KCJKPA13 Angličtina 1 - část 3.

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
léto 2009
Rozsah
0/3/0. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Jana Adámková (cvičící)
Mgr. Ing. Pavel Brunda (cvičící)
Mgr. Eva Brundová (cvičící)
PhDr. Krystyna Heinz (cvičící)
Mgr. Jana Hejtmánková, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Emil Horký, PhD. (cvičící)
Mgr. Dagmara Mielke-Jagucka (cvičící)
Mgr. Marcela Neničková (cvičící)
Mgr. Hedvika Suchoňová, Ph.D. (cvičící)
Garance
Mgr. Jana Hejtmánková, Ph.D.
Katedra cestovního ruchu a volnočasových aktivit – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
předmět má 14 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Úroveň - B 2.1 středně pokročilí směřující k úrovni pokročilých Kurz vychází z úrovně intermediate anglického odborného jazyka zaměřeného hlavně na sféru ekonomie a obchodu. Studenti prohloubí a upevní své dosavadní znalosti, a to hlavně v oblasti obchodní komunikace, ale i v oblasti písemných projevů či administrativních záležitostí. Student bude schopen číst texty zaměřené na ekonomii, management, marketing a finance a vyjadřovat se k nim. Kurz má za úkol seznámit studenty se způsoby tvoření a obohacování slovní zásoby a také vést studenty k uvědomělému a cílevědomému používání jazyka v komunikaci jak z hlediska plynulosti, tak gramatické přesnosti.
Osnova
1.- 3. Corporate culture
4.- 6. Customer support
7.- 9. Products and packaging
10. - 12. Careers
13. Revision of the materiál
1. Corporate Culture
Work culture and placements
Work organization and responsibility
Homework: DVD and self-study
2. Corporate Culture
Past tenses and advice structures
Meeting - one-to-one
Homework: DVD and self-study
3. Corporate Culture
A placement report
Case study - counseling
Review 1
4. Customer support
Call centres
Customer service and telephoning
Homework: DVD and self-study
5. Customer support
Asking questions and giving instructions
Dealing with problems by telephone
Homework: DVD and self-study
6. Customer support
Formal and informal correspondence
Case study - Cybertartan Software
Review 2
7. Products and packaging
Packaging
Specifications and features
Homework: DVD and self-study
8. Products and packaging
Articles, relative clauses and noun combinations
Presentations - structure
Homework: DVD and self-study
9. Products and packaging
A product description
Case study - Big Jack's Pizza
Review 3
10. Careers
Career choices
Careers, personal skills and qualities
Homework: DVD and self-study
11. Careers
Present tenses
Job interviews
Homework: DVD and self-study
12. Careers
A CV
Case study - Gap years and career breaks
Review 4
13. Revision of the material
Literatura
    povinná literatura
  • ALLISON, J, EMMERSON, P. The Business Intermediate. Student's Book. Oxford: Macmillan Education, 2007. ISBN 978-1-4050-8185-6. info
  • HARDING, K., HENDERSON, P. High Season. Oxford: Oxford University Press, 2001. ISBN 0 19 451308 4. info
  • HARDING, K., HENDERSON, P. High Season, Workbook. Oxford: Oxford University Press, 2001. ISBN 0 19 451310 6. info
Informace učitele
Předmět je ukončen zápočtem, který posluchači získají na základě průběžného písemného či
ústního testování a po závěrečném kreditním testu. V průběhu semestru mají posluchači možnost získat až 100 bodů jako maximum, přičemž k získání zápočtu musí obdržet alespoň
60 bodů. Studenti, kteří danou část jazyka opakují, nemají povinnou 70% docházku.
Student si může zapsat část 3., má-li splněny části 1. a 2., případně studuje-li současně části 2. a 3.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2008, zima 2009, léto 2010, zima 2010, léto 2011, zima 2011, léto 2012, zima 2012, léto 2013, zima 2013, léto 2014, zima 2014, léto 2015.