzdelávaní. (2019)
RESILIENCE OF PARENTS BRINGING UP CHIDREN WITH DISABILITIES (2021)
Učitelé versus inkluzivní vzdělávání (2021)
SENSORY PROFILE IN THE SNOEZELEN INTERVENTION (2022)
Volnočasové aktivity osob se zdravotním postižením (2021)
Etopedie (2021)
THE PRIMARY PREVENTION OF RISK BEHAVIOUR OF PUPILS (2022)
COMPARISON OF KNOWLEDGE AND OPINIONS OF CZECH, POLISH AND CATALAN STUDENTS ABOUT THE USE OF SNOEZELEN IN HELPING PROFESSIONS (2022)
Terapie ve speciální pedagogice (2022)
KNOWN AND UNDERSTOOD? SNOEZELEN – MSE: A COMPARATIVE ANALYSIS OF STUDENTS´ KNOWLEDGE (2022)
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 3 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (2022)
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 4 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (2022)
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 5 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (2022)
Kulatý stůl II na téma Partnerství a spolupráce při realizaci odborných praxí (2022)
Kulatý stůl III_Reflexe spolupráce ZŠ a VŠ při upevňování odborných kompetencí speciálních pedagogů v rámci odborných praxí pedagogů (2022)
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 6 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (2022)
Support of the Snoezelen Concept and its Integration into tertiary Education (2022)
Multismyslové koncepty ve speciální pedagogice (2022)
Aktivizační činnosti a terapie ve speciální pedagogice (2022)
Worskhop k tématu Snoezelen (2022)
Support of the Snoezelen Concept and its Integration into University Education (2022)
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 7 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (2023)
Kulatý stůl IV_Mezirezortní partnerství a spolupráce při upevňování odborných kompetencí speciálních pedagogů v rámci odborných praxí. (2022)
Kulatý stůl V_Formy spolupráce Ústavu speciální pedagogiky FVP SU s aplikační sférou v rámci rezortu MŠMT. (2023)
Workshop ke Snoezelenu (2023)
Selected Aspects of Elementary Schools' Approaches to the Primary Prevention of Pupils' Risky Behavior (2023)
SUBJECTIVE ASSESSMENT OF COGNITIVE ABILITIES IN THE CONTEXT OF QUALITY OF LIFE IN INDIVIDUALS WITH CURED ONCOLOGICAL DISEASE FROM THE POINT OF VIEW OF SPECIAL PEDAGOGY (2023)
Selected Aspects of Elementary Schools' Approaches to the Primary Prevention of Pupils' Risky Behavior (2023)
SUBJECTIVE ASSESSMENT OF COGNITIVE ABILITIES IN THE CONTEXT OF QUALITY OF LIFE IN INDIVIDUALS WITH CURED ONCOLOGICAL DISEASE FROM THE POINT OF VIEW OF SPECIAL PEDAGOGY (2023)
Implementation of Snoezelen - MSE in the Czech republic, Poland and Catalonia (2023)
Methodological support for the use of Snoezelen in the education of special elementary schools pupils (2023)
Snoezelen - multismyslové prostředí (2023)
Snoezelen – multisensory environment from the view of Special education (2023)
CURRENT QUESTIONS OF SPECIAL EDUCATION : PARENTAL RESILIENCE AND SUPPORT IN RAISING CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS (2023)
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 8 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (2023)
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 9 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (2023)
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 10 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (2023)
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 11 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (2024)
Kulatý stůl VI_Koordinace spolupráce Ústavu speciální pedagogiky FVP SU se školami a školskými zařízeními (2023)
Kulatý stůl VII_Rozvoj kompetencí studentů v oblasti diagnostiky speciálních vzdělávacích potřeb žáků (2024)
Metodická doporučení pro činnost platformy k posílení inkluze a postavení Romů ve společnosti (2024)
TEAM WORK AS TARGETED SUPPORT OF INCLUSION IN EDUCATION (2019)
Remove all the items
Operations on the selected outcomes
Export and print
List of selected records
Other applications
Publications
Information System