Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingova strategie, marketing strategyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
301.
Suchá, Lucie
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Inovace marketingové strategie hotelu Zámek Havířov
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Inovace marketingové strategie hotelu Zámek Havířov
302.
Šebečková, Martina
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Návrh marketingové strategie pro firmu JMchef s.r.o. | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Návrh marketingové strategie pro firmu JMchef s.r.o. | Práce na příbuzné téma
303.
Škrtelová, Zuzana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketingová stratégia hotela
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketingová stratégia hotela
304.
Šuchtárová, Ivana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová stratégia firmy cestovného ruchu
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová stratégia firmy cestovného ruchu
305.
Šuška, Martin
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2024, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová strategie uvedení nového produktu na trh | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2024, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová strategie uvedení nového produktu na trh | Práce na příbuzné téma
306.
Teichmann, Ondřej
Fakulta: Fakulta veřejných politik v Opavě
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Sociální politika a sociální práce / Veřejná správa a regionální politika
Obhajoba bakalářské práce: Analýza volební kampaně Karla Schwarzenberga pro prezidentské volby v roce 2013
Fakulta: Fakulta veřejných politik v Opavě
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Sociální politika a sociální práce / Veřejná správa a regionální politika
Obhajoba bakalářské práce: Analýza volební kampaně Karla Schwarzenberga pro prezidentské volby v roce 2013
307.
Tomková, Mária
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix penziónu Rotunda
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix penziónu Rotunda
308.
Tvarůžka, Marek
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketingový strategický plán malého podniku
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketingový strategický plán malého podniku
309.
Vachulová, Lucie
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie malého a středního podniku | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie malého a středního podniku | Práce na příbuzné téma
310.
Velenová, Daniela
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2008, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Návrh marketingové strategie firmy
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2008, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Návrh marketingové strategie firmy
311.
Vyvozilová, Kristýna
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Návrh marketingové strategie cestovní kanceláře
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Návrh marketingové strategie cestovní kanceláře
312.
Zapletalová, Tereza
Fakulta: Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Rok: 2024, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Mgr.
Program/obor Knihovnictví / Veřejné knihovny komunitního typu
Obhajoba diplomové práce: Marketing jako nástroj pro přežití knihoven ve 21. století | Práce na příbuzné téma
Fakulta: Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Rok: 2024, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Mgr.
Program/obor Knihovnictví / Veřejné knihovny komunitního typu
Obhajoba diplomové práce: Marketing jako nástroj pro přežití knihoven ve 21. století | Práce na příbuzné téma