Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):

marketing strategy

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

151.
Maňáková, Tereza
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie hotelu Abácie

152.
Mansbartová, Lucie
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2009, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová strategie firmy DEKTRADE, a. s.

153.
Mansbartová, Lucie
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie firmy DEKTRADE, a. s.

154.
Marková, Bohdana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie firmy Salmonia s.r.o.

155.
Marková, Veronika
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Návrh marketingové strategie společnosti CARUN PHARMACY s.r.o.

156.
Martincová, Kateřina
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Návrh marketingové strategie firmy MP Krásno, a.s.

157.
Mařáková, Nikola
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Obhajoba diplomové práce: Návrh realizace marketingové strategie firmy Black Kale - Business Gate

158.
Maslík, Peter
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová stratégia firmy Les-Invest, s. r. o.

159.
Menkalová, Adriana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová strategie vybrané cestovní agentury

160.
Menšíková, Markéta
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingové strategie podniku

161.
Merta, Jakub
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Návrh marketingové strategie společnosti Salon Zdena ve Frýdku-Místku

162.
Mertová, Věra
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie pro sportovní halu v Budišově nad Bud.

163.
Miháliková, Nikola
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Zavedenie nového výrobku na trh

164.
Mikuláš, Peter
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Stratégia rozvoja Pozemkového spoločenstva Ploštín

165.
Milatová, Klára
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie vybraného podniku
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie vybraného podniku | Práce na příbuzné téma

166.
Milošová, Martina
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Návrh marketingové strategie Lázní Luhačovice, a.s. pro klienty z Ruské federace

167.
Mináriková, Nikola
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Optimalizace marketingové strategie Hotelu Darkov

168.
Mitašová, Šárka
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Návrh marketingovej stratégie výrobného podniku

169.
Mohorková, Šárka
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Návrh marketingové strategie průmyslového podniku

170.
Molnárová, Adriana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Realizácia podnikateľských aktivít na zahraničných trhoch výrobného družstva Okrasa

171.
Morcinek, Kateřina
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie jazykové školy PARAKALO - centrum jazyků

172.
Motyková, Barbora
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie vybrané firmy

173.
Műllerová, Nikola
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová strategie firmy MVM - ECO, s. r. o.

174.
Návratová, Miroslava
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová strategie společnosti LV Elektroinstalace

175.
Nesvadba, Jaroslav
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2009, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie společnosti Hydraulikservis s. r. o.

176.
Niedoba, Miroslav
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2009, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová strategie firmy Gamisport

177.
Niedoba, Miroslav
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie firmy TORAS Marketing, s. r. o.

178.
Nitrianska, Romana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Marketingová stratégia v oblasti cestovného ruchu

179.
Nováčková, Kateřina
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Podnikání)
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie společnosti Noblessline

180.
Novák, Michal
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba bakalářské práce: Podnikatelský plán - zahájení podnikání v oboru truhlářství

181.
Novák, Michal
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Navržení marketingové strategie pro konstrukční kancelář

182.
Novotná, Lucie
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2009, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie firmy Barum Continental spol. s r.o.

183.
Oravová, Julie
Fakulta: Fakulta veřejných politik v Opavě
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Mgr.
Program/obor Sociální politika a sociální práce / Veřejná správa a sociální politika
Obhajoba diplomové práce: Manažerské strategie v neziskových organizacích

184.
Oršulíková, Michaela
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie firmy SAPPEX Aluminium s.r.o.

185.
Ozogánová, Dana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Návrh marketingové strategie pro podnik cestovního ruchu

186.
Panák, Lukáš
Fakulta: Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Lázeňství a turismus
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová strategie zavedení webkamerového systému v CA Easy Travel

187.
Pašerba, Maroš
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová stratégia podniku AQUA KUBÍN, s. r. o.

188.
Paterová, Jana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie společnosti Kofola a.s.

189.
Pauláthová, Jana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie vybraného sportovního zařízení

190.
Pawera, Jakub
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Podpora návštěvnosti hotelu Vitality

191.
Pawera, Jakub
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Podnikání)
Obhajoba diplomové práce: Nové podnikatelské možnosti incomingového cestovního ruchu České republiky
Obhajoba diplomové práce: Nové podnikatelské příležitosti ve městě Český Těšín

192.
Pěluchová, Dagmar
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Postavení firmy Stavebniny Holub s.r.o. v konkurenčním prostředí

193.
Pernica, Jiří
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie komerční organizace

194.
Peterová, Kateřina
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2009, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový plán firmy

195.
Petrovský, Vojtěch
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová strategie oddílu házené SKP Frýdek - Místek

196.
Piskallová, Jana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Návrh změny marketingové strategie CK Vítkovice Tours

197.
Píza, Jan
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie firmy HOTJET CZ, s.r.o.

198.
Podjukl, Lukáš
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie firmy

199.
Podstrelencová, Lucia
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Podnikateľský plán založenia kaviarne

200.
Pölzerová, Kristýna
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingové strategie v Baťových závodech a jejich využití v současnosti