Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingovy mix, procesy, sekundarni vyzkum, primarni marketingovy vyzkum, marketing a jeho vyznam, produkt, marketingova komunikace, distribuce, lide, materialni prostredi, predstaveni spolecnosti valusek interier, analyza prvku marketingoveho mixu spolecnosti, cena, nastroje marketingoveho mixuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
1551.
Žišková, Kateřina
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2009, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový výzkum spokojenosti návštěvníků Muzea Beskyd
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2009, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový výzkum spokojenosti návštěvníků Muzea Beskyd
1552.
Žvaková, Andrea
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2009, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Hurá do Beskyd - příprava produktových balíčků pro různé cílové skupiny
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2009, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Hurá do Beskyd - příprava produktových balíčků pro různé cílové skupiny