OPF:MARPMAF Marketing finančních služeb - Informace o předmětu
MARPMAF Marketing finančních služeb
Obchodně podnikatelská fakulta v Karvinéléto 2009
- Rozsah
- 1/1/0. 3 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D. (přednášející)
- Garance
- doc. Ing. Emanuel Šustek, CSc.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Marketing a management (program OPF, N_EKOMAN)
- Cíle předmětu
- Seznámit studenty se specifickými problémy marketingu služeb finančního sektoru. Předmět upřesňuje specifika finanční služby a marketingového mixu ve finančních službách-7P. Pozornost je také věnována chování zákazníků, segmentaci finančního trhu, marketingovému výzkumu, tvorbě marketingové strategie a problematice budování dlouhodobých a vzájemně prospěšných vztahů se zákazníky - CRM.
- Osnova
- Seznámit studenty se specifickými problémy marketingu služeb finančního sektoru. Předmět upřesňuje specifika finanční služby a marketingového mixu ve finančních službách-7P. Pozornost je také věnována chování zákazníků, segmentaci finančního trhu, marketingovému výzkumu, tvorbě marketingové strategie a problematice budování dlouhodobých a vzájemně prospěšných vztahů se zákazníky - CRM.
1. Úloha marketingu ve finančních službách
2. Chování zákazníků a segmentace finančního trhu
3. Produkt - finanční služba
4. Marketing platebních karet
5. Cenová tvorba ve finančních službách
6. Distribuce finančních služeb a materiální prostředí finanční pobočky
7. Marketingová komunikace v oblasti finančních služeb - 1. část
8. Marketingová komunikace v oblasti finančních služeb - 2. část
9. Lidský faktor ve finančních službách
10. Procesy v oblasti finančních služeb
11. Marketingové plánování a strategie v oblasti finančních služeb
12. Marketingový výzkum finančních služeb
13. Aktivní vztah k finanční klientele - CRM
- Seznámit studenty se specifickými problémy marketingu služeb finančního sektoru. Předmět upřesňuje specifika finanční služby a marketingového mixu ve finančních službách-7P. Pozornost je také věnována chování zákazníků, segmentaci finančního trhu, marketingovému výzkumu, tvorbě marketingové strategie a problematice budování dlouhodobých a vzájemně prospěšných vztahů se zákazníky - CRM.
- Literatura
- povinná literatura
- MEDVEĎ, J. Finančný a bankovný marketing. Bratislava: Sprint, 2003. ISBN 80-89085-25-3. info
- JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0. info
- KORAUŠ, A. Marketing v bankovníctve a poisťovníctve. Bratislava: Sprint, 2000. ISBN 80-88848-52-0. info
- doporučená literatura
- JANEČKOVÁ, L. Marketing finančních služeb. Karviná: SU OPF, 2003. ISBN 80-7248-197-5. info
- PAYNE, A. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-276-X. info
- TORRES, M., BERNARDO, I., CIGÁNKOVÁ, S. Marketing bankovních služeb. Bankovní institut, a.s., 1995. info
- Informace učitele
- seminární práce a její obhájení, 70 % účast na seminářích, písemná forma zkoušky
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
- Statistika zápisu (léto 2009, nejnovější)
- Permalink: https://is.slu.cz/predmet/opf/leto2009/MARPMAF