ULGATL0101 Diplomový seminář I

Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
léto 2012
Rozsah
0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
Garance
Ing. Eva Vavrečková, Ph.D.
Centrum interdisciplinárních studií – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem předmětu je naučit studenty aplikovat znalosti z odborných i ekonomických předmětů týkající se podnikání v oboru při volbě témat bakalářských prací, seznámit studenty s postupem zpracování, strukturou bakalářských, vést studenty k samostatné systematické práci a angažovanosti při zpracování vlastních projektů. Student by měl být schopen navázat kontakt s vybraným pracovištěm pro vymezení problému, zvolit si vhodné téma práce vzhledem ke studovanému oboru. Student umí připravit marketingový výzkum (sestavit dotazník, zvolit adekvátní velikost vzorku, okruh respondentů, umístění výzkumu). Úkolem je vést studenta k vypracování stanovené části zadané bakalářské práce, prezentace zpracované části bakalářské práce.
Osnova
  • 1. Volba tématu bakalářské práce
    2. Zásady zpracování bakalářské práce, úprava
    3. Struktura a osnova bakalářské práce, příprava zdrojů
    4. Základní předpoklady pro podnikání v oboru
    5. Teoretická východiska řešené problematiky
    6. Příprava marketingového výzkumu, analýza řešené problematiky
    7. Prezentace výsledků zpracované části práce včetně obhajoby
Literatura
    doporučená literatura
  • FOTR, J., SOUČEK, I. Podnikatelský plán a investiční rozhodování. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-0939-2. info
  • BERÁNEK, J. Provozujeme pohostinství a ubytování. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-86724-02-6. info
  • HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruchu, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0202-9. info
  • KIRÁLOVÁ, A. Marketing destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2003. ISBN 80-86119-56-4. info
  • H. Horáková. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing, 2003. info
  • FORET, M., FORETOVÁ,V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0207-X. info
  • JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0. info
  • BERÁNEK, J., KOTEK, P. Řízení hotelového provozu. Praha: Grada, 1996. ISBN 80-7169-400-2. info
Informace učitele
Podmínkou k absolvování předmětu je odevzdání podkladů pro zadání bakalářské práce, zpracování stanovených částí bakalářské práce včetně její prezentace ve skupině včetně obhajoby postupu. Předmět je ukončen udělením zápočtu. Získání zápočtu je podmínkou pro zapsání navazujícího Diplomového semináře.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2009, léto 2010, léto 2011, léto 2013, léto 2014, léto 2015, léto 2016, léto 2017.