Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):

zakaznik, spokojenost, hodnoceni spokojenosti

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

401.
Zlámal, Jaroslav
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Podnikatelský plán na otevření obchodu Kassandra store s.r.o. s řeckými specialitami

402.
Zlámalová, Marie
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Struktura zákazníků a jejich spokojenost se službami v hotelu Vyhlídka **** Luhačovice

403.
Zmeškalová, Denisa
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Průzkum návštěvnosti sportcentra Paráda

404.
Zubajová, Hana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový Mix firmy AL - VO ATELIÉR s.r.o.

405.
Žiaranová, Lenka
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2009, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Analýza konkurenčnej pozície JŠ TOP School v Moravskoslezskom kraji

406.
Žilková, Dominika
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků

407.
Žváček, Karel
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Management hotelnictví)
Obhajoba bakalářské práce: Spokojenost klientů s nabídkou restaurace