Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):
pandemie, covid-19, cestovni agentura cimea travel, cestovni ruch, cestovni kancelar, koronavirus, cestovni agenturaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
701.
Zlámalová, Marie
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Struktura zákazníků a jejich spokojenost se službami v hotelu Vyhlídka **** Luhačovice
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Struktura zákazníků a jejich spokojenost se službami v hotelu Vyhlídka **** Luhačovice
702.
Zlámalová, Marika
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Destinační management a jeho význam pro turistický region JIŽNÍ MORAVA
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Destinační management a jeho význam pro turistický region JIŽNÍ MORAVA
703.
Zlotá, Katrin
Fakulta: Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Lázeňství a turismus
Obhajoba bakalářské práce: Chování zákazníků při nákupu dovolené ve vybrané cestovní kanceláři
Fakulta: Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Lázeňství a turismus
Obhajoba bakalářské práce: Chování zákazníků při nákupu dovolené ve vybrané cestovní kanceláři
704.
Zuzaňáková, Jana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Hospodářská politika a správa / Evropská integrace
Obhajoba diplomové práce: Možnosti rozvoje cestovního ruchu v regionu Kroměřížsko
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Hospodářská politika a správa / Evropská integrace
Obhajoba diplomové práce: Možnosti rozvoje cestovního ruchu v regionu Kroměřížsko
705.
Žákovská, Kristýna
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Rozvoj cestovního ruchu v mikroregionu Moštěnka
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Rozvoj cestovního ruchu v mikroregionu Moštěnka
706.
Žatkuláková, Natálie
Fakulta: Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Lázeňství a turismus
Obhajoba bakalářské práce: Netradiční formy cestovního ruchu se speciálním zaměřením na temný turismus
Fakulta: Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Lázeňství a turismus
Obhajoba bakalářské práce: Netradiční formy cestovního ruchu se speciálním zaměřením na temný turismus
707.
Žišková, Kateřina
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2009, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový výzkum spokojenosti návštěvníků Muzea Beskyd
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2009, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový výzkum spokojenosti návštěvníků Muzea Beskyd