Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):

reklama, company, produkt, distribuce, marketing, research, mix, prodejna, cena

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

301.
Majerová, Veronika
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Etika v reklamě

302.
Malačková, Kateřina
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace společnosti FUTRO

303.
Malíková, Denisa
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2023, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Design obalu produktu jako nástroj přitahování pozornosti zákazníka | Práce na příbuzné téma

304.
Malotová, Jana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Marketingová komunikace města Oder

305.
Marešová, Lucie
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Postavení malého obchodníka na trhu

306.
Marková, Katarina
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s prodejnou Rossmann Karviná

307.
Mařáková, Nikola
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Spokojenost zákazníků se službami firmy Danex - Plast, s.r.o.

308.
Maslík, Peter
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová stratégia firmy Les-Invest, s. r. o.

309.
Matoulek, Václav
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Canis Safety

310.
Matúšková, Lenka
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix spoločnosti IMPA Dolný Kubín, s. r. o.

311.
Matuštíková, Linda
Fakulta: Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Lázeňství a turismus
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků v restauraci Gastria

312.
Mazurová, Kateřina
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Diplomová práce

313.
Mendel, Martin
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2009, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Analýza marketingového mixu společnosti ČSOB, a.s.

314.
Menšíková, Markéta
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Rozbor nástrojů marketingové komunikace cestovní kanceláře Fischer

315.
Mezuliáník, Lukáš
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Analýza vnímání produktu Prostenal

316.
Miháliková, Nikola
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Zavedenie nového výrobku na trh

317.
Miková, Petra
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketingová komunikácia

318.
Mikulenková, Linda
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Vliv reklamy na děti

319.
Mikulová, Tereza
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Analýza návštěvnosti Bečova nad Teplou s ohledem na umístění světového unikátu

320.
Mikušová, Žaneta
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketingová komunikácia

321.
Minxová, Alena
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Účinné internetové propagování podnikatelské jednotky s místní působností

322.
Mirošová, Lucie
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Mezinárodní marketingová komunikace firmy CA-IMA

323.
Moroňová, Kateřina
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix společnosti Ryor a. s.

324.
Musálková, Monika
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Itálie jako atraktivní turistická destinace

325.
Musilová, Lucie
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2009, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Návrh marketingové strategie obchodní společnosti

326.
Naňáková, Zuzana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Hodnocení spokojenosti zákazníků s produkty firmy FARE, spol. s.r.o.

327.
Navrátil, Petr
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2023, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Cestovní ruch a turismus / Cestovní ruch a turismus
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme | Práce na příbuzné téma

328.
Neuwirthová, Jana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Motivace zaměstnanců ve společnosti Ahold Czech Republic, a.s.

329.
Niklaschová, Nikola
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba bakalářské práce: Podnikatelský plán: Projekční kancelář

330.
Nitsche, David
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Návrh podnikatelského plánu

331.
Novák, Rostislav
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Analýza konkurence na telekomunikačním trhu

332.
Nováková, Martina
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Vliv nástrojů marketingové komunikace na děti v předškolním věku

333.
Nováková, Petra
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Marketing města Přerov

334.
Novotná, Barbora
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Implementace prvků CRM pro potřeby obchodní společnosti PROMET CZECH s.r.o.

335.
Olchawská, Tereza
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Analýza spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami v Kavárně Residence

336.
Onderková, Jana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Výzkum cestovního ruchu v mikroregionu Ondřejnice

337.
Ondráček, Marek
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Rozvoj lidského potenciálu organizace

338.
Otáhalová, Markéta
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Využití internetu k propagaci hotelu Zámek-Zábřeh

339.
Ozimá, Alica
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Zavádzanie nového výrobku na trh

340.
Pala, David
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie pro světelné moduly vybraného podniku

341.
Paldusová, Soňa
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2023, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace restauračního zařízení | Práce na příbuzné téma

342.
Parmová, Lucie
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Skrytá reklama a podprahová sdělení | Práce na příbuzné téma

343.
Pasterny, Jan
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2023, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba bakalářské práce: Vliv ekologického aspektu na nákupní rozhodování spotřebitelů | Práce na příbuzné téma

344.
Paulinová, Kateřina
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový průzkum spokojenosti hostů v Tennis Club Hotelu s.r.o.

345.
Pavlíková, Jana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketingová komunikácia súkromného očného centra

346.
Pěgřimočová, Marcela
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Reklama a její vliv na spotřebitele | Práce na příbuzné téma

347.
Peterková Šelderová, Darina
Fakulta: Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Mgr.
Program/obor Informační studia a knihovnictví / Knihovnictví se zaměřením na veřejné knihovny komunitního typu
Obhajoba diplomové práce: Virální memetika jako možnost propagace knihoven

348.
Pieczka, Dalibor
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie společnosti Dalkia, Česká republika a.s.

349.
Pochyba, Radim
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Marketingová komunikace vybrané firmy

350.
Pokora, Tomáš
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Obhajoba bakalářské práce: Webové technologie a web design v rámci marketingové strategie firmy