Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):

effectiveness, sales promotion, brand awareness, customer loyalty, amul, promotion, survey, techniques

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

451.
Wuziková, Petra
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2010, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Zvýšení prodejnosti firemních produktů

452.
Zahrádková, Věra
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Vybrané aspekty uvedení nového výrobku na trh

453.
Zahrádková, Věra
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Marketingová komunikace společnosti KFC

454.
Zavadil, Lukáš
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Budování marketingové koncepce EuroAgentur hotelu Atrium****

455.
Zavadil, Stanislav
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Marketing a obchod)
Obhajoba diplomové práce: Vliv personální činnosti na spokojenost zaměstnanců

456.
Zelinská, Johana
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Návrh marketingové firemní strategie

457.
Zemánková, Radka
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba diplomové práce: Využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení tržní pozice Střední uměleckoprůmyslové školy s. r. o.

458.
Zeťková, Martina
Fakulta: Matematický ústav v Opavě
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Matematika / Matematické metody v ekonomice
Obhajoba bakalářské práce: Analýza stávajících marketingových aktivit Slezského divadla Opava, příspěvková organizace, a návrh optimální strategie v této oblasti za účelem zvýšení návštěvnosti divadla s použitím metody AHP

459.
Zezulová, Kateřina
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace společnosti Vitaminátor s.r.o.

460.
Zlotá, Renáta
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika podnikání v obchodě a službách
Obhajoba diplomové práce: Posouzení konkurence na vybraném segmentu trhu

461.
Zwinger, Robert
Fakulta: Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Lázeňství a turismus
Obhajoba bakalářské práce: Veřejná gastronomie a gastroturismus na Kyjovsku

462.
Žambochová, Šárka
Fakulta: Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Mgr.
Program/obor Učitelství pro střední školy / Učitelství - společný základ pro kombinace s jazykem, Učitelství angličtiny pro střední školy, Učitelství matematiky pro střední školy
Obhajoba diplomové práce: Warm-up Activities in Language Learning and Teaching

463.
Žůrková, Barbora
Fakulta: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa
Obhajoba diplomové práce: Zastoupení politických stran v Poslanecké sněmovně PČR - předvolební průzkumy a realita