Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):

regionalne oznacenie, spotrebitelske spravanie, znacky

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

1.
Dvořák, Aleš
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Postoje spotřebitelů ke značkám piv na českém trhu

2.
Frejová, Veronika
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Vliv reklamy na dětskou populaci

3.
Gregorová, Eva
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Faktory ovplyvňujúce chovanie zákazníkov cestovnej kancelárie Pegas Tour, s. r. o.

4.
Machalica, Jan
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Analýza postojů zákazníků k privátním značkám | Práce na příbuzné téma

5.
Nedbálková, Vendula
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Vliv reklamy na děti předškolního věku