Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
IS SU
EN
>
Publikace
>
Vyhledávání publikací
Vyhledávání publikací
Pokročilé vyhledávání
Vybrané publikace/výsledky
Couchsurfing jako nástroj poznání regionu (2017)
Gastronomické a ubytovací služby pro klienty se specifickými potřebami v Moravskoslezském kraji (2017)
Výzkum názorů vystavovatelů na problematiku výstavnictví v cestovním ruchu (2016)
EXPERTNÍ SYSTÉM PRO VÝBĚR UBYTOVÁNÍ PRO SPECIFICKOU SKUPINU KLIENTŮ S VYUŽITÍM FUZZY LOGIKY (2018)
Průzkum aktuální nabídky trendů cestovního ruchu u vybraných cestovních kanceláří / agentur v Moravskoslezském kraji (2019)
Moravskoslezský kraj a vybrané trendy cestovního ruchu (2019)
Measuring the destination performance of the Moravian-Silesian region through the strength of tourism aktivity (2019)
GLOBALIZATION TRENDS IN THE TOURIST SUPPLY IN THE SILESIAN MORAVIAN REGION (2019)
Shared accommodation as a globalization trend in tourism (2020)
Communication of Hotels in Velké Karlovice Area (2019)
Small Business es in Cultural Tourism in a Central European Country (2019)
Krizová komunikace: Distanční studijní text (2019)
Animační programy v cestovním ruchu: Distanční studijní text (2019)
Globalization and perception of tourism trends by supply and demand (2020)
Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem (2013)
Historický vhled do podpory malého a středního podnikání (2014)
Vybrané teoretické a empirické pohledy na inovace (2014)
Impact of Occupancy in Collective Accommodation Establishments in the Czech Republic on the Selected Macroeconomic Variables in the years 2001-2015 (2017)
THE PREREQUISITES FOR INDUSTRIAL TOURISM IN THE MORAVIAN-SILESIAN REGION (2017)
KULINÁŘSKÝ CESTOVNÍ RUCH JAKO PODPORA ROZVOJE CESTOVNÍHO RUCHU V MORAVSKOSLEZSKÉM KRAJI (2017)
Evaluation of selected statistical indicators in balneological care in the Czech republic in 2002 - 2014 (2017)
TRANSPORT INFRASTRUCTURE AND BUSINESS ACTIVITIES - GLOBALISATION CONSEQUENCES OF OPENING OF THE MORAVIAN-SILESIAN REGION (2015)
Intercultural communication: Distance learning study materials (2019)
VYBRRANÉ GLOBÁLNÍ PROBLÉMY A MEZINÁRODNÍ TURISMUS (2020)
GLOBÁLNÍ PROBLÉMY TURISMU (2020)
Results of Questionnaire Survey among Selected Tourism Enterprises and their Reflection on Trends in Tourism in the Moravian-Silesian Region (2020)
Measuring the Tourist Activity of the Moravian-Silesian Region (2020)
Gastroturismus jako součást venkovského cestovního ruchu (2020)
Mezinárodní marketing: pro prezenční formu studia (2014)
Post-Implementation Reflection Related to the European ECMT+ Project (2020)
Perspectives of the Entrepreneurial Education in the European and National Contexts:Case of International Project ECMT+ (2020)
Students´ Attitudes to Cultural and Religious Diversity and Changing Conditions on Labour Market and in Education System (2020)
Perception of crisis communication, ways of reactions and emotions in crisis situations (2020)
Global Aspects of the Gastronomic Trends and Innovations (2021)
Trendy a inovace služeb hotelnictví a gastronomie Moravskoslezského kraje (2020)
Impact of the COVID-19 Crisis on the Regulation to Tourism in the Czech Republic. (2021)
DATA-DRIVEN DECISION MAKING IN FIGURE SKATING (2021)
CESTOVNÍ RUCH V ČESKÉ REPUBLICE V LETECH 2012–2018 (2021)
Dopady pandemie na vývoj turismu (2021)
GIS Spatial Analysis of Public MTB Races - Case Study (2021)
Influence of selected factors on the repeat purchase of the a package tour - Case study from tourism of the Moravian-Silesian Region (2021)
The Use of Online Education by the Czech Population in the European Context (2021)
Living and Working ina Multicultural Society (2021)
Czech and Slovak Students´Attitudes to Cultural and Religious Diversity (2021)
Use of stereotypes as a communication tool to support the brand – case study of the Polish and the Czech brand of beer (2021)
Advantages and Disadvantages of Online Teaching and Learning Business English Based on a Survey Conducted among SBA Students (2021)
