UBKKN037 Personální management a marketing knihoven

Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
léto 2008
Rozsah
2/0/0. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
PhDr. Libuše Foberová, Ph.D. (přednášející)
Garance
PhDr. Libuše Foberová, Ph.D.
Ústav bohemistiky a knihovnictví – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Výuka je zaměřena na lidský faktor z aspektu organizace - knihovny (lidské zdroje) i jejího vnějšího prostředí (čtenáři - uživatelé). Přednášky věnované lidským zdrojům pojednávají o osobnosti manažera, tvorbě optimálních pracovních týmů a efektivních stylech vedení, které přispívají ke zvýšení produktivity práce. Marketingové taktiky a strategie sloužící k získání trvalých - tzv. "doživotních" uživatelů, které vycházejí z nejnovějších poznatků klasického i moderního marketingového mixu, jenž je aplikován v prostředí veřejných knihoven. Zvláštní důraz je kladen na možnosti uplatnění externích i interních metod public relations.
Vyučovací jazyk
Angličtina
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 1994, léto 1995, léto 1996, léto 1997, léto 1998, léto 1999, léto 2000, léto 2001, léto 2002, léto 2003, léto 2004, léto 2005, léto 2006, léto 2007, léto 2009, léto 2010, léto 2011, léto 2012, léto 2013, léto 2014, léto 2015, léto 2016, léto 2017, léto 2018, léto 2019, léto 2020.