Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
IS SU
EN
>
Publikace
>
Vyhledávání publikací
Vyhledávání publikací
Pokročilé vyhledávání
Vybrané publikace/výsledky
TEAM WORK AS TARGETED SUPPORT OF INCLUSION IN EDUCATION (2019)
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 12 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (2024)
Nerovné cesty k rovným příležitostem v terciárním vzdělávání (2019)
Praktika z logopedie: Distanční studijní text (2019)
Symptomatické poruchy řeči: Distanční studijní text (2019)
DIRECT SUPPORT OF THE TEACHER IN THE CONTEXT OF PRIMARY PEDAGOGICAL INTERVENTION (2020)
THE PARTNERSHIP WITH PARENTS OF PUPILS IN INCLUSIVE EDUCATION (2020)
Diagnostické přístupy k problematice specificky narušeného vývoje řeči a jazyka (2019)
RESILIENCE OF PARENTS BRINGING UP CHIDREN WITH DISABILITIES (2021)
Učitelé versus inkluzivní vzdělávání (2021)
A Practical Model for Primary Prevention of Risky Behaviour in Schools (2021)
THE PRIMARY PREVENTION OF RISK BEHAVIOUR OF PUPILS (2022)
Certain predictors of coping with stress in adolescents (2023)
Individualizované přístupy ke studentům se specifickými potřebami (distanční studijní text) (2022)
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 1 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (2021)
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 2 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (2021)
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 3 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (2022)
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 4 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (2022)
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 5 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (2022)
Evaluace přípravy a procesu realizace programů primární prevence (PRCH-IP_0035/2022, č. j.: MSMT-9369/2022-2) (2022)
Vzdělávání žáků s projevy školní neúspěšnosti a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (2021)
Kulatý stůl II na téma Partnerství a spolupráce při realizaci odborných praxí (2022)
Kulatý stůl III_Reflexe spolupráce ZŠ a VŠ při upevňování odborných kompetencí speciálních pedagogů v rámci odborných praxí pedagogů (2022)
Inkluzívna diagnostika a stimulácia 3-4 ročných detí predškolského veku/ Inclusive diagnosis and stimulation of 3-4 year old preschool children (2022)
Sluchová percepce Poznatky teorie a praxe (2022)
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 6 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (2022)
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 7 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (2023)
Mgr. Iva Žáková Diagnostika jazykových schopností u dětí s vývojovou dysfázií (2023)
Expertní posudek k udělení akreditace oborů habilitačního a jmenovacího řízení Pedagogika a Speciální pedagogika pro uskutečňování Pedagogickou fakultou Masarykovy univerzity. (2023)
Mezinárodní konference Proměny rodiny XI Výzvy 21. století pro pomáhající profese (2022)
Logopedická prevence. Distanční studijní text. (2022)
Kulatý stůl IV_Mezirezortní partnerství a spolupráce při upevňování odborných kompetencí speciálních pedagogů v rámci odborných praxí. (2022)
Kulatý stůl V_Formy spolupráce Ústavu speciální pedagogiky FVP SU s aplikační sférou v rámci rezortu MŠMT. (2023)
Logopedie. Distanční studijní text. (2023)
Selected Aspects of Elementary Schools' Approaches to the Primary Prevention of Pupils' Risky Behavior (2023)
SUBJECTIVE ASSESSMENT OF COGNITIVE ABILITIES IN THE CONTEXT OF QUALITY OF LIFE IN INDIVIDUALS WITH CURED ONCOLOGICAL DISEASE FROM THE POINT OF VIEW OF SPECIAL PEDAGOGY (2023)
Selected Aspects of Elementary Schools' Approaches to the Primary Prevention of Pupils' Risky Behavior (2023)
SUBJECTIVE ASSESSMENT OF COGNITIVE ABILITIES IN THE CONTEXT OF QUALITY OF LIFE IN INDIVIDUALS WITH CURED ONCOLOGICAL DISEASE FROM THE POINT OF VIEW OF SPECIAL PEDAGOGY (2023)
Praktika ve speciálně pedagogické diagnostice. Distanční studijní text, (2022)
The Influence of J.A. Comenius’ Ideology on the Development of Slovak Pedagogy (2023)
Obraz rodziny w międzykulturowych badaniach porównawczych studentów polskich i czeskich wykonanych Testem Rysunku Rodziny. (2023)
Analysis of a case study of a pupil from a socially disadvantaged environment (2023)
CURRENT QUESTIONS OF SPECIAL EDUCATION : PARENTAL RESILIENCE AND SUPPORT IN RAISING CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS (2023)
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 8 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (2023)
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 9 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (2023)
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 10 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (2023)
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 11 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) (2024)
Kulatý stůl VI_Koordinace spolupráce Ústavu speciální pedagogiky FVP SU se školami a školskými zařízeními (2023)
Kulatý stůl VII_Rozvoj kompetencí studentů v oblasti diagnostiky speciálních vzdělávacích potřeb žáků (2024)
Biščo Kastelová, A.: Diagnostika v špeciálnopedagogickom poradenstve (2024)
COMMUNICATION WITH PEERS AMONG POLISH AND CZECH YOUTH IN RESEARCH ON SOCIAL RELATIONS (2023)
Metodická doporučení pro činnost platformy k posílení inkluze a postavení Romů ve společnosti (2024)
THE FACTORS OF PEDAGOGICAL INTERVENTION IN PUPILS WITH RISK MANIFESTATIONS OF SCHOOL FAILURE (2019)
Odebrat vše z výběru
Operace s vybranými výsledky
Export a tisk
Seznam vybraných záznamů
Další aplikace
Publikace
Informační systém