Past středního příjmu z ekonomického pohledu (2021)
The middle income trap from the economic point of view (2021)
Pułapka średniego dochodu z ekonomicznego punktu widzenia (2021)
Gastronomické trendy v súčasnosti v Moravsko-sliezskom kraji (2018)
Relevantnosť strategického riadenia v malých a stredných podnikoch v odvetví „Food & Beverages Services“ – návrh plánu výskumu (2019)
Viackriteriálne rozhodovanie v podniku s využitím doplnku DAME – „Decision Analysis Module for Excel“ – praktická aplikácia (2019)
Strategic Aspect In Evaluation Of Catering Establishments Level (2018)
Strategické plánovanie ako možný zdroj konkurenčnej výhody (2016)
Using Google Trends in International Tourism: A Case Study of the Czech and Slovak Republics (2021)
Marketing v cestovním ruchu (2014)
Vliv pandemie COVID 19 na trendy v kulinářském cestovním ruchu. (2021)
Influence of chronological age on reactive strength in 8 - 13-year-old female figure skaters (2022)
TRENDS IN THE CATERING AND ACCOMMODATION BUSINESS IN THE MORAVIAN SILESIAN REGION (2022)
The Impact of Different Factors on Repeat Visits to Selected International Tourism Enterprises: Case Study From Czechia (2022)
Vývoj gastronomických trendů z perspektivy provozovatelů restauračních podniků na příkladě Moravskoslezského kraje (2021)
The Impact of COVID-19 Pandemic on the Tourism Market in the Czech Republic (2022)
New possibilies of Communication of E-shops and their importance (2022)
SELECTED TRENDS IN GASTRONOMY AS A CHALLENGE FOR ENTREPRENEURSHIP IN THE HOTEL INDUSTRY (2022)
The Impact of Digitization on the Transformation of Processes and Services in Tourism (2022)
ATTITUDES OF CUSTOMERS TO SELECTED GASTRONOMIC TRENDS (2022)
Business plan development in an international project aimed at creating a fictitious hotel (2022)
COMMUNICATION IN TOURISM (2022)
The Formation Of Trends In The Visitation Of Gastronomic Establishments After The Global Pandemic Crisis (2022)
Mezinárodní gastronomie (2023)
Creation of Cultural Values in Communication as a Challenge for Czech Beer Brands (2023)
Cultural history as Part of Stereotypes of Selected Beer Brands in the Czech Republic, Germany and Poland (2023)
The importance of social behavior in the tourism - a case study from Karvina, Moravian-Silesian Region, Czechia (2023)
Vnímání dopadů pandemie COVID-19 na oblast cestovního ruchu obyvateli na česko-polském pohraničí (2023)
Survey of Consumer Behaviour in Selected International Catering Establishments in Czechia (2023)
Selected trends of tourism between 2017 – 2021: the case study of Moravian – Silesian region (2023)
Gastronomy trends as a strategic factor in customer satisfaction management. (2023)
HISTORY OF THE INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE “CURRENT TRENDS IN SPA, HOTEL AND TOURISM" (2023)
USE AND MEANING OF THE WEB PORTAL ´KURZURLAUB.AT´ FOR PROMOTING ACCOMMODATION SERVICES (2024)
Cizojazyčná příprava AJ 4: Distanční studijní text (2024)
Sustainability and Environmental Issues in Accommodation Facilities in the MoravianSilesian. (2023)
Udržitelný cestovní ruch a environmentální aspekty podnikání v ubytovacích službách (2023)
Cizojazyčná příprava AJ 3: Distanční studijní text (2024)
Společenský a diplomatický protokol: Distanční studijní text (2024)
Cizojazyčná příprava AJ1: Distanční studijní text (2024)
Cizojazyčná příprava AJ2: Distanční studijní text (2024)
Intercultural Communication: Distance learning study materials (2024)
Marketing cestovního ruchu 2. rozšířené vydání: Distanční studijní text (2024)
The Quality of Services from the Hotel Gong Staff's Perspective: A Case Study from Moravian Silesian region, Czech republic (2024)
Environmentální strategie ubytovacích zařízení v České republice (2024)
Exploring travel agencies customers’ loyalty motives throught machine learning analysis (2024)
Business Culture in Tourism: Distance learning study materials (2024)
Odebrat vše z výběru
Operace s vybranými výsledky
Export a tisk
Seznam vybraných záznamů
Další aplikace
Publikace
Informační systém