FPF:ULGATL0103 Diploma seminar III - Course Information
ULGATL0103 Diploma seminar III
Faculty of Philosophy and Science in OpavaSummer 2012
- Extent and Intensity
- 0/4/0. 4 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Guaranteed by
- Ing. Eva Vavrečková, Ph.D.
Centrum interdisciplinárních studií – Faculty of Philosophy and Science in Opava - Prerequisites (in Czech)
- ULGATLA102 Diploma seminar II || ULGATL0102 Diploma seminar II
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Spa Management and Tourism (programme FPF, B6503GAHOT)
- Course objectives (in Czech)
- Tento předmět bezprostředně navazuje na Diplomový seminář II., jeho cílem je vést studenty k aktivní spolupráci při zpracování tvůrčího řešení s konkrétním zařízením (lázeňské či jiné obdobné zařízení, cestovní kancelář, cestovní agentura, turistické informační centrum) a vytvořit produkt realizovatelný v praxi. Student je schopen navázat kontakty s odborníky z praxe a hledat prostor pro reálnou aplikaci produktu. Je schopen analyzovat trh i konkurenci, komunikovat a spolupracovat s okolím na přípravě realizace produktu.
- Syllabus (in Czech)
- 1. Zpracování tvůrčí části práce
2. Plán realizace - analýza trhu, vymezení cíle a strategie
3. Časový a finanční plán realizace produktu
4. Analýza rizika - kritická místa projektů
5. Příprava příloh bakalářské práce
6. Prezentace bakalářské práce ve skupině
- 1. Zpracování tvůrčí části práce
- Literature
- recommended literature
- FOTR, J., SOUČEK, I. Podnikatelský plán a investiční rozhodování. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-0939-2. info
- BERÁNEK, J. Provozujeme pohostinství a ubytování. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-86724-02-6. info
- HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruchu, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0202-9. info
- KIRÁLOVÁ, A. Marketing destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2003. ISBN 80-86119-56-4. info
- H. Horáková. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing, 2003. info
- FORET, M., FORETOVÁ,V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0207-X. info
- JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0. info
- BERÁNEK, J., KOTEK, P. Řízení hotelového provozu. Praha: Grada, 1996. ISBN 80-7169-400-2. info
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
- Enrolment Statistics (Summer 2012, recent)
- Permalink: https://is.slu.cz/course/fpf/summer2012/ULGATL0103