ULGATL0102 Diploma seminar II

Faculty of Philosophy and Science in Opava
Winter 2011
Extent and Intensity
0/4/0. 4 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Guaranteed by
Ing. Eva Vavrečková, Ph.D.
Centrum interdisciplinárních studií – Faculty of Philosophy and Science in Opava
Prerequisites (in Czech)
ULGATLA101 Diploma seminar I || ULGATL0101 Diploma seminar I
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Předmět bezprostředně navazuje na Diplomový seminář I., jeho cílem je vést studenty k analýze dat získaných prostřednictvím výzkumu. Student je schopen vyhodnotit a publikovat výsledky výzkumu, formulovat závěry a identifikovat vhodné podnikatelské příležitosti (vytvoření návrhu nové služby, zpracování opatření pro zkvalitnění či rozšíření stávající služby, volba vhodných cest a způsobů k řešení zadané problematiky, volba vhodných opatření, zpracování podnikatelského záměru). Student je schopen na základě získaných znalostí formulovat adekvátní závěry, vytipovat vhodný produkt a připravit jeho realizaci - řešení, opatření včetně sestavení plánu realizace, resp. podnikatelského záměru.
Syllabus (in Czech)
  • 1. Oficiální zadání bakalářské práce
    2. Analýza dat realizovaného výzkumu
    3. Identifikace možností pro zpracování produktu
    4. Příprava zpracování konkrétního produktu
    5. Zpracování první části příloh
    6. Příprava a realizace podnikatelských projektů
    7. Hodnocení efektivnosti projektů
Literature
    recommended literature
  • FOTR, J., SOUČEK, I. Podnikatelský plán a investiční rozhodování. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-0939-2. info
  • BERÁNEK, J. Provozujeme pohostinství a ubytování. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-86724-02-6. info
  • HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruchu, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0202-9. info
  • KIRÁLOVÁ, A. Marketing destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2003. ISBN 80-86119-56-4. info
  • H. Horáková. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing, 2003. info
  • FORET, M., FORETOVÁ,V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0207-X. info
  • JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0. info
  • BERÁNEK, J., KOTEK, P. Řízení hotelového provozu. Praha: Grada, 1996. ISBN 80-7169-400-2. info
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
The course can also be completed outside the examination period.
The course is also listed under the following terms Winter 2008, Winter 2009, Winter 2010, Winter 2012, Winter 2013, Winter 2014, Winter 2015, Winter 2016.
  • Enrolment Statistics (Winter 2011, recent)
  • Permalink: https://is.slu.cz/course/fpf/winter2011/ULGATL0102