Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):

spotrebitel, online marketing, influencer marketing

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

101.
Puto, Michal
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2024, studium probíhá
Program/obor Manažerská informatika / Manažerská informatika
Obhajoba diplomové práce: Online nástroje podporující procesy marketéra | Práce na příbuzné téma Zobrazit popisek

102.
Raj, Visakh
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Business Economics and Management (kombinace/zaměření: Marketing and Trade)
Obhajoba diplomové práce: Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd. | Práce na příbuzné téma

103.
Recmanová, Klára
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba bakalářské práce: Využití influencer marketingu v ČR | Práce na příbuzné téma

104.
Rychlik, Jakub
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace půjčovny osobních dodávek

105.
Rychlíková, Nikol
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Optimalizace online marketingové komunikace firmy DevX

106.
Sadová, Helena
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Využití vybraných marketingových trendů v praxi

107.
Slabá, Lenka
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Jednání v nekalé soutěži a ochrana spotřebitele

108.
Sládek, Aleš
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba bakalářské práce: Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti

109.
Smužová, Zuzana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Vnímání značky tianDe spotřebiteli

110.
Sosna, Damián
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace společnosti Woxo s.r.o. | Práce na příbuzné téma

111.
Spěvák, Petr
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba bakalářské práce: Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness | Práce na příbuzné téma

112.
Srnečková, Petra
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2009, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Chování spotřebitelů na vybraném trhu služeb

113.
Stuchlíková, Miriama
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Ekonomika cestovního ruchu)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová strategie mikroregionu Rožnovsko | Práce na příbuzné téma

114.
Svatoš, Radim
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Vliv sociálních faktorů na nákupní chování spotřebitele

115.
Sypula, Klaudia
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Analýza faktorů ovlivňujících chování spotřebitele při nákupu potravin

116.
Ščambová, Daša
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Chovanie spotrebiteľov v obchodnom reťazci Kaufland a Tesco

117.
Šimeček, Matěj
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2024, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Obchod a marketing
Obhajoba diplomové práce: Optimalizace online kampaní ve vybrané firmě | Práce na příbuzné téma

118.
Štrbáková, Sandra
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Ochrana spotrebiteľa v ČR v kontexte EU
Obhajoba diplomové práce: Ochrana záujmov spotrebiteľa v ČR v kontexte EU

119.
Šuvarová, Erika
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Prieskum spokojnosti zákazníkov Tesco Stores, a.s. v Považskej Bystrici

120.
Švábíková, Kateřina
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba bakalářské práce: Regionální značky a jejich vnímání spotřebiteli | Práce na příbuzné téma

121.
Švedová, Sára
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba bakalářské práce: Chování spotřebitele ve vybrané maloobchodní jednotce

122.
Telička, Adam
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba bakalářské práce: Vliv optimalizace pro vyhledávače na tržby internetového obchodu Dobeš.eu

123.
Tichý, Michael
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2024, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Digitální business / Digitální business
Obhajoba bakalářské práce: Vliv sociálních sítí na návštěvnost webových stránek | Práce na příbuzné téma

124.
Tkáč, Milan
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů | Práce na příbuzné téma

125.
Tomanová, Veronika
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace e-shopu | Práce na příbuzné téma

126.
Tomek, Martin
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Aplikace nástrojů e-marketingu na konkrétní www

127.
Topolčanová, Petra
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Komparace nákupního chování zákazníků internetových obchodů v České republice a v USA

128.
Uherková, Petra
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa
Obhajoba bakalářské práce: Právní úprava ochrany spotřebitele v České republice

129.
Uherková, Petra
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa
Obhajoba diplomové práce: Nekalá soutěž a právo duševního vlastnictví

130.
Uhrová, Marie
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace konference Barcamp | Práce na příbuzné téma

131.
Václavíková, Dominika
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Vnímání zeleného marketingu generacemi X, Y a Z | Práce na příbuzné téma

132.
Válková, Eliška
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Vliv prvků komunikačního mixu Komerční banky na rozhodnutí spotřebitelů

133.
Vavříková, Lucie
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2024, studium probíhá
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba bakalářské práce: Segmentace trhu s využitím vhodných data miningových metod | Práce na příbuzné téma
Obhajoba bakalářské práce: Online marketingová komunikace vybrané firmy

134.
Veiserová, Michaela
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2023, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace vybrané společnosti | Práce na příbuzné téma

135.
Vincíková, Veronika
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Chování spotřebitelů v obchodním řetězci Kaufland Česká republika v. o. s.
Obhajoba bakalářské práce: Chování spotřebitelů v obchodním řetězci Kaufland Česká republika v. o. s. v Severomoravském kraji

136.
Vlčková, Hana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba bakalářské práce: Využití on-line marketingu v tanečním studiu Fatima | Práce na příbuzné téma

137.
Vyčesaný, Michal
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Optimalizace online marketingu ve společnosti DHL Express, s.r.o. | Práce na příbuzné téma

138.
Walachová, Michaela
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba bakalářské práce: Nákupní chování a rozhodování spotřebitele při nákupu potravin

139.
Zahrádková, Věra
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Vybrané aspekty uvedení nového výrobku na trh