UPPVFK024 Bachelor Thesis Seminar III

Faculty of Public Policies in Opava
Summer 2018
Extent and Intensity
0/0. 8 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
doc. PhDr. PaedDr. Kamil Janiš, CSc. (seminar tutor)
Guaranteed by
doc. PhDr. PaedDr. Kamil Janiš, CSc.
Institute of Pedagogical and Psychological Sciences – Faculty of Public Policies in Opava
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Cílem předmětu je vést studenty k dokončení bakalářské práce a připravit je na úspěšnou obhajobu. Předmět je organizován individuálně. Bakalářské práce prokazují, že student je schopen písemně řešit zadaný problém a obhájit své vlastní přístupy k řešení. Jsou původním autorským dílem, tedy výsledkem tvůrčí činnosti studenta. Jako celek by neměly být kompilací, pokud zadání kompilaci přímo nevyžaduje. Studenti jsou vedeni k tomu, aby ctili autorskou etiku.
Syllabus (in Czech)
  • Zpracovaná bakalářská práce musí kromě daných povinných částí dle univerzitních předpisů obsahovat:
    abstrakt a klíčová slova (abstrakt je stručná charakteristika obsahu práce bez doplňkových informací, bez vlastní interpretace a bez hodnocení)
    úvod (nepojednává o předmětné problematice, jíž se práce zabývá, ale především seznamuje v obecné rovině s tématem práce, vymezuje její hlavní cíle a nastiňuje její strukturu)
    vlastní text stať práce (zahrnuje přehled dosavadního stavu zpracování tématu, teoretický kontext vybrané problematiky je členěn podle struktury tématu na jednotlivé kapitoly a podle potřeby na další dílčí úseky. Důležitá je logika členění, tj. vhodné spojování podkapitol do větších tematických celků, které mají určitou souvislost. Pokud je součástí praktická část práce, je třeba představit cíl této části práce, použité metody, výzkumný vzorek, způsob sběru dat a metodika jejich vyhodnocení apod.)
    diskuze v práci může a nemusí být vřazena s ohledem na charakter práce, a pokyny vedoucího práce (v diskuzi jsou shrnuty hlavní výsledky, které by měly být vsazeny do kontextu dostupných publikovaných poznatků o dané problematice, viz teoretická část. V diskuzi může student komentovat výsledky (např. proč je výsledek takový, jaký je, proč se výsledek liší od výsledků publikovaných jiným autorem, popř. že je ve shodě apod.). Na základě analýzy výsledků práce pak student potvrdí či vyvrátí hypotézu či hypotézy, případně odpoví na vymezené výzkumné otázky).
    závěr práce (obsahuje výstižné shrnutí hlavních poznatků, které student formuloval ve stati, na ně navazuje zobecnění, zasazení do širšího rámce, porovnání s obdobnými či příbuznými jevy apod. a hodnocení dosažených výsledků ve vztahu k cílům práce s využitím případných dílčích závěrů k jednotlivým kapitolám. S ohledem na charakter práce mohou být v závěru zhodnoceny pracovní hypotézy, výzkumné otázky, příp. kvalifikované předpoklady, zhodnocení využitelnosti získaných poznatků a popis vlastního přínosu autora k řešené problematice. Rozsah závěru minimálně dvě strany.)
Literature
    required literature
  • Seznam literatury a pramenů odpovídající tématu závěrečné diplomové práce. info
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: Seminář 8 HOD/SEM.
The course is also listed under the following terms Summer 2017, Summer 2019, Summer 2020, Winter 2020, Summer 2021, Winter 2021, Summer 2022, Winter 2022, Winter 2023, Summer 2024.
  • Enrolment Statistics (Summer 2018, recent)
  • Permalink: https://is.slu.cz/course/fvp/summer2018/UPPVFK024