Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):

osobni prodej, podpora prodeje, reklama, produkt, marketingova komunikace, distrubuce, konkurence, cena

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

351.
Sklenářová, Barbora
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Inovace marketingového mixu firmy Herbacos Recordati, s.r.o. v Pardubicích

352.
Skorokhod, Veronika
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2023, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Marketingová komunikace vybrané organizace | Práce na příbuzné téma

353.
Skotnicová, Andrea
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu firmy Beskyd Fryčovice, a.s.

354.
Smičková, Monika
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketingový mix firmy Rudolfovo pekařství, s. r. o.

355.
Sosna, Damián
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Podnikání)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace společnosti Woxo s.r.o. | Práce na příbuzné téma

356.
Srovnalíková, Eva
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management

357.
Staňková, Libuše
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Psychologie a podpora prodeje v komerčním lázeňském provozu

358.
Strakošová, Lucie
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Analýza konkurenčního prostředí na trhu

359.
Stránský, Marek
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová analýza firmy

360.
Suchánek, Lukáš
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Marketingové aktivity cestovní kanceláře Nikolas tours a.s.

361.
Suszková, Monika
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu značky Vinea při vstupu na český trh

362.
Svobodová, Klára
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix společnosti Kluge & Co | Práce na příbuzné téma

363.
Svobodová, Petra
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Význam marketingu pro podnik

364.
Sýkorová, Kristýna
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Sklomax CZ, spol. s r. o.

365.
Szkanderová, Petra
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Hodnocení marketingového mixu společnosti

366.
Szlaurová, Michaela
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Analýza prvků marketingového mixu společnosti OLZA, s. r. o.

367.
Sztulová, Michaela
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Využití marketingového mixu ve firmě

368.
Szymeczková, Simona
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách, Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Analýza reklamní kampaně

369.
Šestáková, Natália
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2023, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix Still Create s.r.o. | Práce na příbuzné téma

370.
Škorvánková, Veronika
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix firmy penziónu Fuňák

371.
Šnyrychová, Petra
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Optimalizace marketingového mixu firmy TANY, spol. s. r. o.

372.
Šotkovská, Zdeňka
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba bakalářské práce: Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti | Práce na příbuzné téma

373.
Špániková, Ivana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Optimalizácia marketingového mixu veľkého podniku | Práce na příbuzné téma

374.
Šromová, Kateřina
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Propagační aktivity hotelu Iberia*** v Opavě

375.
Štefková, Veronika
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Marketingový mix hokejového klubu HC Vítkovice Ridera | Práce na příbuzné téma

376.
Štuková, Zuzana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Využití marketingového mixu v maloobchodní jednotce

377.
Taraba, Petr
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Analýza vybraného restauračního zařízení v Opavě

378.
Tarkota, Mario
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Konkurence v osobní železniční dopravě

379.
Tlach, Jiří
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2009, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Uplatnění nástrojů marketingového mixu v průmyslové firmě

380.
Tomčík, Michal
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu banky ČSOB, a.s.

381.
Tomečková, Karolína
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketing města Valašské Klobouky

382.
Vaclavek, Lukáš
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Analýza marketingového mixu firmy

383.
Vančurová, Eva
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2009, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingového mixu Démos trade, a.s.

384.
Vargová, Lucie
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2009, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix výrobkové řady

385.
Vařáková, Zuzana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Zavedení nové produktové řady na trh

386.
Vasilovská, Hana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Možnosti uplatnění marketingové koncepce v malém podniku.

387.
Vašková, Zuzana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba bakalářské práce: Úloha influencerů v marketingové komunikaci značek | Práce na příbuzné téma

388.
Vincenecová, Darina
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Zvyšování konkurenceschopnosti podniku

389.
Vlkolenszki, Josef
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix společnosti JOSPO, a. s.

390.
Vroblová, Lucie
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Analýza konkurenční pozice produktu

391.
Vronka, Lukáš
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Využití merchandisingu jako prostředku podpory prodeje ve vybraných lékárnách

392.
Vršecká, Petra
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Internetový marketing v malé firmě

393.
Vymětalová, Martina
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Analýza využití marketingových nástrojů v hypermarketové lékárně

394.
Wágnerová, Marie
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Potenciál nástrojů marketingové komunikace v oblasti služeb cestovního ruchu v Jeseníkách

395.
Wiecková, Martina
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Tvorba cen ubytování a stravování v hotelu

396.
Zavadil, Lukáš
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Budování marketingové koncepce EuroAgentur hotelu Atrium****

397.
Zlotá, Renáta
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Posouzení konkurence na vybraném segmentu trhu

398.
Adamčíková, Veronika
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba bakalářské práce: Online marketingová komunikace restaurace | Práce na příbuzné téma

399.
Adamec, Karel
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Analýza spokojenosti zákazníků firmy RWE Transgas, a.s.

400.
Adamíková, Jana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Virální marketing