Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):

effectiveness, sales promotion, brand awareness, customer loyalty, amul, promotion, survey, techniques

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

351.
Sikora, Václav
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Optimalizace komunikačního mixu společnosti Partners Financial Services, a.s.

352.
Skácal, Pavel
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketingová komunikace na OPF SU z hlediska její efektivity

353.
Sklenářová, Barbora
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Inovace marketingového mixu firmy Herbacos Recordati, s.r.o. v Pardubicích

354.
Skřipcová, Veronika
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix společnosti Škoda Auto, a.s.

355.
Slaná, Jana
Fakulta: Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Filologie / Angličtina pro školskou praxi
Obhajoba bakalářské práce: Callan method as one of the methods which guarantee learning English in a quarter of the time.

356.
Smékalová, Jitka
Fakulta: Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Filologie / Angličtina pro školskou praxi
Obhajoba bakalářské práce: Comparison of two English textbooks based on different teaching methods and their use in practice

357.
Smékalová, Klára
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Podnikání)
Obhajoba diplomové práce: Efektivnost marketingové komunikace vybrané firmy

358.
Smičková, Monika
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketingový mix firmy Rudolfovo pekařství, s. r. o.

359.
Soukupová, Nicola
Fakulta: Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: BcA.
Program/obor Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Tvůrčí fotografie
Obhajoba bakalářské práce: P: A štěstí pelichá | Práce na příbuzné téma
Obhajoba bakalářské práce: T: Fotografie v české hudební propagaci od 90. let 20. století po současnost | Práce na příbuzné téma

360.
Stachovec, Martin
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Komunikační prostředky a kanály na SU OPF z hlediska jejich efektivity

361.
Staňková, Libuše
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Psychologie a podpora prodeje v komerčním lázeňském provozu

362.
Steblová, Lucie
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Zhodnocení marketingové komunikace internetového obchodu VoňavéTkaničky.cz

363.
Stellová, Daniela
Fakulta: Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Lázeňství a turismus
Obhajoba bakalářské práce: Věrnostní program v Lázních Teplice nad Bečvou

364.
Stiborková, Markéta
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace cestovní kanceláře ALPINA s.r.o.

365.
Strakošová, Barbora
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketing obce Hukvaldy

366.
Straková, Daniela
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketingová komunikace společnosti

367.
Stránský, Marek
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová analýza firmy

368.
Stroková, Kateřina
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba bakalářské práce: Zaměstnanecké benefity

369.
Stroková, Kateřina
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Hodnocení efektivnosti zavedené inovace v podniku

370.
Střelecká, Lucie
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu společnosti Invia.

371.
Stříbný, Jakub
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Výzkum spokojenosti návštěvníků Víceúčelové haly v Opavě

372.
Studená, Pavla
Fakulta: Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Lázeňství a turismus
Obhajoba bakalářské práce: Možnosti rozvoje náboženského cestovního ruchu v České republice

373.
Studnická, Irena
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Motivační plán zaměstnanců firmy G4S

374.
Suchánek, Lukáš
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Marketingové aktivity cestovní kanceláře Nikolas tours a.s.

375.
Suchanková, Jitka
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa
Obhajoba bakalářské práce: Ochrana životního prostředí a vliv negativních externalit

376.
Surovcová, Tereza
Fakulta: Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Lázeňství a turismus
Obhajoba bakalářské práce: Zážitkové akce - cesta ke zvýšení atraktivity vybrané oblasti | Práce na příbuzné téma

377.
Suszková, Monika
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu značky Vinea při vstupu na český trh

378.
Suszková, Monika
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Zhodnocení uvedení značky Vinea na český trh

379.
Svítková, Michaela
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace firmy JAS ČR, a. s.

380.
Svobodová, Petra
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Význam marketingu pro podnik

381.
Swienczyková, Jana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Marketingové kampaně pomocí sociálních sítí | Práce na příbuzné téma

382.
Sýkorová, Petra
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Obhajoba bakalářské práce: Návrh webového rozhraní pro prezentaci multimediálních informací Státního okresního archivu Karviná

383.
Szkanderová, Petra
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Hodnocení marketingového mixu společnosti

384.
Szlauerová, Petra
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Marketing školy

385.
Szlaurová, Michaela
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Analýza prvků marketingového mixu společnosti OLZA, s. r. o.

386.
Szymszová, Kateřina
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Výzkum používání nástrojů marketingového mixu

387.
Šabo, Martin
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Analýza komunikačního mixu firmy Partners

388.
Šaloun, Marek
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Přínosy inovace technologie provozu Zimního stadionu Karviná

389.
Šancerová, Romana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Podnikatelský záměr

390.
Šašinková, Tereza
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Marketingový mix vybrané společnosti

391.
Šebestová, Hana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Spokojenost zákazníků společnosti Lidl

392.
Šeflová, Monika
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Reklama a propagace bankovních služeb České spořitelny, a.s.

393.
Šejnohová, Jitka
Fakulta: Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Mgr.
Program/obor Informační studia a knihovnictví / Knihovnictví se zaměřením na veřejné knihovny komunitního typu
Obhajoba diplomové práce: Média a knihovny

394.
Ševčíková, Hana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management (kombinace/zaměření: Ekonomika cestovního ruchu)
Obhajoba bakalářské práce: Marketing vybrané cestovní kanceláře

395.
Širučková, Petra
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketingový mix v podniku

396.
Škorvánková, Veronika
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix firmy penziónu Fuňák

397.
Šmídová, Aneta
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingové komunikace ve společnosti KOVO ŠMÍD s.r.o.

398.
Šnajdrová, Linda
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingové komunikace při zavádění nových produktů na trh

399.
Šnajdrová, Tereza
Fakulta: Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Humanitní studia / Angličtina (dvouoborové), Knihovnictví (dvouoborové)
Obhajoba bakalářské práce: Robert Fulghum and his popularity in the Czech Republic and in Germany

400.
Špinler, Michal
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba bakalářské práce: Analýza komunikačního mixu vybrané společnosti