FPF:UBKKDBP051 Multimédia a internet - Informace o předmětu
UBKKDBP051 Multimédia a internet
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavěléto 2024
- Rozsah
- 0/2/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Bc. Michal Novotný (cvičící)
- Garance
- Mgr. Bc. Michal Novotný
Ústav bohemistiky a knihovnictví – Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- UBKKDBP051/A: každý lichý čtvrtek 16:25–19:40 H6, M. Novotný
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Kulturní dramaturgie v divadelní praxi (program FPF, KDDP)
- Cíle předmětu
- Předmět Multimédia a internet si klade za cíl seznámit posluchače s trendem multimediálnosti moderní internetové publicistiky.
Představit a využít širokou paletu nástrojů pro podporu foto, audio a video výstupů a jejich propojení s klasickým textem.
Poukázat na aktuální marketingové nástroje sloužící k podpoře a propagaci vlastní tvorby a produktů. - Osnova
- 1./ Sociální sítě
- význam, využití, žebříčky, trendy (s důrazem na profesní síť LinkedIn)
- 2./ Práce na internetu
- užitečné aplikace (např. onlione úprava fotek, sazba, správa projektů, online prezentace, myšlenkové mapy, cloudová úložiště
- 3./ Práce s multimédii
- licence fotek, foto a zvukové banky, metadata, konverze souborů
- 4./ Základy PPC reklamy
- příklady, akvizice a remarketing, vyhledávací a obsahová síť, měření a základní metriky
- Literatura
- povinná literatura
- BEDNÁŘ, Vojtěch. . Internetová publicistika. Praha, 2011. info
- BEDNÁŘ, V. Marketing na sociálních sítích: Prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno, 2011. ISBN 978-80-251-3320-0. info
- doporučená literatura
- Novotný, Michal. Stahujte fotky bez starostí. 2019 (studijní e-book).
- Novotný, Michal. 7+1 online tip (nejen) pro marketéry. 2019 (studijní e-book).
- Novotný, Michal. Jak číst správně kampaně. 2019 (studijní e-book).
- JANOUCH, V. Internetový marketing. Praha: Computer Press, 2010. ISBN 9788025127957. info
- OSVALDOVÁ, B., HALADA, J. Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace. 3., rozš. vyd. Praha: Libri, 2007. ISBN 978-807-2772-667. info
- neurčeno
- Markomu.cz: Online svět, top trendy a recenze [online]. 2019 [cit. 2019-08-23]. Dostupné z: https://www.markomu.cz
- Novotný, Michal. Základy pro LinkedIn. 2019 (studijní e-book).
- Metody hodnocení
- Seminární projekt
Ústní pohovor
Docházka 80 % (1 absence) - Další komentáře
- Studijní materiály
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/fpf/leto2024/UBKKDBP051