FPF:VCKDST0510 Marketing kult. a volnočas. za - Informace o předmětu
VCKDST0510 Marketing kulturních a volnočasových zařízení
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavěléto 2016
- Rozsah
- 2/1/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- doc. RNDr. Jiří Vaníček, CSc. (přednášející)
doc. RNDr. Jiří Vaníček, CSc. (cvičící) - Garance
- doc. RNDr. Jiří Vaníček, CSc.
Výzkumné centrum pro kulturní dějiny Slezska a střední Evropy – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Kulturní dědictví v regionální praxi (program FPF, B7106 HiSt)
- Cíle předmětu
- Předmět seznamuje se základními pojmy marketingu jako samostatné disciplíny, s metodami marketingu zboží a služeb, nástroji taktického a strategického marketingu. Ozřejmí rovněž základní pojmy marketingového mixu a metody marketingového výzkumu. Předmět je zaměřen na specifika marketingu služeb, marketingu kulturních zařízení, turismu a neziskových organizací.
- Literatura
- doporučená literatura
- Vaníček, J. Marketing turistické destinace - teorie a praxe. In: Marketing a komunikace, 3/2004, s. 27. info
- Palatková, M. Marketingový management destinací. Praha, 2011. info
- JAKUBÍKOVÁ, D. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-3247-3. info
- Vaníček, J. Destinační management a marketing. Jihlava, 2007. info
- Kratochvil, P. - Pažout, R. Marketingová komunikace pro destinaci. Třebíč, 2006. info
- Kesner, L. Marketing a management muzeí a památek. Praha, 2005. info
- JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0. info
- Hannagan, T. J. Marketing pro neziskový sektor. Praha: Management Press, 1996. info
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (léto 2016, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/fpf/leto2016/VCKDST0510