VCKDST0510 Marketing kulturních a volnočasových zařízení

Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
léto 2016
Rozsah
2/1/0. 4 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
doc. RNDr. Jiří Vaníček, CSc. (přednášející)
doc. RNDr. Jiří Vaníček, CSc. (cvičící)
Garance
doc. RNDr. Jiří Vaníček, CSc.
Výzkumné centrum pro kulturní dějiny Slezska a střední Evropy – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Předmět seznamuje se základními pojmy marketingu jako samostatné disciplíny, s metodami marketingu zboží a služeb, nástroji taktického a strategického marketingu. Ozřejmí rovněž základní pojmy marketingového mixu a metody marketingového výzkumu. Předmět je zaměřen na specifika marketingu služeb, marketingu kulturních zařízení, turismu a neziskových organizací.
Literatura
    doporučená literatura
  • Vaníček, J. Marketing turistické destinace - teorie a praxe. In: Marketing a komunikace, 3/2004, s. 27. info
  • Palatková, M. Marketingový management destinací. Praha, 2011. info
  • JAKUBÍKOVÁ, D. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-3247-3. info
  • Vaníček, J. Destinační management a marketing. Jihlava, 2007. info
  • Kratochvil, P. - Pažout, R. Marketingová komunikace pro destinaci. Třebíč, 2006. info
  • Kesner, L. Marketing a management muzeí a památek. Praha, 2005. info
  • JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0. info
  • Hannagan, T. J. Marketing pro neziskový sektor. Praha: Management Press, 1996. info
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2017, léto 2018, léto 2019, léto 2020.