Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):

marketing strategy, cenova strategie, planovani, komunikacni strategie, distribucni strategie, strategicke planovani, marketing

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

51.
Havlásková, Marcela
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Návrh marketingové strategie společnosti KSB PUMPY + ARMATURY s.r.o.

52.
Havlena, Lukáš
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Návrh marketingové strategie firmy GECO, a.s.

53.
Hendrychová, Tereza
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Návrh marketingové strategie pro hotel Červený zámek

54.
Hladíková, Edita
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2009, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Návrh marketingové strategie firmy ALBA - METAL, spol. s r. o.

55.
Holičková, Lucie
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie firmy

56.
Horáková, Michaela
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie pro společnost DLF - TRIFOLIUM Hladké Životice, s.r.o.

57.
Hrdličková, Iveta
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Návrh marketingové strategie pro společnost Alca plast, s. r. o.

58.
Hrňová, Kateřina
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie podniku Djurgarden s.r.o.

59.
Charvátová, Lucie
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Mezinárodní marketing

60.
Janáčková, Kristýna
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie společnosti Česká spořitelna, a.s.

61.
Janíková, Helena
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Podnikateľský plán

62.
Jeráková, Petra
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie firmy Art Media Service, s.r.o.

63.
Jurkovič, Martin
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2009, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Návrh marketingové strategie společnosti Beton Brož, s.r.o.

64.
Karkošková, Kateřina
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie restaurace

65.
Kelemenová, Klára
Fakulta: Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Informační studia a knihovnictví / Knihovnictví
Obhajoba bakalářské práce: Marketingové trendy v knihovnictví

66.
Klementová, Ivana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Strategické plánování MAS Regionu Poodří, o. s.

67.
Klimešová, Milada
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Komunikační plán města Havířova

68.
Klímová, Nela
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie neziskové organizace

69.
Kneblová, Šárka
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie vybraného podniku | Práce na příbuzné téma

70.
Kopecká, Hana roz. Kopecká
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Podnikání)
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie kavárny Kafebobule | Práce na příbuzné téma

71.
Kovačičová, Miroslava
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketingová stratégia vybraného podniku

72.
Kramná, Silvie
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Marketingový plán pro vybraný podnik

73.
Krejčí, Michaela
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Marketingové řízení v konkrétním podniku

74.
Kulhavý, Lukáš
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Tvorba mezinárodní marketingové strategie firmy

75.
Kuniyil, Riyas
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2024, studium probíhá
Program/obor Ekonomika a management / Business Economics and Management (kombinace/zaměření: Marketing and Trade)
Obhajoba diplomové práce: Marketing Strategy for Large Enterprise | Práce na příbuzné téma
Obhajoba diplomové práce: Marketing Strategy for Large Enterprise

76.
Lazengová, Veronika
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Příprava rozvojového projektu organizace AIESEC

77.
Lešinská, Michaela
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie firmy

78.
Líbalová, Hana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Návrhy na zlepšení marketingové strategie hotelu Fit

79.
Lysková, Simona
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Návrh marketingové strategie VOP GROUP, s. r. o.

80.
Marková, Veronika
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Návrh marketingové strategie společnosti CARUN PHARMACY s.r.o.

81.
Menšíková, Markéta
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingové strategie podniku

82.
Merta, Jakub
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Návrh marketingové strategie společnosti Salon Zdena ve Frýdku-Místku

83.
Mertová, Věra
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie pro sportovní halu v Budišově nad Bud.

84.
Miháliková, Nikola
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Zavedenie nového výrobku na trh

85.
Mináriková, Nikola
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Optimalizace marketingové strategie Hotelu Darkov

86.
Mitašová, Šárka
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Návrh marketingovej stratégie výrobného podniku

87.
Mohorková, Šárka
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Návrh marketingové strategie průmyslového podniku

88.
Morcinek, Kateřina
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie jazykové školy PARAKALO - centrum jazyků

89.
Mutina, Vladimír
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová strategie Czech-American TV | Práce na příbuzné téma

90.
Návratová, Miroslava
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová strategie společnosti LV Elektroinstalace

91.
Nesvadba, Jaroslav
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2009, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie společnosti Hydraulikservis s. r. o.

92.
Niedoba, Miroslav
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2009, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová strategie firmy Gamisport

93.
Niedoba, Miroslav
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie firmy TORAS Marketing, s. r. o.

94.
Oršulíková, Michaela
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie firmy SAPPEX Aluminium s.r.o.

95.
Panák, Lukáš
Fakulta: Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Lázeňství a turismus
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová strategie zavedení webkamerového systému v CA Easy Travel

96.
Pašerba, Maroš
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová stratégia podniku AQUA KUBÍN, s. r. o.

97.
Pawera, Jakub
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Podpora návštěvnosti hotelu Vitality

98.
Piskallová, Jana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Návrh změny marketingové strategie CK Vítkovice Tours

99.
Podjukl, Lukáš
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie firmy

100.
Pölzerová, Kristýna
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingové strategie v Baťových závodech a jejich využití v současnosti