Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):

maloobchod, marketingovy mix, procesy, misto, typy maloobchodu, obchodni provoz, metody marketingoveho vyzkumu, marketingovy informacni system, praxe, dispozicni reseni, pripravna faze, dotaznikove setreni, spokojenost zakazniku, maloobchodni sit, produkt, obchodni procesy, distribuce, marketingova komunikace, 7p, materialni prostredi, lide, realizacni faze, vyzkumne vysledky, prezentace, cena, exterier, interier, tesco

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

51.
Sedlářová, Romana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Optimalizace využívání nástrojů marketingového mixu Lázní Teplice nad Bečvou a.s.

52.
Schenková, Irena
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Specifika marketingového mixu maloobchodu

53.
Štuková, Zuzana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Využití marketingového mixu v maloobchodní jednotce

54.
Bonczková, Adéla
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix základní školy

55.
Dukátníková, Monika
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Srovnání marketingového mixu vybraných maloobchodních jednotek ve Vsetíně

56.
Hajná, Simona
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix společnosti Dětský svět POHODA

57.
Hoidekrová, Markéta
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketing hlavního města Prahy

58.
Judová, Andrea
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu firmy Walmark, a.s.

59.
Kadlčíková, Petra
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix hotelu Jana****

60.
Kavka, Lukáš
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace společnosti Kaufland | Práce na příbuzné téma

61.
Kolář, Martin
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix firmy PHARMIX, s.r.o. KROMĚŘÍŽ

62.
Kubačáková, Gabriela
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Výzkum motivace zákazníků pro cestovní kancelář

63.
Kufová, Petra
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: SWOT analýza společnosti Karireal, a.s.

64.
Kyjonková, Iva
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Návrh CRM ve vybrané firmě

65.
Labajová, Sabina
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Marketingový mix ve službách | Práce na příbuzné téma

66.
Mikesková, Ester
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix firmy Instal Remona spol. s. r. o.

67.
Pěček, Antonín
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix firmy Kamenictví Pěček-Seibert

68.
Piterková, Klára
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix konkrétního podniku

69.
Procházková, Tereza
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Analýza pozice produktu firmy na trhu

70.
Randýsek, Jan
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Komunikační mix města Kopřivnice

71.
Řeháková, Michaela
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace vybraného podniku

72.
Szlauerová, Petra
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Marketing školy

73.
Zemánková, Radka
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení tržní pozice Střední uměleckoprůmyslové školy s. r. o.

74.
Andrýsková, Ingrid
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketingový mix ve společnosti Colorlak, a.s.

75.
Čokavcová, Barbora
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Optimalizace marketingového mixu ve firmě G. N. P. spol. s. r. o.

76.
Daněk, Jakub
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix vybraného podniku

77.
Davidová, Sandra
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2009, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu vybraných podniků na Stodolní ulici

78.
Grendzioková, Nicole
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2023, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Marketing / Marketing
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix vybrané společnosti | Práce na příbuzné téma

79.
Hájek, Marek
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix vybrané společnosti

80.
Hojstričová, Darina
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2023, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix vybrané společnosti | Práce na příbuzné téma

81.
Chmielová, Petra roz. Chmielová
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix knihkupectví U Náměstí

82.
Jančar, Jaroslav
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Marketingová komunikace sportovního klubu | Práce na příbuzné téma

83.
Janečková, Martina
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Marketingová komunikace společnosti RegioJet a. s.

84.
Kamenčák, Michal
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová strategie CHVD Důbrava

85.
Klečková, Radka
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Analýza marketingového mixu společnosti na trhu služeb.

86.
Konetzná, Monika
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba bakalářské práce: Analýza postavení malé firmy v současném konkurenčním prostředí

87.
Kordasová, Petra
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Optimalizace marketingového mixu firmy SULKO s. r. o.

88.
Kotásek, Petr
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu společnosti Miss Cosmetic, s.r.o.

89.
Krečmerová, Veronika
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketingový mix podniku Mlékárna Valašské Meziříčí s. r. o.

90.
Kubaláková, Petronela
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix Infinity reklama s.r.o. | Práce na příbuzné téma

91.
Lupková, Veronika
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix sortimentu kovových regálů společnosti KOVONA SYSTEM, a.s.

92.
Medková, Aneta
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Optimalizace marketingového mixu produktové řady lékárny Dr. Max

93.
Moroňová, Kateřina
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix společnosti Ryor a. s.

94.
Mrkvová, Lenka
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Působení marketingové komunikace společnosti Air Bank na zákazníky

95.
Nabors, Zdeňka
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Optimalizace marketingového mixu konkrétní firmy Bell Canto Europe, s.r.o.

96.
Pěček, Antonín
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix firmy Kamenictví Pěček-Seibert

97.
Pechalová, Eliška
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2024, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace vybrané firmy | Práce na příbuzné téma
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace vybrané firmy | Práce na příbuzné téma

98.
Pirunčíková, Jana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2009, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix hotelu Belaria*** vzhledem k segmentaci trhu

99.
Posoldová, Tereza
Fakulta: Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Lázeňství a turismus
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix a jeho uplatnění v cestovní kanceláři Moravia

100.
Průchová, Adéla
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix cestovní kanceláře ČSAD, a.s. Karviná